Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spotkanie z Japonią świetnie zorganizowane. Bardzo bogaty program, świetny pilot, hotele na poziomie 3* i mnóstwo wrażeń. I nawet Fuji w pełnej krasie. Obecność obowiązkowa. Gratulacje dla Rainbow!
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zwiedzaliśmy Japonię na w drugiej połowie czerwca, a więc w trakcie japońskiej pory deszczowej, pomimo to deszcz padał tylko po kilka godzin w ciągu 3 dni. Wycieczka świetnie zorganizowana, program został zrealizowany w ponad 100%- zobaczyliśmy także kapryśny szczyt Fuji. Pani Klaudia nasza pilotka w sposób perfekcyjny prowadziła nasz objazd, wykazując się jednocześnie dużą wiedzą na temat kraju wschodzącego słońca. Autokary były wygodne, kierowcy bardzo mili i pomocni, hotele bardzo czyste, wyposażone we wszystko co potrzebne, choć w niektórych pokoje były dość ciasne. Podróż shinkansenami to po prostu rewelacja! Śniadania mieliśmy urozmaicone- do wyboru europejskie i japońskie przysmaki. Na podkreślenie zasługuje organizacja kolacji zazwyczaj w restauracjach , o zróżnicowanym , ale lokalnym menu. Pomimo , że program wycieczki był bardzo urozmaicony to wieczorami pozostawało sporo czasu na samodzielne zwiedzanie okolicy . Japończycy , których wówczas spotykaliśmy starali się nam doradzić jak tylko potrafili najlepiej, pomimo słabej znajomości jeżyka angielskiego.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ciekawie skomponowany program, rewelacyjnie zrealizowany przez pilota Panią Magdę Rygał i jej japońską odpowiedniczkę. Kraj zachwycił nas organizacją, czystością i oryginalnością.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczkę uważam za bardzo udaną. Ilość godzin spędzona w samolocie (lot bezpośredni) przerażała, jednak okazało się, że dość łatwo jest zagospodarować ten czas; w Dreamlinerze znajdują się telewizorki, port na ładowanie USB, podawane są dwa posiłki oraz napoje pomiędzy. Po przylocie pierwszy dzień dostaliśmy do zagospodarowania indywidualnie - pani pilot dokładnie wyjaśniła sposób działania metra, dzięki czemu wraz z koleżanką mogłyśmy dostać się na Shibuyę, której nie było w planie zwiedzania. Następny dzień to zwiedzanie Tokio i tutaj pojawia się jedyny zgrzyt względem programu; czegoś mi zabrakło, gdyż pomijając świątynie większość odwiedzanych miejsc była na zasadzie "tam, z daleka możecie zobaczyć...". Przydałoby się urozmaicić czymś ten dzień, np. robot cafe albo jakimś innym elementem nowoczesnej Japonii. Kioto, Nara, Osaka i wszystkie miejsca pomiędzy - świetne, stopniowo coraz mniej intensywne było nasze zwiedzanie i uważam, że to dobrze wyważone zagospodarowanie czasu. Zawsze znalazła się chwila wolnego, a ilość turystów nie przytłacza, więc nie było problemów ze zrobieniem ładnych zdjęć. Japończycy są czystym i pomocnym narodem, chociaż pomijając Osakę ciężko znaleźć tam kogoś mówiącego po angielsku; mówią po japońsku nawet wówczas, gdy widzą, że klient jest wyraźnie "nie-azjatycki", bo prawdopodobnie np. w sklepie mają z góry narzucone formułki, które po prostu muszą wypowiedzieć w stronę kupującego. Na szczęście istnieją również automaty (mnóóóóstwo automatów), więc nie trzeba chodzić do sklepów po napoje.T automaty z lodami, a lody są bardzo smaczne, ale także z ciepłym jedzeniem np. z frytkami, których kupno stanowczo odradzam.