Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.0/6
Kto 04.02.2020
Stary zniszczony hotel bez animacji i pokazów
Hotel podupadający piwinien być wyremontowany. Siłownia to jeden rower bilard pamięta czasy kolonialne jeden stół pingponga działa basen mały w stanie wskazującym obsługa ok wyżywienie dobre żywej muzyki zero dj z taśmy tylko pokazy to przygodni sprzedawcy którzy sprzedają opaski po 5usd niestety nie polecam trochę tu obskurnie w porównaniu z innymi 3 gwiazdkowymi miejscami
2.0/6
Mariusz, SZTUM 05.03.2019
Kenia Bay - hotel!
Spędziliśmy w lutym tydzień w hotelu Kenia Bay. Uwaga top nie resort a zwykły hotel. Nie rozumiem Firmy Rainbow, która sprzedaje pobyty w tym hotelu. NIczego dobrego o hotelu nie mogę powiedzieć. Stary, zdezelowany, zaniedbany z klimatyzatorami ryczącymi całą noc. Posiłki codziennie takie same, 2-3 dania do wyboru,czasami w niedostatecznej ilości. Ok, smaczne, ale wciąż to samo. Absolutnie rewelacyjna obsługa i to kompensuje jakośc samego hotelu. Sznowna Firma Rainbow - to był mój trzeci pobyt w Kenii - wycofaj to miejsce z oferty pobytowej. Pozdrawiam. Mariusz Czaja
1.0/6
EUGENIUSZ, KOCON 07.06.2023
nerwowy urlop
Hotel na pewno nie nawet na trzy gwiazdki / ta trzecia to chyba za bliskość oceanu /. Pokoje i ich wyposażenie pozostawiają sporo do życzenia, grzyb na pół ściany od strony łazienki powoduje nieprzyjemny zapach, o skutkach zdrowotnych nie wspomnę, niedziałająca klimatyzacja "plująca" wodą na łóżko nie sprawia przyjemności, a nocy nie do użytku, co powoduje gorąc i wilgoć w pokoju nie dającą spać. Pomimo zapisów o animacji, brak dziennych i wieczornych, a program sportowy do zapomnienia. Bary nie opisane w których obowiązuje ALL, obsługa pomimo wskazań na opaskę nie informuje o płatności co rodzi konflikty i wprowadza niemiłą atmosferę. Uwaga na kolor ubrań pań przyjmujących zamówienia na basenie i plaży. Jedne potrawy i drinki są płatne / niebieskie /, inne w opcji ALL / czerwone / . Niestety nigdzie to nie jest opisane . Każde zamówienie jest potwierdzane podpisem na rachunku. Tylko jedne są bezpłatne i inne nie. Można się zdziwić przy wyjeździe. Proszę uważać!! Jedzenie "eufemistycznie" powiedziane, że można coś znaleźć. Mnie po trzech dniach się znudziło. Ogólnie nie polecam . Hotel może na jedną noc dla b. mało wymagających. Dla jasności miałem 219. Uwaga o godzinie 10.00 w ostatnim dniu zabierają opaski !!! Brak info o tym fakcie w opisie hotelu.