Opinie o Kenijskie Trio, Bamburi Beach 3 noce + objazd 4 noce

5.5/6
(293 opinie)
Intensywność programu
5.2
Obsługa hotelowa
6.0
Pilot
5.3
Plaża
5.8
Pokój
6.0
Położenie i okolica
6.0
Program wycieczki
5.7
Rezydent
6.0
Sport i rozrywka
6.0
Transport
5.0
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Rainbow zniża loty

    Zbigniew, Warszawa 20.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023

    Informacje mające pomóc w uzyskaniu wizy na 3 dni przed wyjazdem a wcześniej informacja , że na wizę czeka się min 2 dni i po co, chyba po to aby zgadzało się w sprawozdaniu o wysłaniu informacji. Oferta z płatnym wyborem miejsc w samolocie dopiero kiedy do wyboru były praktycznie dwie możliwości dla pary. Na safari pośpiech, pośpiech i jeszcze raz pośpiech i oczywiście brak informacji ,że bagaż zostaje w jednym miejscu a można zabrać na 3 dni tylko podręczny ,na co nie każdy był przygotowany.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    38

    Kenijskie kontrasty

    ZOFIA 10.01.2019

    trzy minusy: hotel - niezgodny z ofertą opieka rezydenta przelot liniami Enter

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Cena nieadekwatna do jakości usługi

    Tomasz, Częstochowa 14.01.2020

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    biuro wprowadza w błąd i stosuje nieuczciwe praktyki rynkowe

    Urszula, --- 14.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Biuro wprowadza w błąd i stosuje nieuczciwe praktyki rynkowe, sprzedając za dodatkową opłatą miejsca w samolocie, które przedstawiają jako takie z większą ilością miejsca na nogi. Miejsca te kosztują znacznie więcej niż pozostałe. Po czym w samolocie okazuje się, że są to miejsca jak każde inne. Na przesłaną reklamację biuro odpowiada, że "świadczenie usługi przewozu zostało przeprowadzone prawidłowo" . W kontakcie telefonicznym udają, że nie wiedzą o co chodzi. Jesteśmy zażenowali postawą biura, z pewnością nigdy więcej nikt z naszej rodziny nie skorzysta z usług tego biura. Sprawę zgłaszamy do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem