Opinie o Kenijskie Trio, Neptune Beach Resort 3 noce + objazd 4 noce

5.5/6
(302 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.0
Intensywność programu
5.2
Obsługa hotelowa
5.5
Pilot
5.3
Plaża
4.1
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.1
Program wycieczki
5.7
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.6
Transport
5.0
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    80

    Wrażenia ogólne z wycieczki

    Marta, Wrocław 22.11.2019

    Na początku chciałabym dodać, że zamówiliśmy wycieczkę Kenia i Tanzania która się nie odbyła. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie to, że biuro informuje lakonicznym mailem uczestników o odwołaniu w ostatnim możliwym dniu określonym regulaminem. Żadnego telefonu, próby dogadania się i zaproponowania innej propozycji -> wyłącznie mail "Przekaż dalej" w którym dowiedzieliśmy się, że należy nam zaproponować inną wycieczkę w innym terminie... Takie zachowanie po wpłaceniu kilkunastu tysięcy złotych jest dla mnie bardzo przykre. Kolejna sprawa to zmiana godziny wylotu kilka dni przed wyjazdem. Skutkowało to tym, że prosto z lotniska udaliśmy się na godzinny pobyt w hotelu i po tym czasie na safari. 3 mankament to informowanie turystów przed wyjazdem, że dzieciom można przywozić słodycze... Wygląda to tak, że turyści rzucają im je z samochodu, a one je sobie wyrywają i zbierają z ziemi.. Widok jest bardzo smutny.. Oczywiście opieki stomatologicznej na miejscu nie ma więc skutki są wiadome do przewidzenia. Piloci prywatnie tego nie popierają, ale oficjalnie nikomu nie zwracają uwagi. Poza tymi 3 uwagami które powodują, że wybierzemy na następną wycieczkę inne, mniejsze biuro to uważam, że sam kierunek wspaniały, program bardzo ciekawy, intensywny. Jednak jest to zasługa pracujących na miejscu ludzi, Rainbow udowodniło, że jest molochem dla którego turysta to tylko kolejny numer.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    KENIJSKIE TRIO

    ELZBIETA, LUBAWA 22.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    KENIJSKIE TRIO-SAFARII CIĘŻKO ALE WRAŻENIA SUPER HOTEL- KENYA BAY BEACH HOTEL-BRUDNY,ZAPUSZCZONY,NIE POLECAM

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    35

    Wakacje w Kenii

    Oleg, Vilnius 24.02.2018 | Termin pobytu: styczeń 2018

    Transport na wycieczke safari musi byc transport offroad (jeep) a nie mikroautobusy, wtedy masz inne wrazenie podczas safari. A tak to widac ze na tym zaoszczedzono, bo na postoju widzielismy jak przyjezdzaja inni turysci, a oni byli na transporcie offroad. Noclegi w lounge'ach byly co nie co, ale same pokoje byly po prostu okropne. Pokoje bez remontu, na scianach grzybica, brudne reczniki itd. Same widoki z pokojow byly bardzo ladne. Pilotka za 4 dni wycieczki siadla do naszego mikroautobusu 2 razy, i powiedziala z 10 slow. Kompletnie zadnej informacji o miejscowej kulturze, i o samej Afryce. Jezeli na te wszystkie problemy nie zwracac uwagi, sama Afryka, Kenya, Safari zostawila dla nas bardzo duzo pozytywnych wrazen. Polecam.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Mierny Rainbow,piękna Afryka

    Wojciech, Rzeszow 15.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Dobry pomysł na poznanie afrykańskiej flory i fauny, super lokalni kierowcy/przewodnicy,niezłe hotele i wyżywienie, przelot męczący ale może być iiiiii jak zwykle beznadziejni piloci firmy Rainbow beż wiedzy, 0 organizacji,obrażeni po swoich wpadkach,unikający jakiegokolwiek kontaktu,tak jakby to oni byli na safarii,w hotelu pobytowym żaden się nie pojawil. Tyle w temacie firmo Raminbow

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    118

    a na koniec 'klops' :(

    MARTA 07.01.2018

    Wycieczka ogólnie całkiem przyjemna - oczywiście pod warunkiem, że dobrze wybierzemy hotel wspomagając się przy tym internetem. My akurat wylądowaliśmy w Bamburi Beach i jak na *** hotel jest na prawdę dobry, pokoje czyste, bez szału, dość stare, ale przyjemne. Jedynym naszym problemem był przeszywający prąd przy dotykaniu kurków w kranie i pod prysznicem oraz wody, co zostało wyeliminowane przez zmianę pokoju. Jeśli chodzi o safari, to p. Agnieszka jest świetnym przewodnikiem, chociaż sam fakt Jej przemieszczania się po kilku samochodach jest dość słabym punktem tej imprezy, zwłaszcza jeśli kierowcą nie jest Paul (kenijczyk z pasją do swojego kraju i dodatkowo mówiący po polsku). Największym minusem jest ostatni dzień wycieczki - kończy się ona w lodgy w parku Tsavo East śniadaniem, później klienci odwożeni są do jakiegoś hotelu, dojeżdza się ok 13, gdzie w grupach, w naszym przypadku były to dwie grupy 9osobowe, mogą się wykąpać i czekać do 18:30 na busa na lotnisko - bez obiadu, bez możliwości odpoczynku, w przypadku osób, które przyjechały z dziećmi to koszmar, zwłaszcza, gdy dziecko jest np. śpiące. Rainbow ewidentnie oszczędza tu jak totalna sknera. Do tego lot EnterAir - 10 h bez posiłków i dość wiekowym samolotem. Rainbow powinien zastanowić się nad swoim PRem, bo te wszystkie minusy niestety bardzo obniżają ocenę tego wyjazdu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    52

    Kenijskie Trio 23.02=3.03

    isia 31.03.2019

    trudno oceniac ogólnie przykre z powodu pilotki, przyroda ujmuje , nie polecam wioski masajskiej-zbyr duza komercja lepiej te 25 wydacg dzie indziej

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Kenijskie Trio

    MARIOLA KRYSTYNA, BYDGOSZCZ 26.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Wycieczka dobra dla fanatyków natury albo osób młodych żądnych przygód.Bardzo męcząca podróż na Safarii w samochodzie,który sprawiał wrażenie jakby zaraz miał się rozsypać oczywiście bez klimatyzacji.Jedzenie w lobby podawane w ciemności,że człowiek nie był pewien co nakłada na talerz.Wycieczka do wioski Masajow to jedna wielka ściema.Oni nawet za kawałki drewna każą sobie płacić mimo,że za wstęp do nich zapłaciliśmy po 25 dolarów od osoby a dla dzieci mieliśmy prezenty.Trzeba być bardzo asertywnym żeby nie dać się naciągać na upominki wątpliwej jakości.Ostatnie 3 dni pobytu były udane w porządnym hotelu i przyzwoitych warunkach.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Rainbow zniża loty

    Zbigniew, Warszawa 20.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023

    Informacje mające pomóc w uzyskaniu wizy na 3 dni przed wyjazdem a wcześniej informacja , że na wizę czeka się min 2 dni i po co, chyba po to aby zgadzało się w sprawozdaniu o wysłaniu informacji. Oferta z płatnym wyborem miejsc w samolocie dopiero kiedy do wyboru były praktycznie dwie możliwości dla pary. Na safari pośpiech, pośpiech i jeszcze raz pośpiech i oczywiście brak informacji ,że bagaż zostaje w jednym miejscu a można zabrać na 3 dni tylko podręczny ,na co nie każdy był przygotowany.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    38

    Kenijskie kontrasty

    ZOFIA 10.01.2019

    trzy minusy: hotel - niezgodny z ofertą opieka rezydenta przelot liniami Enter

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Cena nieadekwatna do jakości usługi

    Tomasz, Częstochowa 14.01.2020

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem