Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ciekawe opowiadania pilota, zbyt wiele buddyjskich świątyni w programie. Za mało życia prawdziwego państwa i ludzi. Program wyłącznie do godz. Max 18 a później we własnym zakresie. Słaby autokar wypełniony do ostatniego miejsca. Wielkie uznanie dla pilota Pani Klaudii, która dała radę perfekcyjnie opanować grupę ponad 40 osób.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Korea jest ciekawa i warta zobaczenia
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka godna polecenia. Sam kraj i społeczeństwo bardzo ciekawe. Jeżeli ktoś był już w róznych krajach Azji, to jest to kulturowo bliskie innym regionom, ale.... Zawsze jest jakieś ale. Naprawdęwarto, szczególnie w okresie tak wielu transformacji w świecie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program ciekawy niezbyt wyczerpujący. Kraj godny zwiedzenia. Większość hoteli w których nocowaliśmy miało dobry standard z wyjątkiem hotelu Recenz w Seulu, pokój śmierdzący zatęchły śniadanie tragiczne. Przewodnik polski Pani Zofia oraz przewodniczka lokalna Nicol OK, lokalny transport OK. Natomiast bardzo negatywnie oceniamy podejście biura Rainbow do klienta, ze względu na długi ponad 10 godzinny lot chcieliśmy podwyższyć klasę biletu lotniczego. Najpierw otrzymaliśmy informacje z biura, że uzyskamy numer biletu na 10 dni przed wylotem a następnie odmówiono nam kategorycznie podania numeru biletu zasłaniając się ochroną danych osobowych oraz otrzymaliśmy informację że w przypadku biletu zbiorowego w ogóle nie ma możliwości zmiany standardu biletu. Natomiast linie lotnicze udzieliły mi informacje że posiadając numer rezerwacji zbiorowej nie ma żadnego problemu ze zmiana standardu. Udało nam się we własnym zakresie zmienić standard biletu na lotnisku na 2 godziny przed wylotem ale tylko w jedną stronę nie było już możliwości zmiany na lot powrotny. Z infolinii za każdym razem otrzymywaliśmy sprzeczne informcje - żenada.