Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjeżdżając do Dassii mieliśmy już doskonałe doświadczenia z tą siecią hoteli, a liczyliśmy nawet na więcej, bo to podobno ich flagowy ośrodek. I rzeczywiście było ........ PRAWIE super. Ośrodek doskonały infrastrukturalnie, złożony z dwóch głównych budynków i bungalowów, przepięknie położony, w zieleni, piaszczysto-żwirkowa plaża (niestety zdarzały się walki o leżaki!!!!) , czysta woda, , kilka basenów, restauracje - aż 8, bary, świetna kuchnia, część sportowa (kilka różnych boisk), Tesla do wynajęcia , no i przede wszystkim, pomimo pełnego obłożenia mnóstwo wolnej przestrzeni i brak nieprzyjemnego zatłoczenia. Pokoje niezbyt duże, ale wygodne. W każdej chwili można było zamówić sobie posiłek do pokoju, zawsze pełen barek. Perfekcyjna czystość na terenie ośrodka. Niestety w porównaniu do ubiegłego roku bardzo zmienny i nierówny okazał się serwis hotelowy. Pomijając fakt wrażenia zbyt małej liczby pracowników (oszczędności?) bywały chwile, kiedy po prostu czuliśmy się (zresztą nie tylko my) ignorowani przez personel ośrodka. Ale być może wynikało to z ich przeciążenia pracą? Kiedy przychodziliśmy na umówioną kolacją do restauracji a'la carte , które niestety ustalono nam na 21:00 lub 21:30, to po godz. 22:00 w kilku z nich zostawaliśmy sami, z nieprzyjemnym poczuciem kompletnego zignorowania, dodatkowo będąc narażonymi na widok krzątających się dookoła osób z mopami i przestawiających głośno stoły na poranne śniadanie. A przecież miało to być coś uroczystego. Słaby e-concierge, który był dumą Ikos Oceania, reagujący z dużym opóźnieniem lub wcale. Wisienką na torcie był serwis pokojowy, który absurdalnie podchodził do swoich obowiązków. W pokojach walały się kłęby kurzu pod łóżkami, trzeba bylo dopominać się o mydło i papier toaletowy. Nadomiar złego, w swojej nadgorliwości, najpewniej w pośpiechu aż w 2 z 4 zajmowanych pokoi najpewniej panie sprzątające wyrzuciły nam foliowe torby z zakupami (pamiątki, prezenty)!!!! Cóż z tego, że hotel ostatecznie postanowił zwrócić nam te parędziesiąt Euro....pozostało niemiłe wspomnienie. .
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel doskonały w swoim założeniu. Piękne otoczenie, cudowny komfort przestrzeni, możliwości wypoczynku, również aktywnego i świetna kuchnia. Bardzo drogi ,więc można oczekiwać wiele. Niestety ze względu na swoją wielkość chyba nie do końca ogarnięty przez pracowników obsługi. Sporo, co prawda drobnych, ale jednak mankamentów jesli chodzi o consierge i bezpośrednią obsługę gości. W lipcu odczuwalna "walka" o leżaki.