Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
UWAGA: -DODATKOWO OPŁACONE POKOJE Z WIDOKIEM NA MORZE-NIE BYŁO żadnego widoku (krzewy, oczyszczalnia ścieków-przykry zapach) -PO DESZCZU W POKOJU DUŻO WODY :( w całym pokoju!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w Aqua Blue hotel w lipcu 2023. Hotel zyskuje na plus w dużej mierze położeniem i cudownymi widokami. Niestety wrażenie psuje podejście obsługi hotelu,która w dniu wylotu ( musieliśmy czekać na transfer do 1 w nocy) odmówiła nam dostępu do toalet już od 23.00 informując o możliwości korzystania z toalet w barze na plaży. Pokój ,który został udostępniony do skorzystania z prysznica był brudny a z brodzika nie odpływała woda.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przez większość dnia od poziomu plaży aż do górnego basenu w południowej części hotelu smród kanalizacji. Czasami tak mocny, że silne wiatry nie dawały rady. Zatoka śliczna, ale zdominowana przez 2 wypożyczalnie motorówek powodujących duży hałas i zapach benzyny w rejonie pomostu, na ktory nie można wchodzić nie wypożyczjąc łódki. Hotel nastawiony na szybkie odbicie finansowe po klęsce cowidowej. Jedzenie paskudne. Wszystko smakuje tak samo, jakby z mrożonek leżakujących w jednej komoże przez długie lata. Pomidory kwaśne, frytki miękkie i oleiste. Sałatki owocowe z puszkowych owoców. Jedynie oliwki były smaczne. Bar przy plaży przekształcno w bar płatny ze zniżką 30% dla gości hotelowych. Myślę, że gdyby nie piękna zatoka, hotel stracił by znaczną część klienteli.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ciężko jednoznacznie opisać doświadczenia związane z pobytem. Zacznę więc od opisu hotelu a raczej kompleksu domków rozrzuconych po całym wzgórzu. Nasz pokój był na samym końcu więc mieliśmy do pokonania 3 razy dziennie bardzo stromy odcinek ok 800m niemal w pionie aby dostać się do restauracji. Po przylocie haos w recepcji, nie otrzymaliśmy żadnych podstawowych informacji poza konieczną opłatą 49 euro ( tylko w gotówce). Niemal wszystkie najważniejsze informacje docierały do nas przypadkiem od innych turystów. Kierowca wysadził nas na drodze wskazując palcem domek na wzgórzu i rzucając krótko " tam macie pokój a tam basen". Na żadnym z 3 basenów ( trzeciego nie udało nam się znaleźć) nie ma toalety. Z basenu na wzgórzu każdy chodził do swojego pokoju ( ok 500-800m). W restauracji i barze za razem ciągle słychać nie wolno tam nie wolno tego nie można tamtego. Większość stolików 2 osobowych, większe zarezerwowane. Można dostać upomnienie za samo przestawienie krzesła . Nie jesteśmy wybredni kulinarnie, jedzenie cały czas takie samo i ok bo duża różnorodność ale faktycznie warzywa nie do gotowane, dania bardzo przeciętne, drinki może dwa względne. Nie polecam opcji All inclusive lepiej wybrać się na obiad do miejscowych restauracji ( ceny ok 30 euro za 3 osoby). Organizacja niezależnie od biura podróży bardzo słaba. Widoki przepiękne to prawda ale dla wymagających odradzam aby niepotrzebnie nie psuć wakacji. Zdjęcia nijak się nie mają do rzeczywistości.