Kategoria lokalna 4
3.0/6
Pobyt w hotelu z 4 letnim dzieckiem we wrześniu 2018r. Hotel w prospektch oceniany na 4*, jednak rzeczywistość jest inna- hotel zasługuje najwyżej na 3*. Hotel duży, ma już swoje lata . Elewacja popękana , pokoje ze starymi meblami, balkon również pozostawia wiele do życzenia. Czynny tylko jeden bar przy basenie, plac zabaw sklada się z jednej huśtawki i równoważni- również elemnty stare i zużyte. Meble ogodowe zużyte, popękane i zapadnięte. Jeśli chodzi o jedzenie, to duży wybór-każdy znajdzie coś dla siebie. Jednak jest tak,że przekąski serwowane przy basenie to pozostałości ze śniadania lub kolacji z poprzednego dnia. Hotel nie jest najczystrzy , okna bardzo brudne w całym hotelu, zasłony firany nie prane bardzo dawno i sporo pajęczyn-mimo,że Panie sprzątają codziennie. Plaża- o której mowa w Gouvi- nie nadaje się na plażowanie. Natomiast bus dowozi 3 razy dzienne gości hotelowych do plaży w miejscowości Kontokali. Plaża bardzo malutka, raczej można powiedzieć,że to małe zatoczki. Jeśli chodzi o atrakcje dla dzieci, to nie było żadnych. Klub był nieczynny, animcji również nie było. Najlepiej wypożyczyć samochód i pozwiedzać wyspę samemu. Hotel znajduje się przy bardzo ruchliwej, dwupasmowej drodze. Hotel to ostoja spokoju, goście to głównie emeryci z Francji ( 70+)
Katarzyna - 16.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
20/22 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel przyjazny tylko turystom z Francji,Polacy na każdym kroku byli pomijani. Jedzenie okropne,w kółko to samo. Łóżka skrzypiące i niewygodne, w łazienkach odpływ, z którego śmierdzi i który podbiega wodą co grozi zalaniem całego pokoju.Rezydenci wyglądają jakby za karę musieli z nami rozmawiać. Rejs na Paxos,Antipaxos- tragedia, warunki na morzu słabe,pół osób z torebkami na pokładzie i kąpiel w moim zdaniem niedozwolony miejscu,ponieważ wiele osób wychodziło z wody z ranami (przy wyspie Antipaxos).
Weronika, Szadkowice-Ogrodzim - 30.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
1/2 uznało opinię za pomocną
3.0/6
hotel zasługuje zdecydowanie na dobre 3 a nie 4 gwiazdki. Jedzenie dobre ale codziennie to samo, bardzo biedne śniadania. Czysto, fajny basen, dobre połączenie autobusowe z miastem Korfu. Infrastruktura hotelu lata swojej świtlności ma za sobą i wymaga remontu.
Dominika, Świebodzin - 27.08.2019
0/0 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Hotel położony w miejscowości Gouvia ok. 10 km od Korfu, przy bardzo ruchliwej drodze, z brakującymi w wielu miejscach chodnikami. Nad hotelem trasy przelotowe do i z lotniska w Korfu (co 15-30 minut do późna w nocy hałas samolotów). Obsługa w recepcji usmiechnięta, ale mało skuteczna. Dopiero interwencja rezydentki wymusila naprawę niesprawnej klimatyzacji i zatkanej umywalki. Nikt jednak nie pomógł w zamianie pokoju, a zgodnie z obietnicą biura Rainnbow w Warszawie i rezydentki na miejscu, pokoje miały być po remoncie. Jedzenie niezłe, lecz monotonne. Mały wybór owoców, a owoce morza w w postaci muli były tylko 2 razy. Dojazd do plaży jest organizowany przez hotel 3 razy dziennie za wyjątkiem niedziel. Plaża mała, w części zajęta przez hotele pobliskie, a dojście do wody tylko w gumowym obuwiu ochronnym. Wycieczki fakultatywne bardzo drogie i trzeba sie liczyć z dodatkowymi kosztami typu zdjęcie, wyżywienie itd. Animacje słabe, skierowane głównie do gości z Francji. Napoje w barze przy basenie średniej jakości. Kuriozalny jest brak wody do picia w pokojach. Przy basenie było na początku ok. 15 parasoli. Po mojej interwencji dokupiono 20, a i tak miejsca na leżakach trzeba było zajmować o 6, 7 rano. Ogólnie uważam, ze hotel jest przereklamowany i nie zasługuje na 4 gwiazdki.
Andrzej - 05.08.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
3/3 uznało opinię za pomocną