Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.5/6
Bogdan, Gdynia 26.06.2016 Termin pobytu: lipiec 2016
bogdan
Ogólnie masakra
2.5/6
ANNA, CEKANOWO 06.06.2019
negatywna
Witam, z biurem Rainbow jeżdżę na wakacje od kilku lat. Moje opinie zawsze były rzeczowe i pozytywne. Tym razem jest zupełnie inaczej i to za sprawą głównie barmana, który obsługiwał bar oraz wyżywienia, a właściwie braku jakiegokolwiek urozmaicenia jeśli chodzi o owoce, których w tym czasie w Grecji jest mnóstwo, brak naczyń na stołówce. Uwaga, ten hotel to z pewnością nie 4 gwiazdki - w rzeczywistości - maksymalnie 3 - jeśli ma certyfikat to nie wiem jakim cudem. Byłam na Chalkidiki w 3, 5 gwiazdowym, a ten do pięt tamtemu nie dorastał.
2.5/6
Piotr, Warszawa 11.09.2015
spore rozczarowanie ?
Mimo zapoznania sie z opiniami na temat hotelu i wydawałoby sie świadomej akceptacji znanych wczesniej ryzyk, nasze pozytywne nastawienie nie wytrzymało próby. Wniosek chyba prosty, nastepnym razem jednak nie z Rainbow Tours
2.5/6
WaldemarB 02.10.2019
Ocena z Olsztyna
Hotel maksymalnie na 2,5 gwiazdki, Jedzenie w stołówce (bo to nie była restauracja) bardzo monotonne. Często brakowało zwykłej herbaty, dopiero po zgłoszeniu tego rezydentce, herbata pojawiła się na dwa dni i tyle. Za skromna obsługa, zanim posprzątali ze stołów to już resztkami na stołach zajmowały się koty. Pokoje w miarę czyste (jak na Greków). Natomiast wymiana ręczników raz na dwa dni (niby zgodnie z grafikiem) oraz problemy z ręcznikami plażowymi własnie degradują hotel poniżej 3 gwiazdek. Bardzo nieprzyjemnie zaskoczyła mnie reakcja rezydentki po przylocie spóźnionym wieczornym samolotem do Korfu. Na pytanie co z kolacją w hotelu, odpowiedziała, że to indywidualna sprawa hotelu. Kolacje otrzymaliśmy tylko dlatego, że innym samolotem wcześniej w hotelu był kolega i "załatwił". Poza tym przetrzymywanie klientów przez 12 godzin w holu na kanapach w oczekiwaniu na transfer na lotnisko to paranoja.