Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przebywaliśmy w tym hotelu tydzień i mamy bardzo mieszane uczucia. Po przyjeździe w sobotę wieczorem zakwaterowano nas w pokoju który swoim standartem przypominał "norę" z niesprawną klinatyzacją i oknem wychodzącym na mur. W pokoju śmierdziało stęchlizną, w łazience woda lała się na podłogę. Z tego co się dowiedzieliśmy wszystkich Polaków którzy mieli pokój dwuosobowy kwaterowano w tym pawilonie niezależnie od tego jaki standart pokoju wykupili w Polsce. My mieliśmy wykupiony pokój "standart". Po reklamacji złożonej tego samego dnia (a mogliśmy to zrobić bo znamy język angielski) obiecano nam, że nazajutrz może uda się zmienić. W niedzielę rano po wielokrotnych rozmowach w recepcji i naszym uporze udało się uzyskać pokój o prawidłowym standarcie za który zapłaciliśmy. Nikt nas nie przeprosił za zaistniałą sytuację. Rezydentka z Rainbow nie potrafiła pomóc innym osobom będącym w takiej samej sytuacji. Natomiast jedzenie w hotelu, zaopatrzenie barów, przekąski były bez zarzutu. Na plarzy i przy wielu basenach mnóstwo leżaków. Nie trzeba było wcześniej rezerwować, zawsze były miejsca. Ostrzegamy potencjalnych uczestników aby sprawdzali jaki pokój wykupili i w jakim chcą ich zakwaterować. Prawdopodobnie recepcja stara się zachować lepsze pokoje dla innych gości