Wyżywienie

Rodzaje wyżywienia i posiłki:

Formuła All Inclusive obejmuje:

  • Śniadania, lunche, kolacje serwowane w formie bufetu w restauracji głównej.

Restauracje:

  • Główna restauracja w formie bufetu.
  • 2 restauracje a’la carte (kuchnia śródziemnomorska, peruwiańska) - po uprzedniej rezerwacji.

Bary:

  • Lobby bar.
  • 2 bary przy basenie.
  • Bar na dachu obiektu.

Dodatkowe usługi:

  • Możliwość skorzystania z kawiarni i cukierni, gdzie podawane są wykwintne greckie wina oraz unikalne kawy, herbaty, słodkości.

Program sportowy i animacyjny

Dla każdego: wieczory z muzyką na żywo w barze na dachu.

Atrakcje dla dorosłych: centrum Spa&Wellness, siłownia.

Za dodatkową opłatą: relaksacyjne masaże ciała.

Pozostałe informacje: W centrum Spa&Wellness dostępne są hammam i sauna. W formule All Inclusive istnieje możliwość 15-minutowego masażu karku i szyi.

Dodatkowe informacje

Kategoria lokalna
*****
Świadczenia

Cena obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, 7, 10, 11 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych (w przypadku imprezy 11 - dniowej 10 rozpoczętych dób hotelowych, wyloty w środy; w przypadku imprezy 12 - dniowej 11 rozpoczętych dób hotelowych, wyloty w soboty), wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, pakiet ubezpieczeniowy TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).

Cena nie obejmuje: wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.

UWAGA! Cena nie obejmuje lokalnego podatku turystycznego, którego wysokość zależy od standardu hotelu i wynosi od 1,5 -10 EUR/pokój/dzień . Podatek jest płatny bezpośrednio w recepcji, przed zakwaterowaniem Klientów w hotelu. Szczegóły w opisie hotelu.

Sezonowość
Zwykle wysoki sezon turystyczny na Korfu trwa od 01.07 do 31.08.
Podatek lokalny
Cena nie obejmuje lokalnego podatku turystycznego w wysokości ok. 10 Eur/pokój/dzień. Podatek jest obligatoryjny i płatny bezpośrednio w recepcji, przed zakwaterowaniem Klientów w hotelu.

Valmar Corfu

4.0/6 (1 opinia)

Kategoria lokalna: 5

Basen z leżakami i parasolami, otoczony zielenią, widziany z góry.
Galeria (20)
Restauracja na plaży z zadaszeniem i widokiem na ocean.
Basen z leżakami i parasolami otoczony zielenią.
Taras restauracji z miejscami do siedzenia.
Zdjęcie mapy
Mapa

Atuty oferty

Hotel zachwyca architekturą i oferuje liczne udogodnienia, które zapewniają komfortowy pobyt. Położony w malowniczej okolicy, otoczony zielenią, jest doskonałym miejscem do relaksu. Zachody słońca można podziwiać z baru na dachu, co stanowi wyjątkową atrakcję. Dzięki dogodnemu dostępowi do centrum miasta, Goście mogą korzystać zarówno z uroków natury, jak i miejskich atrakcji.

Tylko w przedsprzedaży

Rezerwuj wakacje bez stresu, wybieraj korzyści bez limitu

Do 4% zwrotu
w programie Bumerang
Zaliczka
20%
Parking
39 zł / rezerwacja
Zniżka
do 1200 zł

Oferta ważna do 17.12.2025

Uśmiechnięta kobieta w żółtej koszuli patrząca przed siebie

Cena obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, 7, 10, 11 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych (w przypadku imprezy 11 - dniowej 10 rozpoczętych dób hotelowych, wyloty w środy; w przypadku imprezy 12 - dniowej 11 rozpoczętych dób hotelowych, wyloty w soboty), wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, pakiet ubezpieczeniowy TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).

Cena nie obejmuje: wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.

UWAGA! Cena nie obejmuje lokalnego podatku turystycznego, którego wysokość zależy od standardu hotelu i wynosi od 1,5 -10 EUR/pokój/dzień . Podatek jest płatny bezpośrednio w recepcji, przed zakwaterowaniem Klientów w hotelu. Szczegóły w opisie hotelu.

Cena nie obejmuje lokalnego podatku turystycznego w wysokości ok. 10 Eur/pokój/dzień. Podatek jest obligatoryjny i płatny bezpośrednio w recepcji, przed zakwaterowaniem Klientów w hotelu.

Hotel

  • Recepcja czynna 24h/7, lobby.
  • 3 baseny (basen typu „infinity”, basen z hydromasażem, basen zewnętrzny).
  • Restauracje: 4 restauracje, 5 barów.
  • Pozostałe informacje: ogród, taras.
  • Bezpłatne Wi-Fi na terenie całego obiektu.

Pokoje urządzone są w nowoczesnym stylu, posiadają jasne i przytulne wnętrza. Każdy pokój wyposażony jest w prysznic, suszarkę do włosów, balkon/taras, telewizor z kanałami satelitarnymi, klimatyzację, telefon, sejf, mini bar, zestaw do parzenia kawy/herbaty.

Położenie

  • Odległość od portu lotniczego wynosi około 15 km, transfer trwa ok. 25-30 min.
  • Około 450 m od obiektu znajduje się tętniące życiem centrum resortu Agios Ioannis, a w niedalekim sąsiedztwie położona jest urokliwa wioska rybacka.
  • Obiekt położony jest między wybrzeżem a lasem.

Mapa

Plaża

  • Plaża tuż przy hotelu.
  • Wydzielona prywatna część plaży.
  • Serwis plażowy dostępny bezpłatnie.

Wyżywienie

Program sportowy i animacyjny

Atrakcje regionu

Inne hotele w regionie

Dodatkowe informacje

Lecąc na wakacje z Rainbow masz zawsze w cenie:

Bagaż

rejestrowany i podręczny

Transfer

lotnisko-hotel-lotnisko

Ubezpieczenie

podstawowe

Opieka

rezydenta

Uśmiechnięty pan na banerze

Oferta nie jest obecnie w sprzedaży

pani z lornetka

Marzysz o odpoczynku w tej okolicy?
Mamy dla Ciebie wiele innych propozycji!

Sprawdź inne oferty w okolicy

Opinie klientów

Opinie o Valmar Corfu

4.0/6 (1 opinia)

Obsługa hotelowa

6.0

Plaża

0.5

Pokój

6.0

Położenie i okolica

2.5

Rezydent

3.0

Sport i rozrywka

0.5

Wyżywienie

6.0
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

4.0/6

Czy ta opinia była pomocna?

0

Nie wszystko było super.

Renata, Hauke Bosaka 3/31 23.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

Mamy mieszane uczucia. 1. Po wylądowaniu i zajęciu miejsc w autokarze czekaliśmy ponad godzinę na kolejnych turystów z Polski (dwa loty) mąż poszedł zapytać czemu tak długo czekamy, uzyskał odpowiedź, że bagaże się zapodziały. Pani rezydentka nas okłamała. Pytaliśmy ludzi wsiadających skąd przylecieli. Zatem kłamstwo się sprawdziło. Straciliśmy prawie półtorej godziny czasu urlopowego. 2. Niezaktualizowana nazwa hotelu u lokalnego przewoźnika. Kierowcy nie znali nazwy Valmar Hotel. Jak się okazało do tej pory chyba Janion Hotel. Mieliśmy z tego powodu problem z powrotem do hotelu z portu po zakończeniu wycieczki na wyspy Paxos i Antipaxos. Ale udało się. 3. Najpierw panie rezydentki zapewniały nas, że będą zasypywaly nas telefonami, bo nie przyjadą na spotkanie z nami do hotelu. Później dostaliśmy SMS, że jak coś od nich chcemy, to możemy dzwonić. Chcieliśmy i dzwoniliśmy. Poza tym hotel, pokoje, obsługa, jedzonko super. Wielką pomocą hotelu dla Polaków jest ich PRACOWNIK - TEO PÓŁ POLAK PÓŁ GREK.

Pokaż wszystkie opinie
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem