Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobrze obrany kierunek urlopowego wypoczynku. Usługi bez zastrzeżeń. Wyżywienie znakomite. Czystość obiektu również. Personel ok. Pani pokojowa rewelacja!!! Termin październikowy był klimatycznie odpowiedni. Możemy polecić!
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w hotelu w sierpniu ubiegłego roku. Na miejscu zostaliśmy pozytywnie zaskoczeni, ponieważ otrzymaliśmy upgrade naszego pokoju - pierwotnie mieliśmy zamieszkiwać budynek oddalony od głównej ulicy o kilka minut. Jak na standardy powszechnie obowiązujące w Grecji, nasze lokum było bardzo nowoczesne oraz schludne. Następnego dnia uraczyliśmy się miejscową stołówką, gdzie jedzenie w zupełności spełniło nasze oczekiwania. Jedynym zmartwieniem podczas posiłków były koszmarne kolejki (ograniczenia dot. ilości osób w jednym czasie) do strefy restauracyjnej, lecz mając na względzie ciężkie pandemiczne czasy postrzegaliśmy to jako troskę o zdrowie gości. Organizacja rezydentów była wystarczająca, a wycieczki po miejscowych atrakcjach z biurem, interesujące i warte swojej ceny. Jedynym problemem, z którym nikt z obsługi hotelu nie był w stanie nic zrobić to głośni turyści (głównie z Holandii i Niemiec), którzy każdego dnia do późnej nocy organizowali prywatki w swoich pokojach, utrudniając wypoczynek. Zaopatrzenie baru oraz strefa z basenami to kolejny mocny punkt, z którego podczas naszego pobytu korzystaliśmy najczęściej. Drinki nie były „oszukane”, a przekąski dostępne dla gości były świeże i smaczne. W czasie urlopu zdecydowaliśmy się również na wspomniane wcześniej wszystkie oferowane przez Rainbow wycieczki. Ekipa rezydentów z widocznym zaangażowaniem umilała nam czas anegdotami oraz konkretnym planem podróży po lokalnych knajpach turystycznym szlakiem. Dla niezdecydowanych, polecamy hotel oraz ofertę biura podróży - za względnie niewielkie pieniądze można spędzić swój urlop godnie i satysfakcjonująco.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jak najbardziej na plus, duży wybór na szwedzkim stole . Czystość pokoi bez zarzutu. Jedynym minusem są napoje słodkie, które w niczym nie przypominają tych oryginalnych oraz godziny serwowania lunchu.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W drugiej połowie maja spędziliśmy fantastyczny urlop na wyspie Kos.Zdecydowaliśmy się ponownie na wyjazd z biurem Rainbow Tours. Z ofert biura wybraliśmy hotel Apollon i nie żałujemy. Hotel położony jest w miejscowości Lambi, na przedmieściach stolicy. Do miasta można dojechać autobusem (przystanek na lewo od hotelu), rowerem (są ścieżki rowerowe) lub pieszo (ok. 3 km). Hotel położony jest na terenie pięknego, bardzo zadbanego ogrodu. Pokoje czyste, sprzątane 7 dni w tygodniu, ręczniki wymieniane codziennie. Wyżywienie smaczne, codziennie był drób, ryba, wołowina lub wieprzowina, duży wybór surówek i warzyw gotowanych. Pyszne torty. Polecamy plażę na lewo od wyjścia z hotelu (za jednostką wojskową). Jest szersza, piaskowo-żwirowa, z ładnym widokiem na wybrzeże Turcji. W zasięgu 10 minutowego spaceru (na prawo od wyjścia z hotelu) jest duży supermarket Konstantinos, a po dalszych 5 minutach kolejny supermarket AB. Ten jest nawet lepszy, ma bogatszy asortyment produktów żywnościowych. Za to w Konstantinosie można zaopatrzyć się w pamiątki.Polecam chałwy macedońskie na wagę (10-11 Euro za kilogram) w sklepie AB. Są naprawdę pyszne. Z uwagi na bujną roślinność w ogrodzie i zamieszkujących w niej lokatorów, polecamy raczej pokoje na piętrze. Mieliśmy nocny wylot do Warszawy, więc przedłużyliśmy dobę hotelową. Koszt - 50 Euro za pokój. Posiłki mieliśmy do samego końca. Na recepcji i w restauracji bez problemu można porozumieć się po angielsku. Na recepcji pracuje sympatyczna pani mówiąca po czesku. W hotelu przeważają goście z Holandii, Wielkiej Brytanii i Niemiec. Są też Czesi i Polacy.