Opinie klientów o Cabana Blu Hotel & Suites

5.6 /6
161 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.6
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
4.9
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Klaudia, Kraśnik 05.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Serdecznie polecam

Hotel bardzo schludny, ciepły, urządzony w stylu boho. Pokoje niewielkie, jednak bardzo ładne, codziennie sprzątane, wyposażone w lodówkę i ekspress do kawy. Jedzenie w bufecie bardzo dobre, różnorodne, pyszne owoce morza i desery! Drinki w barze całkiem ok. Jedynym minusem, który zauważyłam jest niestabilne ciśnienie wody w łazienkach hotelowych oraz okupowane od godziny 9 rano leżaki przy basenie. Poza tym gorąco polecam :)

5.0/6

ADAM, GDYNIA 07.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Pięknie odnowiony hotel, polecamy!

Hotel znajduje się dosłownie parę minut drogi samochodem od lotniska. Cały obiekt został odnowiony całkiem niedawno. Jak na greckie warunki to stan hotelu jest fantastyczny. Obsługa wielojęzyczna, profesjonalna, uprzejma i faktycznie zainteresowana opinią gości. Tyczy się to zarówno kelnerek, barmanek, recepcjonistek jak i menadżerów. Internet dosyć wolny i sporadycznie przerywa. Siłownia niewielka ale nienajgorzej wyposażona. Basen przyjemny, z barem tuż obok. Restauracja główna dobra, chociaż grecy zup to nie potrafią gotować. Azjatycka restauracja która także mieści się przy hotelu kiepska, pomimo przemiłej obsługi. Podsumowując: +hotel jak nowy +super obsługa +dobre jedzenie +blisko do plaży +wygodne leżaki na plaży i przy basenie hotelowym -Internet -umiejętności barmanek (pomimo iż były bardzo miłe, nadrabiały uśmiechem)

4.5/6

Grzegorz 18.09.2022

Nie do końca zadowolony

Tak naprawdę to hotel nosi nazwę Cabana Blu a nie Canana Beach. Na początek transfer bardzo sprawnie, odbiór bagażu, rezydent wskazuja autokar i 5-7 minut jazdy i jesteśmy prawie w hotelu. Prawie, bo autokar nie mógł podjechać pod sam hotel (wąsko i trochą samochodów), ale to nie problem, kilka kroków spacerku. Formalności w recepcji kilka minut i do pokoju. Pokój naprawdę ładny z bocznym widokiem na morze. Woda w pokoju, nigdy nie uzupełniona, trzeba było samemu o to zadbać Hotel niedawno oddany (19 sierpnia) byliśmy trzecim turnusem. Sterowanie światłem dotykowe, klimatyzacja super działa, jakoś ciężko zamykały się drzwi, trzeba użuć sporej siły, żeby je zamknąć. Na wyświetlaczu dotykowym daje się znać o potrzebie posprzątania pokoju, Ten dział bez zastrzeżeń. Basen mały, ale super, świetne leżaki, czysto.Jedzenia - byliśmy w hotelu ok. 14.40, pora obiadowa mineła, ale była możliwość zamówienia w snack barze pysznych burgerów, kanapek, sałatek, naprawdę pysznych ;) Cią dalszy jedzenia, śniadania odrobinę monotonne, jak i obiady, ale każdy znajdzie coś dla siebie. W ostatnie dni pobytu nie było mleka, w kolejny dzień brak jogurtu, tak więc fani porannych płątków na mleku lub na jogurcie byli zawiedzeni. Najlepsze kolacje, monotonne zdecydowanie mniej, zawsze coś nowego. Ogólnie jedzenie bez zarzutu za wyjątkiem dziwnych braków nabiału ;) Obsługa donosi napoje, dział to bardzo sprawnie, starają się. Teraz bar w lobby. Na początku w pierwszych dniach pobytu wszystko oki, lokalne alkohole i drinki, w miarę sprawnie podawane, ale ok 4 dnia wszystko legło w gruzach ;) Sprite z nalewaka to nie wiadomo co, whisky to tak podłego i rozwodnionego nigdy nie piłem. Niby się starają, ale.... W apogeum czas oczekiwanie na drinka ok 40 minut, po kilkukrotnym przypomnieniu o swoim istnieniu ;) Jeżeli ktoś chciał tylko piwo, shota, napój, wydawali od ręki, ale na zmieszanie kilku składników, trzeba było uzbroić się w cierpliwość, choć nie wiadomo czy by się dostało. Tu zawiodła organizacja pracy i niektórzy z obsługi z łapanki. Generalnie jak ktoś gustuje, kupić na wolnocłowym (mleko też _ ;) Pomimo, że w hotelu było ok 80% Polaków, widać, że inne nacje są traktowane lepiej. Przy wyjeżdzie na przykłąd dostawały od hotelu drobny upominek, a z wyjeżdzających Polaków nikt ;)Bar na plaży czynny do 18, obsługa super, tam też można zamówić burgery i kanapki, dobre soki, drinki i napoje. Tu pełen szacun, młody chłopak Węgier stara się i daje radę. Bardzo miła recepcjonistka z Ukrainy Aeksandra. I teraz rzecz, która najbardziej zaskoczyła. Wyjazd na lotnisko o 4 rano, na pytanie w recepcji, czy są przewidziane jakieś lunch boxy, Pani zrobiła oczy jak 5 zł z Rybakiem i stwierdziła, że nie ;) Miło by było zjeść jakiegoś banana, wypić soczek, czy zjeść kanapkę, a tu ZONK ;) Z tego co widzieliśmy na lotnisku, większość hoteli zapewniła swoim gościo lunch boxy W hotelu trwały jeszcze prace wykończeniowe, ale nie były uciążliwe

4.5/6

Emilia 27.09.2022

Świetne wakacje

Hotel ma piękny wystrój, pokoje czyste, obsługa przemiła, uśmiechnięta i pomocna, jedzenie smaczne
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem