Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.5/6
Jadwiga, Łódz 17.10.2014
Dobrze wspominam pobyt, ale w to miejsce raczej już nie wrócę.
Hotel nie zsługuje na pięć gwiazdek
4.5/6
Anna, Opole 09.10.2018 Termin pobytu: wrzesień 2018
Wakacje wrzesień/październik 2018
Dotarliśmy na miejsce we wtorek ok godz. 9 rano. Na pokój czekaliśmy do godz. 13, ale od razu mogliśmy korzystać z całego hotelu dzięki od razu założonej opasce all inclusive. Widok z pierwszego pokoju bardzo nas rozczarował. Praktycznie widok na ulicę pod schodami. Spory kawałek od recepcji i restauracji. Można było zamienić pokój na pokój z widokiem na morze za 35 euro/doba (trochę dużo, ale było warto). Z powodu dużej liczby gości w hotelu możliwe to było dopiero od soboty. Warto było czekać bo widok z drugiego pokoju był piękny. W łazience brak jakiejkolwiek wentylacji, stąd nieprzyjemny zapach po wejściu do zamkniętego pokoju. Z klimatyzacji też wydibywał się zapach stęchlizny. Jak na 5* to nie powinno mieć miejsca. Spory wybór jedzenia. Jednak jego duża wada to to, że było w większości ledwo letnie.
4.5/6
Barbara, Licheń Stary 15.07.2014
Pogoda, woda , widoki super!!
Hotel, woda, pogoda super
4.5/6
Stanislaw, Rybnik 29.05.2017
NASZA ROCZNICA
Nasz kolejny wyjazd miał być wyjątkowy i w miejsce szczególnie wyjątkowe. No i nasza mała,wyjątkowa prośba - widok na morze ! Panie w biurze prośbę zaznaczyły - jest dobrze! Po przyjeździe do hotelu okazało się,że miejsce jest rzeczywiście wyjątkowe-hotel piękny i pięknie położony. No i nasza mała,wyjątkowa prośba-widok na morze z tarasu oczywiście był,tyle że przez dach sąsiedniego budynku na którym warczące klimatyzatory umilały pobyt. No i kompletny brak zainteresowania rezydenta przydzielanymi pokojami. Ogólnie pobyt uważamy za udany. Zawdzięczamy to wyłącznie miłej i uśmiechniętej obsłudze hotelowej, oraz własnej pomysłowości na milo spędzone chwile.