Kategoria lokalna 5
4.5/6
Hotel nie zsługuje na pięć gwiazdek
Jadwiga, Łódz - 17.10.2014
6/9 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Dotarliśmy na miejsce we wtorek ok godz. 9 rano. Na pokój czekaliśmy do godz. 13, ale od razu mogliśmy korzystać z całego hotelu dzięki od razu założonej opasce all inclusive. Widok z pierwszego pokoju bardzo nas rozczarował. Praktycznie widok na ulicę pod schodami. Spory kawałek od recepcji i restauracji. Można było zamienić pokój na pokój z widokiem na morze za 35 euro/doba (trochę dużo, ale było warto). Z powodu dużej liczby gości w hotelu możliwe to było dopiero od soboty. Warto było czekać bo widok z drugiego pokoju był piękny. W łazience brak jakiejkolwiek wentylacji, stąd nieprzyjemny zapach po wejściu do zamkniętego pokoju. Z klimatyzacji też wydibywał się zapach stęchlizny. Jak na 5* to nie powinno mieć miejsca. Spory wybór jedzenia. Jednak jego duża wada to to, że było w większości ledwo letnie.
Anna, Opole - 09.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
0/0 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel, woda, pogoda super
Barbara, Licheń Stary - 15.07.2014
4/4 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Nasz kolejny wyjazd miał być wyjątkowy i w miejsce szczególnie wyjątkowe. No i nasza mała,wyjątkowa prośba - widok na morze ! Panie w biurze prośbę zaznaczyły - jest dobrze! Po przyjeździe do hotelu okazało się,że miejsce jest rzeczywiście wyjątkowe-hotel piękny i pięknie położony. No i nasza mała,wyjątkowa prośba-widok na morze z tarasu oczywiście był,tyle że przez dach sąsiedniego budynku na którym warczące klimatyzatory umilały pobyt. No i kompletny brak zainteresowania rezydenta przydzielanymi pokojami. Ogólnie pobyt uważamy za udany. Zawdzięczamy to wyłącznie miłej i uśmiechniętej obsłudze hotelowej, oraz własnej pomysłowości na milo spędzone chwile.
Stanislaw, Rybnik - 29.05.2017
13/20 uznało opinię za pomocną