Opinie klientów o Mitsis Summer Palace

5.0 /6
110 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Aneta 30.05.2016
Termin pobytu: czerwiec 2016

To na pewno nie 5 gwiazdek

między zdjęciami na folderach a rzeczywistością jest PRZEPAŚĆ!

2.5/6

Bożena, Starogard 10.06.2014

Wypoczynek w Summer Palace

Hotel nie zasługuje na 5 * pod żadnym względem.

2.0/6

Marta, Kos 19.07.2014

Mitsis Summer Palace to max 3*..............

niestety ale nie podobalo mi sie................nie polecam nikomu..........strata czasu i pieniedzy

1.5/6

Bogumiła 05.06.2015

Obsługa kradnie. Nie polecam.

W pokoju zużyte meble i zagrzybiona klimatyzacja. Na podłodze w pokoju chodziły małe, czarne mrówki. Obsługa nie wytruła ich, choć kilka razy prosiliśmy o to na recepcji. Ostatecznie poradziliśmy sobie sami – skuteczny okazał się przywieziony z Polski spray na komary. Pokoje sprzątane codziennie, choć niezbyt dokładnie. Ręczniki wymieniane na życzenie. Plaża żwirowa – konieczne obuwie. Jedzenie dość smaczne, choć bardzo monotonne śniadania. Na obiad i kolację zawsze spaghetti, pizza i grillowane mięso oraz do wyboru 4 dania. Do tego wybór kilku surówek i serów. Raz na 3 dni można zarezerwować obiad lub kolację w restauracji włoskiej lub greckiej. Animacje bardzo ubogie – tylko aerobik w wodzie i siatkówka. Brak wieczornych animacji i rozrywek dla dorosłych. Z zamkniętej na szyfrową kłódkę walizki (kłódka została uszkodzona) w zamykanym na klucz pokoju zginęły nam pieniądze, a menadżer hotelu zignorował nas zupełnie (trzeba było wynająć sejf za 40 euro, choć z hotelach „5*” sejfy są zazwyczaj w cenie). Wygląda to tak, jakby obsługa okradała gości za przyzwoleniem kierownictwa. Kradzież miała miejsce akurat w dniu, kiedy wyjechaliśmy na całodzienną wycieczkę, o czym wiedziała obsługa, bo na recepcji zgłaszaliśmy, że chcemy „lunch basket”. Na recepcji wiedzą też, kto nie wynajął sejfu. Generalnie nie polecam i ostrzegam przed złodziejami hotelowymi.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem