Opinie o Silver Beach Kos

Kategoria lokalna: 3

4.3/6
(96 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.8
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.9
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    POBYT W KARDAMENIE

    Andrzej, Lutynia 24.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Połącz enie hotelu silwer bich z hotelem Cabana to porażka jest dyskryminacja ludzi .Człowiek czuje się jak natręt można korzystać z basenu ale nie z leżaków na plaży są też tylko leżaki dla Cabana lunch boks też tylko dla Cabana. JEST NIE PRZYJEMNIE

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel to nieporozumienie.

    Sylwia 23.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Jedyny plus hotelu to lokalizacja,reszta to nieporozumienie. Pierwsze wrażenie mojej żony i młodszego syna po zakwaterowaniu, to rozczarownanie do łez. Dlatego Grecję i Kos polecam z całego serca, ale nie w tym ,,hotelu". Pozdrawiam

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam Hotelu silver beach

    Szymon, Łowyn 16.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel nie powinien mieć 3 gwiazdek. Brak basenu brak leżaków brak plazy, goście traktowani jak zło konieczne. Hotel współpracuje z sąsiadującym 5 gwiazdkowym hotelem w którym klienci silver bech moga teoretycznie korzystać z basenu - teoretycznie bo nie są tam mile widziani za leżaków należy zapłacić 10euro a i tak Pani manager potrafi wyprosić klientów . Pokoje bardzo malutkie w łazience ciężko się obrucić a za klimatyzację należy dopłacić 9euro za dobę. Jedzenie smaczne ale codzienni to samo i bardzo mały wybór.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    29

    Kiepski pobyt

    TOMASZ, CHOSZCZNO 26.07.2021 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Byliśmy w różnych hotelach ale tak kiepski nam się jeszcze nie trafił. Wyżywienie i obsługa poniżej krytyki. Jedzeni było przywożone do hotelu w zafoliowanych talerzach i podawane zimne. Mieliśmy wykupioną opcję all inclusive light której nie było (złożyliśmy reklamację)

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Nie polecam

    Marlena, --- 28.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    Obskurny hotel, który nie zasługuje na opinię 3 gwiazdek w porównaniu do innych hoteli w Grecji na tym poziomie. Obsługa wymienia ręczniki raz w tygodniu, Pani sprzątająca pomimo tego, że była bardzo sympatyczna, to nie wiem co sprzątała, bo napewno nie pokoje. Goście hotelu Silver Beach traktowani są jak odrzutki względem hotelu Cabana Blue, nie polecam.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Tragedia i żenada, odradzam.

    Natalia, Olsztyn 06.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Przybylysmy do hotelu ok 6 rano. Wielkim zaskoczeniem okazało się, że do godziny 15 nie bedzie zakwaterowania a tym samym wyżywienia i jesteśmy zmuszone 9 godzin oczekiwać na te dogodności. Na żadnym etapie rezerwacji, zawarcia umowy oraz podczas przywitania na lotnisku przez rezydenta Panią Aleksandrę nie było informacji, że taka sytuacja będzie miała miejsce. Pani Aleksandra ograniczyła swoje przywitanie do "Dzień dobry", wskazała niepoprawny transport do hotel. W hotelu poinformowano nas, że zjedzenie śniadania oraz lunchu w ramach All-inclusive kosztować będzie dodatkowe 15 euro za osoba. Opłaciliśmy ten niespodziewany koszt. Jednoczesnie w zakupionej ofercie umieszczono informację, że przy wydaniu min. 10€ leżak i ręczniki przy plazy hotelu Cabana jest za darmo. Korzystając z relaksu i wyżej wymienionych warunków parokrotnie przyszedł do nas kelner obcesowo wypraszając nas z niej lub żądając opłaty 10€. Był uszczyqliwy w swych złośliwych komentarzach typu... "ja mam przetłumaczyć kartkę z naszymi zasadami czy same Panie wyjdą". Świadkami tej bardzo niemiłej sytuacji było co najmniej 20 osób. Po opuszczeniu plaży wykonałyśmy telefon do Pani rezydent Aleksandry ,która ku naszemu zaskoczeniu, ani nie znała dobrze hotelu, nie była po stronie klienta , nie znała szczegolów ogerty. Godzinna rozmowa sprowadzała się do tego, że Pani Aleksandra wmawiała nam , że plaża- to miejsce na tarasie i obok pod ścianami hotelu bez dostępu do morza przy jednoczesnym ogrodzeniu płotem. Na tej powierzchni znajduje się rownież śmietnik, sypiące się ruiny i otoczenie przypoinające kurnik. Hałas wentylatorów oraz brak piasku a tymbardziej morza. Pani Aleksandra nie miała wiedzy na temat oferty i wspomnianych darmomowych leżakach i ręcznikach i długo zajęło jej zrozumienie tego tematu. Dodatkowo informaowała, że nie muszą być wpisane warunki w umowę zawartą między klientem a biurem podróży a my powinnyśmy to wiedzieć z góry same. Była niepomocna, nieempatyczna oraz probująca wmówic, że wszystko to wina klienta. Arogancja trwała całą rozmowę. W ramach tak nieprzyjemnej sytuacji jaka nas spotkała, składamy zażalenie i tym samym rządamy rekompensaty za stres, nieprzyjemne rozmowy, brak współpracy z najważniejszymi osobami i co najważniejsze: brak komfortu wycieczk i bezpieczeństwa ze strony biura podróży Rainbow.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem