Opinie klientów o Villa Andrews

2.9 /6
20 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.1
Obsługa hotelowa
3.8
Plaża
5.3
Pokój
2.1
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.0
Sport i rozrywka
2.7
Wyżywienie
2.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Andrzej, Skarżysko-Kamienna 21.06.2019

Ogólnie dobra

Moim zdaniem należy urozmaicić menu jest za bardzo monotonne,wymienić materace w łóżkach za twarde,ponadto obsługa ok,rezydenci w porządku.Polecę znajomym.

3.0/6

Szczerzy 06.07.2019

Szczera opinia

Hotel słaby głównie z powodu standardu łazienki - nadaje się do natychmiastowego remontu. Śniadania bez warzyw i owoców. Codziennie identyczne. Na plus dobre a czasem bardzo dobre kolacje i obiady. Basen bez tłoku. Ciepła przyjemna woda. Miła obsługa. Jedynie właściciele mało sympatyczni i kontaktowi. Drinki w wersji maloalkoholowej, podawane bez entuzjazmu. Ale smaczne białe winko. Pomimo różnych minusów wakacje udane z uwagi na pogodę, piękną plażę, widoki i w naszym przypadku bardzo dobra cenę - wycieczka kupiona dwa dni przed wylotem .

3.0/6

SAKOWSCY 20.09.2019

Uwaga

3.0/6

Marcin 07.10.2019

Urokliwa wyspa, slaby hotel

Nie jestem osobą wymagająca dlatego też pokoje oceniam na w miarę dobre (jeżeli traktujemy je jako miejsce do wypoczynku i odświeżenia), materace bardzo twarde, czuć sprężyny. Standard bardziej hotelu 2* lub 1*. Jedzenie bardzo złe. Śniadania najsmaczniejsze, chociaż codziennie takie same i ubogie (jajko sadzone, jajko gotowane, jajecznica, parówki, bułka w cukrze). Często brakowało masła lub samych dań, które nie były dokładne, pomimo tego że obsługa o tym wiedziała. Widać, że właściciele bardzo oszczędzają. Obiady i obiadokolacje bardzo niesmaczne. Dania przesolone lub mdłe. Przykładowo do wyboru: ryż, ryż brązowy, makaron, ziemniaki, soczewica, pałki z kurczaka. Czasami nie było czego wybrać. Kawa i herbata tylko do śniadania, do kolacji czasami nawet nie był włączony automat z napojami więc nie było czego pić. Napoje w barze hotelowym dobre. Na temat basenu szkoda gadać... Woda zielona jak dla krokodyla. Jest to chyba najgorszy hotel w okolicy. Tuż obok znajduje się kilka 3* hoteli, których standard jest i niebo lepszy. Według mnie i innych przebywających w tym czasie gości oferta tego hotelu zaniża renomę firmy Rainbow i wpływa na BRAK WIARYGODNOŚCI proponowanych przez biuro usług.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem