Opinie o Akti Coast Club (ex E Geo Easy Living Resort)

5.4/6 (142 opinie)

Kategoria lokalna 4.5

5.4/6
142 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Fajny hotel

    Hotel czysty, duży zadbany ogród. Sporo przestrzeni i mimo dużego obłożenia w szczycie sezonu nie mogłam narzekać na tłok, jedynie kolejka do restauracji odstraszała ale kierownik sali i panie kierujące gości do stołów szybko i sprawnie "załatwiały temat". W barach kilka barmanek z Polski. Rezydentka bez zarzutu.

    MALGORZATA, KNUROW - 13.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Wakacje rodzina 2+2 / lipiec 2024

    Bardzo dobra infrastruktura hotelowa: rozległy zadbany i z dużą ilością zieleni , palm i drzew teren z bungalowami, bardzo klimatyczny , plac zabaw, trampoliny, kilka automatów z grami, 4 baseny położne w różnych częściach resortu - dla dorosłych , dzieci, mini park wodny, i główny dla całych rodzin. Bardzo dobre animacje dla wszystkich , polskie animatorki dla dzieciaków - codziennie wieczorem mini disco i dla chętnych malowanie twarzy 😀, mini klub w ciągu dnia , boiska , korty oraz zespół animatorów zachęcający do różnych zajęć, ręczniki basenowe wymieniane wedle potrzeb. Transfer z lotniska około 30-40 minut. Jedzenie bardzo dobre i duży wybór (bar z przekąskami dość przeciętne fastfoodowe jedzenie). Dwie restauracje Ala Carte - amerykańska przeciętna + grecka pyszna! Plaża zaraz przy hotelu (przejście przez lokalną drogę) , bez rewelacji bo mała i dość dużo glonów ale piaszczysta z darmowymi leżakami i parasolami z łagodnym wejściem do morza. Dla nas na ok. Trochę mało obsługi dbającej o czystość wokół basenów i z podejściem do obowiązków typowym dla południowców heh (worek ze śmieciami panowie potrafili ciągnąć przez cały resort zostawiając za sobą pełno przeciekających resztek z napojów i nie myśląc że wszyscy to potem będą deptać…). Do poprawy zadbanie o codzienną poranną czystość leżaków, stolików . Generalnie z czystym sumieniem polecam i oceniam pobyt na duży plus!

    Piotr, Bojszowy - 09.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Lepsze Stylizowane Mielno

    2 dzieciaków i super na tydzień. Jedzenie zróżnicowane pyszne desery. Czysto i ładnie. Jak na Grecję wysoki standard. Dużo Anglików przez co klimat wieczorny trochę jak Mielno dla rodziców z bakami ale potem padały jak muchy i od rana plaża. Bez dzieciaków pewnie byśmy nie wybrali ale sama infrastruktura jak i obsługa na naprawdę dobrym poziomie.

    Jan, Kraków - 14.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    RESORT E-GEO SUPER - REZYDENT RAINBOW NIEPOROZUMIENIE

    Hotel bajka. Resort z wieloma basenami, głębszymi, płytszymi, dla dzieci, dla dorosłych. Bardzo blisko nad morze, duży wybór jedzenia w restauracji hotelowej, usłużna obsługa, która kłania się w pas przez cały czas trwania pobytu. Pięknie utrzymany teren zielony, codziennie prace ogrodnicze, codziennie sprzątanie odpadów, czyściutko, zadbany obszar w 100%. Wieczorami animacje dla dzieci i dorosłych, piłka wodna, zaangażowanie animatorów również full zestaw. Na jedyny minus zasługuje obsługa Rainbow podczas wyjazdu, której de facto brak. Rezydent fikcyjny, na papierku. Absolutny brak opieki rezydenta. Lot opóźniony o 2h, więc po dotarciu na miejsce bus winien czekać na gości. Niestety rezydent na dzień dobry dał ciała i czekaliśmy dodatkową godzinę pod lotniskiem w oczekiwaniu na autokar, który rozprowadzi ludzi po hotelach. Na lotnisku czekała na nas rezydentka Ola, która jak się potem okazało wcale nie była rezydentką dla hotelu E-geo. Nie pojechała nawet z nami autokarem. Po 3:00 greckiego czasu dojechaliśmy do hotelu. Rezydent nie uczestniczył w procesie zameldowania. Nie zaproponowano nam żadnej dodatkowej gratyfikacji za opóźnienie. Na starcie otrzymaliśmy zestaw startowy, na którym wpisano termin spotkania z rezydentem. Z informacji wynikało, że miejscem spotkania jest recepcja. Po zjawieniu się nas spotkania nie było. KPINY JAWNE. Zero kontaktu, nie odbierają, mają gdzieś gości hotelowych. Równie dobrze mogłabym jechać z jakimkolwiek biurem podróży, na jedno by wyszło bo nie czułam się w ogóle gościem Rainbow. W drodze powrotnej również opóźniony bus na lotnisko, brak rezydenta w środku. Na lotnisku Kos dwie przedstawicielki Rainbow ograniczyły swą ,,pomoc" do słów: ,,Dzień dobry, numer bramki ....''

    Katarzyna - 25.08.2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem