Opinie o Akti Coast Club (ex. E Geo Easy Living Resort)

Kategoria lokalna: 4

5.4/6
(203 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Jesteśmy bardzo zadowoleni

    Dominika 25.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hotel bardzo pozytywnie nas zaskoczył. Hotel jest bardzo ładny i duży, każdy pokój ma dostęp do swojego prywatnego basenu. W obiekcie jest ich zatem sporo więc nie ma tłumów na żadnym z basenów. Pokoje ładne. Wiele różnych barów. Drinki średnie, lane z gotowych butelek więc nie były zbyt dobre ale za to można poprosić barmanów o coś czego nie ma w karcie i za każdym razem przygotowywali to o co poprosiliśmy. Jedzenie w hotelu standardowe. Sporo do wyboru ale każdego dnia podobnie posiłki, w ciastach zmieniony tylko smak albo polewa, tak samo w daniach gorących. Po tygodniu byliśmy już zmęczeni tym jedzeniem, ale nie można powiedzieć żeby było bardzo źle. Było w porządku Ale nic specjalnego. Mało greckich smaków, raczej wszystko pod turystów. Nie było pity, tzatziki tylko na obiad i kolacje. Oliwki stały za to zawsze. Pomidory niedojrzałe i inne warzywa niedojrzałe. Plaża przy hotelu fajna, w porządku. Wszystkie leżaki i parasole przy plaży i basenach fajne, w dobrym stanie, za darmo. Wypożyczalnia samochodów w hotelu oceniamy bardzo pozytywnie. Samochody w dobrym stanie, opony też. Ceny trochę wyższe niż na mieście (60 euro za 1 dzień, grupa A) ale coś za coś, mieliśmy pod nosem ich stanowisko, samochód zostawiało się pod hotelem, odbiór oczywiście też, kluczyków nawet nie trzeba było odnosić. Także dla nas ta wygoda była wart tych 10euro więcej. Wypożyczyliśmy auto od nich 2 razy najtańsze z grupy A a dostawaliśmy grupę B. Okolica hotelu spokojna ale 10min spacerkiem było już Centrum Marmari, ale jest to mała miejscowość więc centrum też spokojne i niewielkie. O wiele fajniejsza jeśli chodzi o miasteczko jest Kardamena. Przystanek autobusowy jest pod samym hotelem, autobus jeździ do Kos.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pozytywny - warty uwagi

    Magdalena 06.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Pobyt oceniam za udany. Trafiliśmy na totalny rozruch, więc dużo atrakcji i udogodnień hotelowych dopiero się otwierało. Jak to u Greków: siga, siga. Jedzenie smaczne. Polecam wycieczkę Kos w pigułce i Panią rezydentkę Magdalenę, która z wielką pasją opowiada o Grecji.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    drugi raz na KOS

    Łukasz 10.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Ponownie, po roku - odwiedziliśmy ten hotel - już po zmianie nazwy i właściciela. Wiadomo jak to w Grecji kilka rzeczy na plus, mniej na minus. Nadal polecam to miejsce - szczególnie rodzinom, rodzinom z dziećmi. Animacje mogłyby być zdecydowanie lepsze! (bo rok wczesniej były petarda!)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    RESORT E-GEO SUPER - REZYDENT RAINBOW NIEPOROZUMIENIE

    Katarzyna 25.08.2024

    Hotel bajka. Resort z wieloma basenami, głębszymi, płytszymi, dla dzieci, dla dorosłych. Bardzo blisko nad morze, duży wybór jedzenia w restauracji hotelowej, usłużna obsługa, która kłania się w pas przez cały czas trwania pobytu. Pięknie utrzymany teren zielony, codziennie prace ogrodnicze, codziennie sprzątanie odpadów, czyściutko, zadbany obszar w 100%. Wieczorami animacje dla dzieci i dorosłych, piłka wodna, zaangażowanie animatorów również full zestaw. Na jedyny minus zasługuje obsługa Rainbow podczas wyjazdu, której de facto brak. Rezydent fikcyjny, na papierku. Absolutny brak opieki rezydenta. Lot opóźniony o 2h, więc po dotarciu na miejsce bus winien czekać na gości. Niestety rezydent na dzień dobry dał ciała i czekaliśmy dodatkową godzinę pod lotniskiem w oczekiwaniu na autokar, który rozprowadzi ludzi po hotelach. Na lotnisku czekała na nas rezydentka Ola, która jak się potem okazało wcale nie była rezydentką dla hotelu E-geo. Nie pojechała nawet z nami autokarem. Po 3:00 greckiego czasu dojechaliśmy do hotelu. Rezydent nie uczestniczył w procesie zameldowania. Nie zaproponowano nam żadnej dodatkowej gratyfikacji za opóźnienie. Na starcie otrzymaliśmy zestaw startowy, na którym wpisano termin spotkania z rezydentem. Z informacji wynikało, że miejscem spotkania jest recepcja. Po zjawieniu się nas spotkania nie było. KPINY JAWNE. Zero kontaktu, nie odbierają, mają gdzieś gości hotelowych. Równie dobrze mogłabym jechać z jakimkolwiek biurem podróży, na jedno by wyszło bo nie czułam się w ogóle gościem Rainbow. W drodze powrotnej również opóźniony bus na lotnisko, brak rezydenta w środku. Na lotnisku Kos dwie przedstawicielki Rainbow ograniczyły swą ,,pomoc" do słów: ,,Dzień dobry, numer bramki ....''

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem