5.5/6 (399 opinii)
Kategoria lokalna 4
6.0/6
Hotel czysty, świeżo po remoncie. Reżim sanitarny ściśle przestrzegany. Pomimo tego szybki i sprawny zorganizowany system obsługi restauracji. Jedzenie bardzo smaczne. Profesjonalnie. Obsługa bardzo uprzejma-młodzi fajni i uśmiechnięci ludzie.
6.0/6
Kompleks hotelowy gwarantujący spokój, luksus i wspaniałą atmosferę. Pokoje swietnie zaaranżowane i wyposażone z poczuciem, że właściwie sąsiadów brak. Dzięki niskiej i kameralnej zabudowie w otoczeniu magicznej przyrody miało się wrażenie, że wszyscy mieszkańcy to dobrzy znajomi. Na dodatek dzieki (może) czarowi wyspy - przyjaźnie, a nawet serdecznie do siebie nastawieni. Ten znakomity klimat przede wszystkim budowali pracownicy hotelu: uśmiechnięci, uorzejmi i wysoce kompetentni. Mimo, iż droga na posiłki do restauracji w innej części kompleksu na początku zaskakiwała, okazała się drogą niesamowitą aleją strzelistych, siegajacych nieba palm, rozkeglych obszarów ziekeni, z widokiem na monumentalne góry. Podobnie z wyprawą nad morze. Po drodze zachwycała odrestaurowana cerkiew greko-katolicka z wnętrzem godnym najsłynniejszych budowli tego typu - galeria ikon (i nie tylko). A na plaży.....widok na tureckie Budrum *na "wyciągnięcie ręki"), do którego można by może do płynąć wpław przez krystaliczne morze;) Oczywiście statki i promy lepiej się do takiej wyprawy nadają:) I na koniec- miasto Kos możliwe do odwiedzenia kiedy tylko była ochota, ok. 30 minut spacerem do portu i centrum.
6.0/6
Pobyt w hotelu oceniam na 6+.
6.0/6
W hotelu Apollon Wildmill gościliśmy w lipcu 2021 .jako nasze pierwsze wakacje za granicą. Obsługa z recepcji niesamowicie miła i serdeczna, pomocna , panie sprzątaczki uśmiechnięte , pokoje czyściutkie pomimo minimalnej znajomości j angielskiego w restauracji bez problemu porozumiewałam się z obsługą na temat mojej djety bezglutenowej , wszyscy bardzo sympatyczni. Jedzenie bardzo zróżnicowane, personel stosował się do wytycznych i przestrzegał zasad higieny szczególne pozdrowienia dla przemiłych Pań z baru przy basenie hotelowym .Rezydenci cały czas pod telefonem oraz na miejscu służyli nam pomocą w razie jakichkolwiek pytań służyli pomocą. Na lotnisku w razie problemów przy odprawie również Pani rezydent .Dodatkowo animacje z animatorką z reinbow .