Opinie o Apollon Windmill

Kategoria lokalna: 4

5.5/6
(418 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.6
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Fajny hotel z kiepska obsluga

    Kamil, Poznań 10.09.2019

    W kilku zdaniach napisze moje odczucia co do hotelu. Hotel nowo wyremontowany i naprawde super wyglada. Pokoje w wysokim standardzie, ALE. Woda w kranie slona, w basenie slona, jedzenia duzo ale bardzo maly wybor. Praktycznie codziennie to samo z niewielkimi zmianami. Animacji 0, a "drinki" robione przez obsluge sa koszmarne. Obsluga sama w sobie bardzo uprzejma i mila, lecz jeszcze duzo przed nimi nauki, a szefostwo musi zadbac o zaplecze i wyposazenie baru. Generalnie polecam, ale po naprawieniu slonej wody dla osob ktore cenia sobie maly hotel w bliskosci miasta.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Awantura o pokój bez mrówek

    Ola 07.06.2022

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Przeciętny i minimalistyczny hotel

    Turysta 10.08.2021

    Śniadania w hotelu całkiem ok, jednakże codziennie dokładnie takie same. Kiepska kawa, nierzadko przyjemne słodycze, jednakże dużo udziwnień typu bita "pianka" z wytrawnego jogurtu naturalnego. Obiady i kolacje w sąsiednim hotelu bardzo kiepskie. Jedzenie niskiej jakości, przetworzone, słaby lub zerowy wybór lokalnej kuchni. Ścisk i huk, brak stolików, typowa mordownio-stołówka all inclusive. Program all inclusive bardzo słaby, lokalne alkohole (to jeszcze ok i transparentnie zgodnie z oczekiwaniami), ale wybór przekąsek bardzo kiepski. Zleżałe niedobitki ze śniadania lub jeden typ mrożonych odpieków. Orzeszki/chipsy dostępne w "barze" za dopłatą. Lepiej i zdrowiej jadać na mieście. Kiepskie nastawienie obsługi do gości - no właśnie, nie jak goście lecz jak klienci. Całkowity minimalizm, zero gościnności. Ręczniki płatne, waga bagażowa płatna, sejf płatny, jedna butelka wody na cały pobyt. Zakwaterowanie od 14, mimo iż dotarliśmy około 7, oczywiście niemożliwe wcześniejsze. Izolacja pokoi nieistniejąca, od 7 rano słychać obsługę i room service, po 23 telewizor i rozmowy sąsiadów. Wyposażenie i wykończenie pokoju ok. Na recepcji powiedziano nam, że hotel nie zapewnia żelu pod prysznic i szamponu, a jednak otrzymaliśmy w dwa lub trzy dni. Z plusów lokalizacja do Kos, darmowy dzień rowerów, hotel wyremontowany i dobrze wyglądający. Niestety, wakacje nie były tanie (nawet w szalonych cenach pandemicznych), i uważamy, że zdecydowanie rozczarowujące w bilansie jakość/cena.. Panie rezydentki "nadawały" w podobnie minimalistycznym stylu, w zasadzie poza obecnością i chęcią sprzedaży wycieczek niewiele ich obecność wniosła.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel - opinia

    Joanna, Tychy 17.10.2016

    Pobyt ogólnie udany, baza hotelowa pozostawia wiele do życzenia.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Kos

    Zbigniew, Warszawa 30.05.2019

    wnioski zostawiam dla organizatorów, brak rozrywek oprócz leżenia na kamienistej plaży, wycieczka po mieście Kos i Zia na 4

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Apollon Windmill (Kos) – rozczarowanie i brak zgodności z ofertą

    olaczarnecka7@gmail.com 30.07.2025

    Niestety, pobyt w hotelu Apollon Windmill na Kosie nie spełnił naszych oczekiwań – zarówno pod względem jakości usług, jak i zgodności z ofertą przedstawioną przez biuro podróży. Zaczynając od wyżywienia – jego jakość była bardzo niska. Mięso często twarde, wędliny niesmaczne, desery pozbawione smaku. Kawa z mlekiem dostępna była tylko rano, a inne rodzaje kaw – płatne, mimo oferty all inclusive. Przekąski przy basenie ograniczały się do suchych kanapek i ciasta, a napoje – w tym sok pomarańczowy – były rozwodnione i niskiej jakości. Wybór drinków był zaskakująco skromny. Dostęp do wody pitnej był mocno utrudniony – po pierwszym dniu trzeba było ją kupować samodzielnie. Zabroniono nawet uzupełniania własnych butelek z dystrybutora w restauracji, co przy wycieczkach poza hotel było dużym problemem. Hotelowa infrastruktura również zawiodła. Brakowało jakichkolwiek atrakcji, siłowni, wieczornych animacji, a basen zamykano już o 18:00. Dodatkowo brak żelazka, co potwierdziła recepcja. Szczególnie zawiedliśmy się, ponieważ był to nasz wyjazd poślubny. Zgłosiliśmy to wcześniej, jednak nie otrzymaliśmy żadnego symbolicznego gestu – jedynie krótkie gratulacje przy meldunku. Pokój z widokiem na dach stołówki był daleki od romantycznego klimatu. Organizacja i opieka ze strony rezydentki (Aleksandry) pozostawiała wiele do życzenia. Kontakt był utrudniony, nie odpowiadała na wiadomości, wykazywała brak zaangażowania, a wycieczka do Bodrum była źle zorganizowana – zwiedzanie ograniczyło się do komentarzy w autokarze. Wizyta w „Centrum Złota” okazała się nachalną próbą sprzedaży. Dodatkowo błędne dane na bilecie mojego męża zostały zbywane lekceważącym tłumaczeniem. W całym hotelu nie było żelazka…potwierdziła to nawet recepcja. Na koniec – przez kilka dni nie mogliśmy znaleźć bezpiecznego dojścia do restauracji w hotelu Apollon, gdzie serwowano część posiłków (brak jakichkolwiek oznaczeń), co zmuszało nas do poruszania się niebezpieczną, wąską drogą. Podsumowując: warunki znacząco odbiegały od przedstawionych w ofercie, a jakość usług była nieadekwatna do ceny wyjazdu. Jesteśmy głęboko rozczarowani – tym bardziej, że był to nasz wyjazd poślubny. Zdecydowanie nie polecamy tego kierunku ani organizatora w obecnej formie.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Biuro to porażka

    Irena, --- 21.06.2022

    Sam hotel ok. Ale wymeldowanie z hotelu o godzinie 11.00 to przegięcie gdy wyjazd z hotelu jest o 1.00 w nocy dnia następnego!!!!! Co to ma być??? Koczowanie w lobby i spanie na kanapach. Jak jakieś menele. Co ciekawe niemieccy turyści, mogli być w pokojach do 22.00

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Apollon Windmill (ex. Boheme)

    Przemysław, Kostrzyn 05.08.2021

    Apollon Windmill (ex. Boheme) jako wersja droższa tego ośrodka, niczym się nie różni od tej tańszej, ponieważ 90% pokoi moją tam też po remoncie. Natomiast jedzenie najgorsze, totalnie nie przyprawione, mało potraw greckich, produkty marnej jakości, owoców morza jak na lekarstwo, śniadania takie same przez 7 dni. Przekąski zrobione z resztek co zostały po śniadaniu. (bulka z serem i szynką + ciastko) Napoje do picia to jakieś koncentraty nie podobne do soku. Jakoś sprzątania pokoju zostawia wiele do życzenia. Sam obiekt zadbany i czysty, lecz absolutnie nie są nastawieni na klienta. Kolacja tematyczna w ofercie Rainbow jest ściemą.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem