Opinie o Eurovillage Achilleas

5.1/6 (84 opinie)

Kategoria lokalna 4

5.1/6
84 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.0
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Raczej 2* naciągane 3*

    Hotel zdecydowanie nie 4 gwiazdkowy! Przydzielono nam pokój w starszej części hotelu. Parter, podzielony na dwie części. W dużym pokoju klimatyzacja działała bardzo dobrze, w drugim, mniejszym praktycznie nie docierała, nawet przy otwartych drzwiach. Pokoje bardzo zaniedbane, choć pobieżnie sprzątane codziennie. Stare meble, obdrapane łóżka/ ściany. Panuje tam zasada "jak coś raz odpadnie, to już tak wisi, no i trudno...." W łazience brudne fugi, porwane ręczniki, wanna, a w niej zasłonka rodem z PRL - u. Trudności z ustawieniem wody w kranach. Spłuczka i kran działały jakby chciały, a nie mogły. Dzieci nie były w stanie same spuścić wody w toalecie, odkręcić kranu. Zgłosiliśmy nasze uwagi rezydentowi, wyglądało na to, że nie jest zaskoczony. Po jego interwencji, zaproponowano nam zmianę pokoju. Pokój na zamianę był tylko trochę lepszy, może fugi były nieco mniej zabrudzone... za to w najdalszej, nadal starej części hotelu. Nie zdecydowaliśmy się na taką zamianę. W nowej części hotelu nie było miejsca na rodzinę z dwójką dzieci. Nowsza część hotelu rzeczywiście wyglądała porządnie. Są tam również 2 baseny o których chyba mało osób wiedziało. Byliśmy wcześniej z Rainbowtours na Rodos i Krecie, bez zastrzeżeń, dlatego i tym razem zdecydowaliśmy się na wyjazd z tym biurem. Niestety po wypoczynku w tym hotelu czujemy się oszukani. Na plus natomiast zdecydowanie zasługuje prężnie działający Figlo Klub. Pani Sandra i Pan Karol bardzo sympatyczne osoby, profesjonaliści. Nie mieliśmy żadnych obaw pozostawiając dzieci pod opieką tych animatorów.

    Anna - 08.08.2015

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    tydzień z bólem brzucha

    polecam rozejrzeć się za innym hotelem

    Rafal - 28.03.2014

    3/7 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Pobyt sierpień 2014

    Ogólnie zawyżony standard hotelu

    Ja_cek - 17.08.2014

    3/5 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Nigdy więcej z Rainbow Tours!!!

    Przede wszystkim w ofercie oznaczono hotel kategorią czterogwiazdkową z którą to absolutnie się nie zgadzam. Ogólnie mam ogromne zastrzeżenia do jakości, czystości i kategorii pokoju. Pokój usytuowany był w pierwszej linii od morza jednakże przez okna nie było nic widać, ponieważ były tak mocno zabrudzone. Pomiędzy oknami brud i rdza. Dziury w oknach zaklejone silikonem. Pokój był bardzo obskurny! Stare i zdewastowane meble( szafa i rozpadająca się łóżka),zamiast narzuty na łóżku przykrywaliśmy się brzydko pachnącym kocem, ogólnie panujący brud w pokoju i łazience, odpadająca farba ze ścian oraz pleśń . Łazienka ogólnie bardzo zaniedbana : drzwi wyglądały jakby były podcięte nożem kuchennym!! sprzęty sanitarne pokryte rdzą-spłuczka, kran oraz zasłona wisząca nad wanną. Ubikacja cieknąca a zlew zapchany z którego nie można było korzystać(zgłoszone w recepcji-brak reakcji). Generalnie podsumowując wnętrze w którym było nam dane spędzić tygodniowe wczasy nadawało się do gruntownego remontu i przede wszystkim nie zasługiwało nawet na trzy gwiazdki nie mówiąc o czterech! Za wczasy w hotelu czterogwiazdkowym zapłaciliśmy 4230zł po sezonie, który nie przypomina standardem nawet 3! Złożyłam reklamacje w Rainbow Tours, która została odrzucona! Przeczytałam, iż nie skontaktowałam się z Rezydentką prosząc o zmianę pokoju, co nie jest prawdą-brak reakcji Rezydentki ,która pojawiła się raz na 7 dni pobytu oraz obsługi hotelu. Dokładnie ten sam problem opisała p.Małgorzata w poście z września 2014! Przeczytałam również,ze wybrałam koniec sezonu i po tak ogromnej ilości wczasowiczów pokoje mogły być lekko zużyte lub zdewastowane! Oczywiście jestem również jedyna osobą, która krytykuje pokoje w tym hotelu-niepochlebne opinie można przeczytać nawet na stronie Rainbow Tours ,Booking,Tripadvisor i innych. Fotografie, które dołączyłam wg p.Katarzyny (Dział Kontroli Jakości i Reklamacji) pozbawione są waloru rzetelnego i obiektywnego udokumentowania warunków kwaterunkowych! Przedmioty zostały ujete w przesadnej perspektywie, przez co nie oddają faktycznego stanu! Po raz kolejny można takie same zdjęcia zobaczyc w poście p.Małgorzaty lub innych na stronie Rainbow i nie tylko! Po raz pierwszy sprawę oddam do Rzecznika Spraw Konsumenta. W załączeniu:odrzucenie reklamacji(jak Rainbow robi z klienta błazna)oraz zdjęcia!

    Ewa, . - 25.01.2015

    26/35 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem