Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Serdecznie polecam ten hotel. Obsługa przemiła, codziennie sprzątane pokoje. Hotel czysty z pysznym, różnorodnym jedzeniem. Jedyna wada to brak plaży hotelowej z dostępem do leżaków - ale ok 200 m od hotelu jest dostęp do publicznej plaży.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
.........................................................................................BYLO....OK..
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Idealny na relaks oraz wypady rowerowe do Kos.👍🤟🤩 wysoki standard obsługi, sugerujący profesjonalne podejście do gości.Lambi Resort miejsce sprzyjające komfortowemu wypoczynkowi. 😊
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wrażenia z pobytu bardzo dobre. Na szczególną uwagę zasługuje personel recepcji , manager oraz cała obsługa restauracji. Był problem z pokojem, który otrzymaliśmy po przyjeździe. Pokój miał spore szpary w drzwiach i były mrówki oraz karaluch. Po zgłoszeniu u managera problem został rozwiązany w ciągu 30 min. Otrzymaliśmy inny pokój o tym samym standardzie- z widokiem na morze, czysty a w ramach przeprosin butelkę wina i owoce. Codziennie pracownicy recepcji upewniali się czy wszystko jest ok i czy w czymś mogą być pomocni. Restauracja, czyściutka, posiłki smaczne i urozmaicone. Codziennie pojawiało się oprócz standardowych potraw kilka nowości na ciepło i zimno. Nigdy nie było kolejek, wszystkiego starczało nawet jeżeli przychodziło się na posiłek pod koniec jego czasu serwowania. Naczynia po posiłkach obsługa sprzątała na bierząco więc nikt nie siedział z brudnymi naczyniami. Pracownicy mili, uprzejmi i uśmiechnięci. Desery bardzo, bardzo pyszne i urozmaicone oraz owoce.Obsługa na basenie dobra, pani ratowniki pilnowała aby kąpiącym nic się nie stało. Minus dla pań sprzątających za sprzątanie pobieżne ale ręczniki wymieniane co 2 dni i pościel zmieniono raz w ciągu tygodniowego pobytu. Kolejny minus dla pań z Rainbow. Widziane tylko po przylocie i raz w recepcji na spotkaniu organizacyjnym podczas którego głównie zachęcały do zakupu ich wycieczek. Mało kontaktowe. Można było za kaucją wypożyczyć ręczniki basenowe, leżaków wystarczało i nikt nie rezerwowała ich o świcie. Bardzo udany pobyt, cisza i spokój, wieczorki animacyjne były więc jeśli ktoś chciał to z nich korzystał, nie było głośnej muzyki co też pozwalało dobrze wypocząć. Transport z i na lotnisko sprawny i o czasie. Ogólnie bardzo polecam ten hotel i mam nadzieję tam jeszcze wrócić.