Kategoria lokalna 5
1.0/6
Hotel sprzedawany jako luksusowy nie z tym nic wspólnego, a na pewno łazienki gdzie nawet deska klozetowa jest o co najmniej 15 cm za mała w stosunku do sedesu no, ale to hotel 5*?(dla wiarygodności mojej opinii załączam zdjęcia). Pierwszej nocy w łazience przywitał nas ogromny karaluch po zgłoszeniu reklamacji w biurze Rainbow po powrocie poinformowano nas cytuję: że na pewno był to chrząszcz i w nadmorskich hotelach jest normalna sytuacja no ja nie spodziewałam się tego wszystkiego co zastaliśmy w hotelu tej klasy, ale to nic, ponieważ to co mnie spotkało było nie do uwierzenia żeby w hotelu 5* były pluskwy łóżkowe które niestety były w naszym pokoju. Jestem w stu % pewno tego co piszę. Na szczęście gdy pokazałam w recepcji stronę ciała, która stykała się z materacem jak spałam i jak mocno jestem pogryziona natychmiast zlecono wymianę materacy i problem zniknął. Nie byłam wstanie czekać na interwencję rezydenta żeby załatwił to podczas swojego dyżuru, ale na szczęście udało nam się to samemu załatwić . Jestem jeszcze bardziej rozczarowana odpowiedzią z biura Rainbow,że skoro nie było to załatwione za pośrednictwem rezydenta to sprawę uznają jako niebyłą więc zarzucono mi do tego kłamstwo! Strach, że przywieziemy do domu larwy tego paskudztwa był tak duży,że nie byliśmy wstanie odpocząć czekaliśmy odliczając dni do powrotu, a wycieczkę wykupiliśmy 14 dniową był to jeden wielki koszmar. Nie jestem osobą wymagającą, ale oczekuję spełnienia podstawowych warunków sanitarnych i higienicznych, a na pewno nikt nie spodziewa się tego w hotelu jak to biuro określa luksusowy. Byliśmy na przełomie sierpnia i września i niestety znalezienie leżaka obojętnie czy przy basenie czy nad morzem przy żadnym hotelu a jest ich tam 3 graniczyło z cudem. Trzeba by nie spać i szukać o 6 rano gdzie jak raz tak zrobiłam to wszystko w pierwszej linii od morza było już zajęte. Jak już się udało ale w innym hotelu to barmani widząc opaski z hotelu Summer dosyłali nas do naszego baru i niechętnie nalewali drinki żenujące żeby płacić tyle za wyjazd i prosić się chociażby o wodę sodową. Nie dla mnie takie wakacje. Za takie warunki w hotelu powinnam zapłacić co najmniej 1/3 ceny. Nigdy wcześniej nie wyjeżdżałam z tym biurem, ale tak jak nas potraktowano w odpowiedzi na złożoną reklamację więcej z niego nie skorzystam. Jeszcze jedna sprawa dla mnie bardzo istotna kupując wycieczkę szukałam bez żadnych międzylądowań( moja rozmowa telefoniczna z doradcą klienta z biura Rainbow jest nagrana) 2 dni przed wylotem poinformowano nas o międzylądowaniu w Bydgoszczy a wylatywaliśmy z Łodzi. Biuro nie zaproponowało nic jako rekompensatę oszczędzając na czarterze samolotu łącząc dwa miasta razem. Wiedząc o międzylądowaniu ( niestety ja i syn boimy się startu i lądowania samolotu wystarczy mi ich normalna ilość, a nie podwójna). Nie kupiłabym tej wycieczki poleciałabym gdzie indziej, za takie pieniądze miałabym w czym wybierać.
ALICJA, Konstantynów Łódzki - 21.10.2015
29/38 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Hotel dawno przeżył swoje lata świetności i zasługuje maksymalnie na 3*. Pokoje małe, zużyte meble, mikroskopijna łazienka, dziury w ścianach, karaluchy, o klimatyzacji można zapomnieć! Hotel nie ma zamków elektronicznych, tylko wszędzie chodzi się z ogromnym metalowym kluczem. Sejf również na klucz, dodatkowo płatny. Jedyny plus pokoju to mini barek. Bagaże trzeba nosić samemu do pokoju. Windy nie działają i nie da się wszędzie nimi dojechać, więc dla osób starszych hotel w ogóle nie przystosowany. W basenie odpadały lampy, co groziło porażeniem prądem. Jedzenie nie dogotowane, ogromne kolejki do posiłków, dodatkowo zmęczona i nie miła obsługa. Ogólnie nie polecam!
Podróżnik - 27.08.2015
17/24 uznało opinię za pomocną