5.1/6 (20 opinii)
Kategoria lokalna 4
4.0/6
Obejście hotelu bardzo ładne, mnóstwo zieleni, dwa zadbane baseny, trzy drink bary i trzy restauracje z pysznym i różnorodnym jedzeniem.Jednak pokoje, które zostały zaoferowanie na stronie internetowej, bardzo odbiegały standardem od tych, które dostaliśmy. Pajęczyna przy drzwiach balkonowych, śmieci za balkonem, zardzewiala suszarka na pranie , zdezelowane, zniszczone krzesła na balkonie, obdarte meble w pokoju, wysłużone stare ręczniki, wanna z kotarą przyklejającą się do pleców, kamień w umywalce, rozbite kafelki, brak wentylacji w łazience, co uniemożliwiało suszenie strojów kąpielowych i ręczników, niedomykajace się szafy, cienkie ściany- to tylko część z listy zarzutów. Były to powszechne problemy i powody do narzekań gości hotelowych. Do tego należy dodać niemoc rezydentek i tłumaczenia, że "tak jest w całej Grecji". Jeśli to prawda, to biuro powinno dodać informację, że zdjęcia ze strony internetowej nie ukazują stanu faktycznego na miejscu. Sama wyspa jest urokliwa, choć miejscami zaniedbana i zaśmiecona. Lepiej nastawić się na błogie lenistwo na plaży niż zwiedzanie lokalnych atrakcji, które można obejrzeć w jeden dzień. Plaża hotelowa nie powinna uchodzić za "jedną z piękniejszych na wyspie" z powodu licznych liści i wodorostów, które ją zaśmiecają. Jej atutem jest natomiast piaszczyste i dość łagodne zejście do morza. Zdecydowanie piękniejsze są plaże na południowej stronie wyspy, które są dużo czystsze, lecz z bardziej stromym i kamienistym zejściem i dnem. Jeżeli ktoś szuka standardu 4*, to na pewno nie w tym hotelu. Jeżeli zaś wystarczy dobre jedzenie, relaks przy basenie i piękne widoki na pobliskie wyspy, to będzie dobry wybór.
Arek i Ela - 26.08.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
8/8 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Położenie hotelu bardzo ładne. Blisko piaszczystej szerokiej plaży. Hotel fajny i zadbany z dobrym jedzeniem. Niestety ocenę pobytu obniża bardzo niemiła obsługa recepcji. Turystom z biura Rainbow próbuje się wcisnąć najgorsze 3 pokoje w całym hotelu w suterenie obok głównych toalet hotelowych. W pokojach śmierdzi. Na urzadzeniach klimatyzujacych wiszą odswiezacze powietrza , ktore mają zabijać panujący nieprzyjemny zapach .W oczekiwaniu na inny pokój widzieliśmy turystów innych narodowości, którym nikt nie próbował przyznać tych pokoi. Nam mówiono,że nie ma dostępnych wolnych pokoi. Rezydentka z biura Rainbow była opryskliwa w stosunku do nas i mocno zaskoczona,że nie zgadzamy się na te pokoje (pokój nr 158 156 154)chociaż ich standard był zdecydowanie niższy od całej reszty. Dodam , że był to mój trzeci pobyt w tym hotelu więc doskonale wiedziałam jak wyglądają pozostałe pokoje.
Ewa, Mysłowice - 29.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018
2/2 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Ogólnie pobyt udany, pogoda świetna, bardzo blisko do morza, brak tłumów i kolejek, dobre miejsce na spokojny odpoczynek. W centrum kilka biur i wypożyczalni samochodów, polska obsługa więc nie ma problemu z dogadaniem się. Hotelowy sklepik na miejscu. Ogólną ocenę popsuł fakt przydzielania koszmarnych pokoi, które według mnie w ogóle nie powinny być przeznaczone na pobyt gości, w podziemiu, ciemno, wszędzie czuć stęchlizną i jeszcze na dodatek obok ogólnodostępnych toalet.
Mariusz, Łódź - 16.07.2019
3/3 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Pokoje zakontraktowane między hotelem a Rainbow Tours, to tragedia. Mieszczą sie w piwnicy, obok toalet, grzyb, brud i niesamowity smród. Mimo interwencji w hotelu, u rezydenta, na infolinii Rainbow, musieliśmy spędzić tam az dwie noce. Wszyscy Polacy, którzy przyjeżdżają za posrednictwep Rainbow, umieszczani są w ruch lub podobnych do tych pokoi standardem. Nie polecam hotelu, mimo dobrego jedzenia i miłej obsługi.
Paweł, Warszawa - 01.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018
4/5 uznało opinię za pomocną