Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyżywienie monotonne i nie smaczne ( -15 latek dojadał na mieście) .kolacja do 21 o 20.30 już brak owoców ,deserów itp.ten kto przychodził na koniec dostawał resztki Sprzątanie pokoju na pobyt był 3 razy i to po rzuceniu ręczników na podłogę Czystość w toalecie basenowej - tragedia( brak mydła i ręcznika przez 9 dni) Soki,napoje, rozcieńczane z wodą Drinki podobnie, Na siłowni czuć było pleśń,brud,łazienka na siłowni brudna
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przybyliśmy do hotelu w grupie znajomych aby spędzić aktywne wakacje na Krecie. Hotel miał przede wszystkim służyć nam za bazę wypadową ale sam w sobie nie spełniał do końca naszych oczekiwań. Jedzenie w hotelu było średniej jakości, a najbardziej uderzało miejsce, gdzie trzeba było odnieść talerz i wyrzucić resztki jedzenia. Wydawanie drinków od 18:30 w pool barze to dziwne jak na standardy hotelu 4*. Łazienki, które były przeznaczone dla hotelowych gości i mieściły się w lobby i koło basenu to ciężkie doświadczenie. Baseny hotelowe były ok i dawały chwilę wytchnienia od silnych upałów. Jednak na jednym basenie znajdowały się leżaki z materacami, które od rana były już zajmowane przez ręczniki gości hotelowych (to naprawdę słabe i poniżej krytyki).Sami goście to przede wszystkim strasze osoby ze Skandynawii i Polacy. Kto był na wakacjach w hotelu z naszymi rodakami nie muszę pisać jak to wygląda. Hotel ogólnie nie zasługuje na 4*.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zanim zarezerwowałam ten właśnie hotel , przeczytałam mnóstwo opinii na różnych serwisach dotyczących tego Hotelu . znalazłam może 3-4 , które nie były zbyt pochlebne , i niestety one właśnie były prawdziwe . Większość czasu spędziłam z rodziną poza hotelem , bo nie o hotel przecież chodzi … hotel 4 gwiazdki , a brudno okropnie !! powierzchownie ogarnięte , niby złudzenie że jest posprzątane ale w pewnym momencie jest obrzydliwy brud . pod szafkami łóżkiem - mrówki !!! pokój mieliśmy na pierwszym piętrze a mrówki spacerowały w każdym kącie . Jedzenie różne , lepsze , gorsze ale nikt głodny nie chodził . baseny dość zadbane i by było na tyle z plusów . Proponuje dobrze się zastanowić nad wyborem tego hotelu . myślę że można znaleźć za te pieniądze coś znacznie lepszego . dotarliśmy do hotelu około 5.30 ponieważ było opóźnienie na lotnisku . hotel zamknięty na klucz a podobno otwarty 24/7 . trzeba było wydzwaniać do rezydenta żeby kogoś poinformowała że stoimy z małym dzieckiem pod hotelem . dred
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie spełnił moich oczekiwań. Jedzenie na poziomie słabego 3* hotelu, na jadalni obowiązuje self serwis (włącznie z odnoszeniem brudnych naczyń że stolika), nie domyte okna, stoliki, ekspres do kawy. Z animacji dla gości był wieczór muzyka śpiewajacego cantry (dla Duńczyków 70+) oraz był jeden wieczór z karaoke też dla Duńczyków 70+ Słabe leżaki na plaży płatne 5 euro ( tylko w tym hotelu platne) w pozostałych hotelach w Malame bezpłatnie. Kawa frape 2,5 euro. Drinki z wódką 10% nie polecam hotelu dla gości do 70
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel **** nie jest wart swojej ceny.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w ładnie położony , blisko plaża ( kamienista ale ok ), niezbyt duży co nam się podobało. Niestety w okolicy hałaśliwe hotele , z których słychać było imprezy. Standard hotelu bardzo niski, w częściach wspólnych brudno , jedzenie nie było smaczne. Malo tego w płatkach musli odkryliśmy insekty! Powiadomiliśmy oczywiście szafa , który nas bardzo przepraszał ale nie wiem czy za tym poszły jakiś inne działania niż wyrzucenie danej partii musli.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ocena 1,5 bo az tak źle nie bylo żeby dac 0,5 ale: pokoje małe, dla 4 osobowej rodziny (dzueci 8 i 14 lat) dostaliśmy pokoj okolo 15mkw, po rozłożeniu "dostawki" nie było jak przejść więc codziennie musieliśmy składać łóżko. Rezydent twierdzil że to jest taki standard i nic nie może zrobić, okazalo sie to nie prawdą ponieważ byly wieksze pokoje typu 2+2 ale ... "on nic nie może zrobić ", trzeba przyznać, że rezydent jako lokalny biznesmen świetnie namawia turystów na mega drogie wycieczki , ktire tuz "za rogiem " sa za połowę ceny również z polskim przewodnikiem ;). Jedzenie może być, all inclusive taki trochę naciągany , ogród ładny , zadbany, brak animacji wiec jak ktoś chce odpocząć to ok. Manager czy właściciel to porażka! Głośny, krzyczacy i o dwóch obliczach. Reczniki wymieniane co 3 dni, sprzatane co 2 dzień. Lezaki na plazy platne. Polakom stanowczo odradzam ten "hotel", obywatele krajów skandynawskich sa ich kluczowymi klientami i sa duzo lepiej traktowani, jak również zakwaterowanie maja na duzo wyższym poziomie. Byla to nasza pierwsza i zarazem ostatnia wycieczka z tym biurem.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
1. Segregacja pokoi- lepsze dla Anglików/Skandynawów, fatalne dla Polaków. 2. Pokój brudny, sprzątany rzadko, ręczniki wymieniane co drugi dzień. 3. Niefunkcjonalne wyposażenie pokoju: małe oko, mały telewizor zawieszony na lustrze, ubikacja i prysznic przedzielone szybą w pomieszczeniu bardzo bardzo małym stanowiącym część pokoju, ciasno 4. Umywalka w pokoju 5. Część kuchenna ( czajnik, ekspres) w szafie. 6. Krzesełka w pokoju plastikowe. 7, JEDZENIE FATALNE: mało urozmaicone, nie było co wybierać, soki sztuczne, brakowało jedzenia 8. " Restauracja" : brudne stoliki, ciasno, hałaśliwie, brudne i mokre talerze 9. Bar i wieczory: brud, programy artystyczne- ŻENUJĄCE 10. Obsługa hotelu: BRAK KULTURY OBSŁUGI 11. NIE POLECAM 12. Mocne strony: słońce, morze ( ale to dary natury)
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jak i cały wyjazd został Nam polecony przez biuro wakacje.pl Pan doskonale widział, ze jest to Nasza podróż poślubna a mimo to polecił Nam hotel dla emerytów. Otrzymaliśmy informacje, ze hotel jest o wysokim standardzie a plaża obok piaszczysta- nie zgadzało się nic. Hotel przepełniony emerytami, basen zamykany o 19, plaża kamienista (hotel nieopodal miał piaszczysta). Mamy również ogromny żal do rezydenta - w Naszym odczuciu gość był tylko po to żeby kolorować świat pierwszego dnia i nabić na kasę z wycieczek fakultatywnych i wynajmu auta. Mieliśmy nieprzyjemne rozmowy z rezydentem, po zgłoszeniu problemu z basenem- goście z hoteli obok korzystali z basenu znacznie dłużej a u Nas godzina 19 powodowała, ze wracając z wycieczek poza hotelem nie mieliśmy okazji z niego korzystać… rezydent skrytykował Nasze zgłoszenie twierdząc, ze w ofercie była informacja o 2 basenach i nawet nie musiałyby być czynne ale warunek spełniony. Tak damo było ze zgłoszeniem co do jakości jedzenia, rozumiem jałowy standard hotelowy ale tutaj był dramat i każda potrawa śmierdziała jakimś chemicznym środkiem- rezydent stwierdził, ze jest w szoku a ja przesadzam, bo on tam je regularnie i jest pysznie. Jednym słowem- rezydent miał nas gdzieś, każde zgłoszenie negował i na tym się kończyło, ze rzucał słuchawka. Dramat. Nigdy więcej wycieczki z biur podróży. a miesiąc miodowy zrobimy ponownie, na własna rękę. Szkoda tylko tych pieniędzy… hotel polecam dla 60+ w innych przypadkach oglądanie kaszlących emerytów na jedzenie i brak reakcji obsługi przytłacza. Standard all inclusive light - wyznaczone godziny na marnej jakości napoje nie powinien być określony mianem all inclusive. Pokój czysty to jedyny plus.