Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
6.0/6
Jerzy, Szczecin 15.07.2022
Bardzo dobrze - pobyt początek lipca 2022
Hotel jest w świetnej lokalizacji, pięknie położony, wspaniały widok z balkonu, szum morza, plaża bezpośrednio przed hotelem. Pokoje wystarczająco dobre, czyste aczkolwiek wymagają trochę remontu, łazienki odnowione. Cały personel miły, bardzo pomocny i uprzejmy. Śniadania w formie szwedzkiego stołu.
6.0/6
STEFAN, wawa 16.07.2014
pogoda zapewniona
Krete mozna polubic,chetnie przyjade
6.0/6
Witold, Katowice 21.08.2015
wczasy hotel Haris Agia Marina
jestem zadowolony w 100%
6.0/6
Agnieszka 14.09.2022
Polecam Hotel Haris Wrzesień 2022
Wspaniały hotel w pięknym miejscu. Bardzo skromny, czysty, jestem w pokoju na parterze,bez balkonu przy samym basenie. Jest cichutko, mam jeden krok do basenu i dwa kroki na plażę. Na plaży leżaki kosztują 5 euro za dwa, jeżeli zamówisz coś z baru leżaki są darmowe. Miła obsługa.Śniadania bez fajerwerków, ale zawsze coś można zjeść, nie wyjdzie się głodnym. Hotel leży przy ulicy gdzie jest po drugiej stronie duży market, bez liku małych sklepów, restauracji, barów do wyboru do koloru. 2,5 km dalej jest Lidl. Do Chanii co 20 minut jeździ autobus, bilet 2 euro osoba, wysiada się na ostatnim przystanku/dworzec. Zakochałam się w tym hotelu i miejscu. Polecam zdecydowanie fajniejsze miejsce niż druga strona wyspy od strony Heraklionu.