Opinie o Kalyves Beach

Kategoria lokalna: A

5.1/6
(436 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo słaby hotel

    Barbara, Siemianowice Śląskie 08.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Cena nieadekwatna do usługi. Brudna plaża. Niesmaczne jedzenie. Barman Kostas niegrzeczny. Niepolecam tego hotelu

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Byłoby fajnie gdyby nie pokój...

    Paweł 06.09.2023

    Zarezerwowaliśmy i zapłaciliśmy za 10 dniowy pobyt dla trzech dorosłych osób w pokoju standard. Pierwsze dwie noce spędziliśmy w 2 z dostawką, która blokowała otwieranie drzwi na balkon. Zgłosiłem to natychmiast po odebraniu pokoju. Pani w recepcji powiedziała, żebym przyszedł za 30 minut i problem zostanie rozwiązany. Jak poszedłem, w recepcji był już ktoś inny. Po kilku rozmowach z managerką wymienili nam pokój na 3 osobowy. Poprzedni został posprzątany i zamienił się ponownie w dwójkę. Metraż w nowym, ilość łóżek dla 3 dorosłych. Ale... mimo klimatyzatora pracującego cały czas temperatura w pokoju wynosiła między 30 a 33 stopnie. Termometr (tak kupiłem, żeby sprawdzić jak jest gorąco) kładliśmy na łóżku. Temperatura na zewnątrz w nocy 23-24 stopnie. Wyjście na balkon to było jak przejście do klimatyzowanego pomieszczenia. Niestety balkon od głównej ulicy, z powodu hałasu nie da się spać przy otwartym oknie. Co na to hotel ? "Wszystko w porządku, klimatyzacja przecież pracuje". Dostałem nawet dwa wiatraki, żebym nie stękał. Wielokrotne rozmowy z managerką nic nie dawały. O rezydentce zapomnijcie, nic nie może. No chyba, że chcecie wykupić dodatkowe wycieczki. Wtedy jest natychmiast do dyspozycji. Po trzech nocach w piekle dostaliśmy wreszcie pokój za który zapłaciliśmy i którego zdjęcia są w ofercie hotelu. Połowę urlopu zamiast wypoczywać spędzałem na użeraniu się z hotelem. Problemy zgłaszaliśmy w trakcie pobytu. Biuro, w którym wykupiliśmy wycieczkę odsyłało nas do rezydenta. Infolinia Rainbow także. Co zrobiła rezydentka już pisałem. Oczywiście po powrocie złożyliśmy reklamację. Co Rainbow ma do powiedzenia ? Pokój, który dostaliśmy jako pierwszy jest pokojem dla 3 osób, mimo że w ofercie na stronie jest informacja, że to pokój standard, 17-25m, dla max 2 osób. Zdjęcia oczywiście zupełnie innego pokoju. Oczywiście napisali mi, że w ofercie prezentują zdjęcia "przykładowych pokojów". Ciekawe dlaczego tych lepszych. A więc, ich zdaniem, wszystko jest w porządku. Natomiast za spędzenie trzech nocy w piekle zaproponowali mi bon na 350 złotych. Wolne żarty. Ale żeby nie było, że wszystko jest źle. Hotel znajduje się w niewielkiej, sympatycznej miejscowości. Są sklepy, knajpki. Ogólnie można sobie wieczorem pospacerować, coś zjeść na mieście, zrobić zakupy spożywcze, kupić pamiątki. Dwa baseny w hotelu są niezbyt duże, ale są też dwie plaże z darmowymi leżakami. Jedzenie trochę monotonne, ale nikt nie będzie chodził głodny. Było z czego wybierać. Dodatkowe atrakcje wieczorami. Obsługa (poza panią w recepcji, starsza w okularach i managerką, która świetnie udaje, że przejmuje się twoimi problemami i chce pomóc) bardzo miła i sympatyczna. Wszyscy uśmiechnięci i pomocni. Byłyby to naprawdę super wakacje gdybyśmy dostali od razu pokój za który zapłaciliśmy. A tak niesmak pozostał...

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Hotel Kalives Beach

    FRANCISZEK, RADZYŃ PODLASKI 21.10.2014

    Hotel nie spełniał wymogów na 4+ jak podano w katalogu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Proszę sprawdzać rezerwacje Rainbow

    Renata, --- 09.10.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel położony przy plaży, znakomita lokalizacja. Miła obsługa i dobre jedzenie, narawdę polecam. Jeśli chodzi natomiast o pomoc firmy Rainbow to bardzo duży minus za wprowadzenie w błąd. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. Prosiłam o rezerwację pokoju o podwyższonym standardzie. Jechaliśmy na 2 tyodnie i zależało mi na komforcie. Zostałam poinformowana, że w tym hotelu wszystkie pokoje są w tym samym standardzie, co okzało sie nieprawdą. Do hotelu dotarliśmy po północy, a pokój jaki otrzymaliśmy był ponizej jakichkolwiek oczekiwań i nie można było negocjować zmiany. Tak mały, że nie byłam w stanie otworzyć walizki, sciany obskórne, z pokoju widok na sąsiadów i obdarte mury - po prostu dramat. Firma Rainbow umieściła turnus Polakow w takich właśnie pokojach.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rodzina 2+1

    Anna, Żyrardów 19.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Absolutnie nie polecam tego hotelu! Tragedia począwszy od niesympatycznych Pań z recepcji , gdzie siedzą tam jak za karę poprzez klaustrofobicznie mały pokoik z mikro łazienką.Pokój max 15 m. Żeby dojść do balkonu musieliśmy przeskakiwać przez łóżko dostawkę „ala leżak „ , przeznaczone dla 9 letniego dziecka.! Jedzenie niesmaczne , monotonne! mięso najgorszej jakości , którego nie dało rady pokroić nożem ! Pierwszy raz spotkaliśmy się z tak kiepskimi warunkami hotelowymi. Zaznaczę , że to nasz kolejny wyjazd z Rainbow , więc mamy porównanie. Biuro Rainbow oczywiście jak zawsze bez zastrzeżeń. Wg nas ten hotel zasługuje na max 3*. Na pewno nie wrócimy do tam ponownie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    wakacje

    Małgosia 20.07.2022

    Pobyt w lipcu 2021 r. Pokój dla 4 osobowej rodziny bardzo mały, smród z kanalizacji nie do zniesienia. Klimatyzacja, która nie działała. Pomimo zgłoszenia do obsługi hotelu oraz rezydenta nie udało się zmienić pokoju, chodź nie było dużego obłożenia gośćmi. Łazienka mikroskopijnych wymiarów z obrzydliwą kotarą, zaniedbana. Zachowanie menagera hotelu P. PENELOPE poniżej wszelkich standardów, osoba, która kompletnie nie nadaje się do obsługi gości hotelowych. Nie polecam.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Kalyves Beach All Inclusive

    Elwira, Dąbrowa 18.09.2021

    Hotel w mojej ocenie powinien być oceniony na 3*. Pomieszczenia od strony ulicy niedostępne, służą za magazyn. Wejście do recepcji bocznymi drzwiami, recepcja przy jadalni. Pokój dwuosobowy niewielki, ale wszystko jest. Również czajnik i ekspres do kawy na kapsułki, ale butelka z wodą pitną była tylko pierwszego dnia. Łazienka mikroskopijna - brodzik szerokości ok. 60 cm, WC wciśnięte koło brodzika, korzystając, nogi trzyma się w brodziku. Wyżywienie w formie bufetu, można było zawsze coś wybrać, jednak niewiele ryb i owoców morza. Brakowało stanowiska, na którym byłyby przygotowywane filety na ruszcie. Również bardzo mało typowo greckich potraw - faszerowanych papryk, pomidorów, miniaturowych gołąbków dolmades. Nabierając potrawy należało być w maseczce i założyć foliowe rękawiczki, jednak te środki ostrożności często nie były przestrzegane, szczególnie przez dzieci, które rodzice wysyłali same po potrawy. Opcja all inclusive bardzo uboga, szczególnie w barze, gdzie za kawę z ekspresu ciśnieniowego czy butelkę wody trzeba było ekstra płacić, podobnie jak za wszystkie drinki z alkoholem butelkowanym. Drinki dostępne w ramach opcji przygotowywane z dystrybutora, rzekomo lokalny alkohol w smaku przypominał syrop na kaszel, a nie metaksę. Od drugiego dnia zamawialiśmy już tylko tonik, bo z dodatkiem ichniego dżinu nie dał się wypić. Jednym słowem - jak na hotel oceniany na 4,5* - totalna porażka. Urlop ratowała jedynie słoneczna pogoda. Ten pobyt chyba na długo zniechęcił nas do kolejnych odwiedzin Grecji.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wakacje rodzinne

    EWA, WARSZAWA 24.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel nie jest hotelem 4*, jest to hotel 3*. Obiekt jest zaniedbany, części są niedosprzątane. Ręczników w pokoju nikt nie wymienił nam przez cały tydzień, ręczniki plażowe były reglamentowane przez housekeeping - raz na trzy dni. Wybraliśmy opcje all inclusive i stołowaliśmy się w pobliskiej restauracji gdyż jakość jedzenia była nie do zaakceptowania, nawet napoje. Jedyna smaczną opcją było piwo. Lokalizacja hotelu była okay - plaża ładna ale widzieliśmy dużo ciekawsze miejsca wypoczynku na Krecie. Personel był miły i uprzejmy. Największym zawodem było jedzenie. Zastanawiam się jakim cudem ten hotel ma oceny >8 na booking.com???

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pokoje i plaża

    Jacek, Warszawa 13.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    nie dostać pokoju takiego za jaki zaplacić , i plaża jest okropna . Złożyć reklamacja i dostać inny hotel.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Nie polecam.

    Michał, Warszawa 29.08.2022

    Nie wiem jakim cudem ten hotel otrzymał cztery gwiazdki. Pokoje są małe a ich wyposażenie stare. Klimatyzacja w pokoju działa ale również jest wiekowa. Wielkość łazienek jest poniżej krytyki. Jedzenie w hotelu monotonne i wiecznie zimne. Plaża hotelowa brudna (sporo glonów leży na plaży). Miejscowość w której położony jest hotel niewielka.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem