Kategoria lokalna: B
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie okropne , gdyby chodziło tylko o smak ale jeśli goście notorycznie ulegają zatruciom pokarmowym to już jest nie do zaakceptowania.Biuro podróży powinno rozwiązać umowę z tym hotelem ze względu na własną reputację.Przez ostatnie lata ja i moja rodzina odpoczywamy z biurem RAINBOW TOURS i zawsze byliśmy bardzo zadowoleni,szkoda że ten wyjazd uważamy za stracony bo podczas 8 dniowego wyjazdu przez dwa dni byliśmy bardzo chorzy i leżeliśmy w pokoju a potem przez pozostałe trzy poruszaliśmy się na słońcu osłabieni.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
"Fantastyczny" wyjazd na "obóz harcerski" (nie obrażając harcerzy) na którym każdego dnia należało wykazać się dużą dozą cierpliwości i spokojnych nerwów. Hotel przygotowany do przyjęcia maksymalnie połowy turystów, która przebywała w hotelu. Ciągłe kolejki w jadłodajni (proszę nie nazywać tego restauracją) po obrzydliwe jedzenie, z których tylko pomidory (także najtańsze na rynku) oraz ogórki nadawały się do spożycia uprzyjemniało rytm dnia na Krecie. Podobnie nieznośna sytuacja występowała w przypadku "polowania na parasole" nad morzem i basenem, było ich o 50% za mało i bardzo często rodziny z małymi dziećmi musiały organizować wypoczynek w inny sposób. Horror. Hotel w pewnej części był remontowany i odnowiony, ale w sposób bardzo niechlujny żeby nie powiedzieć byle jaki. Ogólnie należy zapomnieć jak najszybciej o pobycie w hotelu Kavros Beach i pogratulować Raibow dobrego samopoczucia, że w dalszym ciągu oferuje usługi na tak podłym poziomie
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam, hotel z robakami i rozlatującymi się rzeczami w środku. Jedzenie tak paskudne, że trzeba było żywić się samemu. Dziecko oprócz śniadań nie zjadło tam nic.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Odradzam wszystkim ten hotel. Jedzenie słabe, łazienka do remontu. Ok. Piękny widok na morze i góry niestety nie rekompensuje mankamentów hotelu W sezonie cieżko wypożyczyć auto czy quada a bez tego jesteś jak w więzieniu za karę i odliczasz dni do powrotu..
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel, kóry w mojej ocenie nie powinien być w ofercie tak renomowanego biura podróży jak RAINBOW...
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie czesto udzielam zlych opini. Ale w tym wypadku to najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek bylam. Jedyny plus to pieknie polozenie. Szkoda ze nie mozna sie cieszyc tymi widokami gor I morza podczas posilkow (kiepskich ) bo zakaz wnoszenia jedzenia na Taras gorny! A to przeciez po to sie jedzie do takich krajow aby zjesc posilek zachwycajac sie pieknymi widokami.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam w tej cenie. Za 4 osoby na 6/7 dni płaciliśmy 10 700. Te 7 dni to ściema, przyjazd w środę o 21, wyjazd w kolejną środę o 9.Pokój ekonomiczny po drugiej stronie ulicy ( bardzo ruchliwej). Pokoje nie sprzątane w trakcie pobytu, standard umiarkowany. Pani w barze mówi po rosyjsku, zamiadt po angielsku myśląc że Polska to Rosja. Bar czynny tylko do 22, a z alkoholi to tylko brandy, raki i uzzo (poza winem i piwem). Jedzenie nie doprawione i monotonne, średniej jakości.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel słaby. Pokoje w których mega śmierdzi od klimatyzacji. Sprzątanie pokoi tylko po zgłoszeniu w recepcji. Psująca się klimatyzacja, światło. Jedzenie codziennie to samo, niesmacznie, przyprawione prawie wcale, brak wyboru w daniach. Najlepiej jesc na mieście żeby nie było rozstroju żołądka. Napoje rozwodnione, syntetyczne, niesmaczne. Lody na deser zawsze tylko jeden smak albo czekolada albo truskawka. Słodkie, niskiej jakości.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przyjechałam do hotelu z partnerem, byliśmy na miejscu tydzień. Mimo dopłaty za podwyższony standard pokoju zostaliśmy zakwaterowani w pokoju z uszczerbionymi i nieszczelnymi drzwiami, co powodowało wizyty mrówek i komarów w zatrawazających ilościach. Po interwencji że strony biura udało nam się zmienić pokój. Na taki w którym kable na dachu przy większym podmuchu wiatru obijały się o antenę głośno hałasując. Naprawa zajęła obsłudze pół dnia, po zgłoszeniu musieliśmy się o nią przypominać. Jedzenie niesmaczne, monotonne. Recyglingowane w stopniu kłującym po oczach - makarony do zup w sałatkach, mięso w zapiekankach, ciasta z dwóch wcześniejszych dni pokruszone i przykryte kremem tiramisu itp. Ostatecznie żywiliśmy się na własną rękę. Lody - 1-2 smaki, na czas dostępności pudelko wyciągnięte z zamrażarki na wierzch, roztapiające się. "Soki" bardzo słabej jakości. Barman niemówiący po angielsku i nieumiejacy otworzyc butelki z winem. Na plus: Do każdego posiłku świeże warzywa (pomidor, ogórek, papryka, czasem cebula i oliwki) i całodobowy dostęp do wody (dystrybutor). Basen w porządku - czysty, dosyć duży. Plaża bardziej żwirowa niż piaszczysta.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt rodzinny 7 osób dorosłych i 1 dziecko.Hotel ładny,serwis sprzątający -raz na 7 dni wymieniono nam ręczniki, chodniczek łazienkowy przez 7 dni nie wymienionych.Szczytam wszystkiego było jedzenie-zatrucie pokarmowe całej rodziny.Produkty nie świeże i kilkakrotnie przetwarzane,rozcieńczane dźemy , mleko,owoce i ciasto mrożone. Dobrze że w pobliżu były knajpki i możena było iść zjeść coś świeżego.