Opinie o Kiani Beach

Kategoria lokalna: A

5.1/6
(508 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.6
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel ok dla rodzin z dziećmi <7 lat, słaba kuchnia.

    Marek 08.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Hotel czysty, blisko do Chani, obsługa bardzo dobra i pomocna, nienajgorsza infrastruktura (dwa baseny kryte, dwa odkryte, dwie siłownie, 3 restauracje, 2 bary, wypożyczalnia aut zarówno w hotelu jak i w najbliższej okolicy). Dopłaciliśmy w Rainbow za pokój z bocznym widokiem na morze, mieliśmy widok na parking, natomiast sam pokój był w dobrym standardzie. Taki sobie poziom animacji dla dzieci, słaby dla dorosłych. Największą słabością była bardzo przeciętna kuchnia: 3 restauracje w różnych częściach hotelu, z reguły różne dania w czasie tych samych posiłków, a ciężko było znaleźć coś jadalnego pośród dań na ciepło. O posiłek na ciepło trudno było również dlatego, że te serwowano letnie…Jeszcze jeden kamyk, tym razem do ogródka organizatora - wypożyczyliśmy za pośrednictwem rainbow samochód, którego stan techniczny urągał regułom bezpieczeństwa. Zdecydowanie nie polecam z korzystania z rainbow jako pośrednika (auto było podstawione przez jakiegoś lokalnego podwykonawcę). Byliśmy rodziną 2+1 (11 lat). Najważniejsze pytanie-czy wrócę do tego hotelu? Obawiam się, że nie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Rozczarowanie

    Syl 04.05.2019

    Niestety jestem trochę rozczarowana hotelem. Program dla dzieci bardzo słaby, wersja all inclusive w barze dosyć uboga, poziom sprzątania w pokojach pozostawiał trochę do życzenia. Jedzenie podczas śniadań / lunchu/ kolacji ok

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    idealne miejsce dla rodzin z dziećmi do 8 rż. lubiących spędzać wakacje w hotelu

    Justyna, Warszawa 30.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Pokoje czyste i przestronne, niestety położone jeden za drugim czyli jeden pokoje jest przechodni, dla rodziny z 3 dzieci nie było to wygodne rozwiązanie, a niestety jedyne możliwe. Jedzenie typowo hotelowe i mało zróżnicowane, ale plus za stolik z lokalnym daniem. I duzy plus za nalesniki i przekaski w przerwie miedzy sniadaniem a obiadem. Przy dzieciach sprawdzaly sie idealnie. Niestety, nie udało się nam trafić na miłą obsługę, na recepcji panie/panowie zawsze nas zbywali jak przychodzilismy z jakimkolwiek problemem, a Pani manager okazala sie wyjatkowo niemiła. Jedynymi bardzo sympatycznymi osobami były Panie sprzataczki. Kontaktu z rezydentem praktycznie nie mielismy wiec ciezko nam ocenić Panią. Lokalizacja idealna dla rodzin z dziecmi, ktore lubia wypoczywac w hotelu. Jest tu wszystko co niezbedne do odpoczynku z dziecmi. Ale po wyjsciu z hotelu nie ma nic... wiec do najbliższego miasteczka trzeba dojechać. Plaza piaszczysta i rwelacyjne rozwiazanie wejscie mostek z plazy do morza umożliwiajacy unikniecie stąpania po kamieniach, mała rzecz a bardzo cieszyła:) Atrakcji dla dzieci mnóstwo, basen, plaza, kids club, plac zabaw, animatorzy- rewelacyjni!!!, boiska do gry w siatkowke, tenisa, piłkę nożną... dla małych dzieci to na prawde idealne miejsce, starszym pewnie przydałyby sie zjezdzalnie i bardziej skomplikowany plac zabaw ale dzieci w wieku 0-8 na pewno beda zadowolone.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Ładny obiekt hotelowy to jeszcze nie wszystko

    LESZEK 10.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Byliśmy bardzo niezadowoleni z pokoju, jaki otrzymaliśmy w Kiani Beach. Tuż za ścianą pracowały urządzenia klimatyzacji. Hałas był nieustanny. Głośny szum słychać w pokoju, a jeszcze bardziej na balkonie. Dwa metry od naszego balkonu (na jego poziomie) parkowały autobusy i taksówki przywożące gości hotelowych. Hałas i zapach spalin praktycznie wykluczały korzystanie z balkonu. Prosiliśmy w recepcji o zmianę pokoju; ale powiedziano nam, że mamy pokój, za jaki zapłaciliśmy. Nie płaciliśmy mniej niż inni goście, którzy mieli pokoje z balkonami nadającymi się do siedzenia i bez szumu urządzeń. Zwróciliśmy się do pani rezydentki Rainbow p. Joanny. Jej też odmówiono zmiany naszego pokoju. Po kolejnych interwencjach zaproponowano nam pokój w przyziemiu, z widokiem na mur oddalony o 2 może 3 metry. Nie zgodziliśmy się na taką zamianę. Panie z recepcji twierdziły, że nie mają innego wolnego pokoju. Ostatecznie - po interwencjach pani rezydentki i pań z biura Rainbow w Zielonych Arkadach w Bydgoszczy - udało się uzyskać normalny pokój. Ogólnie najgorszym elementem pobytu była obsługa - panie w recepcji były nieprzyjazne, wyniosłe i niepomocne, sprzątanie pokoju pozostawiało nieco do życzenia, obsługa w restauracji też nie była na poziomie pięciogwiazdkowego hotelu. Wycieczki wykupione w biurze Rainbow były bardzo sprawnie zorganizowane - byliśmy na trzech i wszystkie były bardzo udane.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem