Opinie o Kiani Beach

Kategoria lokalna: A

5.1/6
(509 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.6
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Kiani Beach II

    Krzysztof 22.06.2019

    Hotel bardzo przyjemny, nowocześnie urządzony. Pokój przepiękny. Czysto i schludnie, codziennie sprzatany. Jedynie do czego mógłbym się przyczepić to plaża. Jedzenie dobre.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt majowy 2024

    DANIEL, Nysa 22.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    W zasadzie pełne zadowolenie. Jedyny minus to lokalizacja bardzo głośnego agregatu chłodziarek przy pokoju. Można się do tego przyzwyczaić ale jest to bardzo irytujące. Wyżywienie,lokalizacją wyosażenie bardzo dobre. Pobyt oceniam bardzo wysoko. Dużo daje także profesjonalizm rezydentów z biura.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt w ładnym hotelu usytuowanym nad morzem

    Krzysztof Bytom 02.04.2014

    atrakcyjny pobyt na pięknej wyspie greckiej, w spokojnej okolicy, w ładnym hotelu

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Dobry hotel na 1 tydzień

    Joanna 09.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Spędziliśmy w hotelu 1 tydzień. Hotel jest położony nieopodal Chanii, ok. 20 km od lotniska i składa się z 2 części (tej nowszej i tej trochę starszej). Różnicy pomiędzy nimi nie zauważyliśmy. Pokoje są czyste, przestronne. Plaża obok hotelu niewielka, bardzo kameralna, właściwie tylko dla gości hotelowych. Program animacyjny: jak w każdym hotelu, programy są różne w dwóch częściach, każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa na recepcji mówi po angielsku. Restauracje główne są dwie, w każdej części. Jedzenie na mocną "4". Brakowało mi tylko: lokalnych potraw, tabliczek pod każdą z potraw oraz wyraźnego rozdzielenia między wege a non-wege. Brak również "napojów roślinnych" np. owsianych czy sojowych. Dodatkowo brak podpisów pod potrawami może skutkować zjedzeniem niechcianego składnika. Tutaj zdecydowanie widzę możliwość poprawy. Bary "all inclusive" oferują podstawowe drinki w wersji "all", inne "extrasy" za dodatkową opłatą. Wszystko inne na poprawnym poziomie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem