Opinie klientów o Creta Princess Aquapark & Spa (ex. Louis Creta Princess)

5.1 /6
86 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.2
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Sebastian Artur, --- 01.07.2021

Kiepska obsługa z wyjątkami, słaba plaża

Jeżeli liczysz na ładną plażę, to nie w tym hotelu. Wygląda jak nieposprzątana i zakurzona "budowa". Ogólnie bardzo słaba obsługa z nielicznymi wyjątkami. Te wyjątki to Irin w barku przy basenie (robi kawę mrożoną z lodami i naprawdę się stara) i Valentina w SPA (godzinny głęboki masaż właśnie taki był i trwał 75 minut). Zamiast ludzi w recepcji można wyciąć ich zdjęcie z podpisem "nic nie mogę, covid protokol". Przykładem niech będzie prośba o boxa na wycieczkę zakupioną u rezydenta lub próba zostawienia kluczyków z wypożyczonego auta z pieniędzmi za dodatkowy dzień. Twierdzili, że nic nie mogą przyjmować, po czym po 15 minutach przyjmowali gotówkę za opłacenie sejfu i opłatę klimatyczną. Szczytem było już potraktowanie nas w ostatni dzień, kiedy dzień wcześniej usłyszeliśmy, że pokoje trzeba opuścić do godz. 11 i dostaniemy możliwość wejścia do pokoju na pół godz. w celu wzięcia prysznica (lot o 19tej). Rano przed śniadaniem pracownik potwierdził nam, że tak właśnie będzie, po czym przy oddaniu kluczy do pokoju o 11tej dowiedzieliśmy się, że nic z tego, bo "covid protkol". Najgorsze jest to, że większość obsługi (im ważniejszy tym gorzej) nie nadaje się do pracy z "żywymi ludźmi", odmowa sprawiała im istną satysfakcję. Jedynie kobieta na recepcji rozwiązywała szybko bieżące problemy, jak np. niedziałający sejf. Obiecała się sprawą zająć i tak było, szkoda że była rzadko. Jedzenie przeciętne, na stołówce konieczność noszenia maseczki i rękawiczek foliowych. Pokoje stare, ale czyste, łazienka mała. Animacje (?) jeżeli tak można to nazwać są po to, aby mieli wpisane, że były. Rezydent jest zainteresowany jedynie sprzedażą tego, z czego ma prowizję. Jeżeli pytasz o coś innego nie jest zainteresowany rozmową, a większość tego co mówi się nie potwierdza. Przykładem jest wycieczka pożyczonym autem na Balos (gdzie jego zdaniem nie da się dojechać, a nawet zdjęcia w google parkingu przeczą jego słowom - na szczęście zrobiliśmy tak jak chcieliśmy będąc tam cały dzień, a nie 2 godziny). Rezydentka z innych hoteli, z którą byliśmy na wycieczce w Knossos to istne przeciwieństwo naszego. Mnóstwo wiedzy, super kontakt. Ogólnie nigdy nie poleciłbym nikomu wakacji w tym konkretnym hotelu i z tym rezydentem.

1.0/6

Żaneta, Dębska Kuźnia 30.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Creta princess

Nie polecam tego hotelu. Hotel nadający się do generalnego remontu. Baseny z uszkodzonymi kafelkami na których dzieci kaleczą sobie nogi. Kuchnia bardzo słaba bardzo mały wybór. Woda w basenach zimna aż nie chciało się korzystać z basenów. Lokalizacja bardzo słaba na uboczu. Plaza miala byc zwirowa a byla wrecz kamienista.Ogólnie za taki urlop biuro powinno zwrócić pieniądze. Człowiek chciał wypocząć na urlopie a tylko stracił nerwy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem