Opinie klientów o Maleme Mare

5.4 /6
208 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.6
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Bardzo zawiedziona 09.01.2022

Nie polecam!

1.5/6

Adrian, Warszawa 09.09.2019

Nigdy więcej!

Ocena 1,5 bo az tak źle nie bylo żeby dac 0,5 ale: pokoje małe, dla 4 osobowej rodziny (dzueci 8 i 14 lat) dostaliśmy pokoj okolo 15mkw, po rozłożeniu "dostawki" nie było jak przejść więc codziennie musieliśmy składać łóżko. Rezydent twierdzil że to jest taki standard i nic nie może zrobić, okazalo sie to nie prawdą ponieważ byly wieksze pokoje typu 2+2 ale ... "on nic nie może zrobić ", trzeba przyznać, że rezydent jako lokalny biznesmen świetnie namawia turystów na mega drogie wycieczki , ktire tuz "za rogiem " sa za połowę ceny również z polskim przewodnikiem ;). Jedzenie może być, all inclusive taki trochę naciągany , ogród ładny , zadbany, brak animacji wiec jak ktoś chce odpocząć to ok. Manager czy właściciel to porażka! Głośny, krzyczacy i o dwóch obliczach. Reczniki wymieniane co 3 dni, sprzatane co 2 dzień. Lezaki na plazy platne. Polakom stanowczo odradzam ten "hotel", obywatele krajów skandynawskich sa ich kluczowymi klientami i sa duzo lepiej traktowani, jak również zakwaterowanie maja na duzo wyższym poziomie. Byla to nasza pierwsza i zarazem ostatnia wycieczka z tym biurem.

1.0/6

Ostatni raz z Raibow - fatalnie 21.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Bardzo słaby hotel "Grecja dla ubogich"

1. Segregacja pokoi- lepsze dla Anglików/Skandynawów, fatalne dla Polaków. 2. Pokój brudny, sprzątany rzadko, ręczniki wymieniane co drugi dzień. 3. Niefunkcjonalne wyposażenie pokoju: małe oko, mały telewizor zawieszony na lustrze, ubikacja i prysznic przedzielone szybą w pomieszczeniu bardzo bardzo małym stanowiącym część pokoju, ciasno 4. Umywalka w pokoju 5. Część kuchenna ( czajnik, ekspres) w szafie. 6. Krzesełka w pokoju plastikowe. 7, JEDZENIE FATALNE: mało urozmaicone, nie było co wybierać, soki sztuczne, brakowało jedzenia 8. " Restauracja" : brudne stoliki, ciasno, hałaśliwie, brudne i mokre talerze 9. Bar i wieczory: brud, programy artystyczne- ŻENUJĄCE 10. Obsługa hotelu: BRAK KULTURY OBSŁUGI 11. NIE POLECAM 12. Mocne strony: słońce, morze ( ale to dary natury)

1.0/6

Krystian 04.09.2022

Dramat

Hotel jak i cały wyjazd został Nam polecony przez biuro wakacje.pl Pan doskonale widział, ze jest to Nasza podróż poślubna a mimo to polecił Nam hotel dla emerytów. Otrzymaliśmy informacje, ze hotel jest o wysokim standardzie a plaża obok piaszczysta- nie zgadzało się nic. Hotel przepełniony emerytami, basen zamykany o 19, plaża kamienista (hotel nieopodal miał piaszczysta). Mamy również ogromny żal do rezydenta - w Naszym odczuciu gość był tylko po to żeby kolorować świat pierwszego dnia i nabić na kasę z wycieczek fakultatywnych i wynajmu auta. Mieliśmy nieprzyjemne rozmowy z rezydentem, po zgłoszeniu problemu z basenem- goście z hoteli obok korzystali z basenu znacznie dłużej a u Nas godzina 19 powodowała, ze wracając z wycieczek poza hotelem nie mieliśmy okazji z niego korzystać… rezydent skrytykował Nasze zgłoszenie twierdząc, ze w ofercie była informacja o 2 basenach i nawet nie musiałyby być czynne ale warunek spełniony. Tak damo było ze zgłoszeniem co do jakości jedzenia, rozumiem jałowy standard hotelowy ale tutaj był dramat i każda potrawa śmierdziała jakimś chemicznym środkiem- rezydent stwierdził, ze jest w szoku a ja przesadzam, bo on tam je regularnie i jest pysznie. Jednym słowem- rezydent miał nas gdzieś, każde zgłoszenie negował i na tym się kończyło, ze rzucał słuchawka. Dramat. Nigdy więcej wycieczki z biur podróży. a miesiąc miodowy zrobimy ponownie, na własna rękę. Szkoda tylko tych pieniędzy… hotel polecam dla 60+ w innych przypadkach oglądanie kaszlących emerytów na jedzenie i brak reakcji obsługi przytłacza. Standard all inclusive light - wyznaczone godziny na marnej jakości napoje nie powinien być określony mianem all inclusive. Pokój czysty to jedyny plus.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem