Opinie o Silver Beach Kreta

Kategoria lokalna 4

5.3/6
(637 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Pobyt w hotelu Silver Beach Kreta

    Krzysztof Stanisław, Poznań 30.09.2021

    Ogólnie hotel zdecydowanie lepszy niż na zdjęciach. My trafiliśmy na jeden z gorszych pokoi, ale udało się go zmienić po 2 dobach bez problemu. Dziwne, że są tak duże różnice w komforcie pokoi, cena jest jednakowa a komfort różny. Podróżowaliśmy w trzy pary i dwie trafiły na prawdziwe apartamenty z doskonałymi warunkami a nam trafił się" pokój w akademiku". Wyżywienie bardzo dobre ale jednak na "stołówce pracowniczej" a nie w restauracji hotelu 4 gwiazdkowego. Sam hotel bardzo odosobniony, bez jakichkolwiek rozrywek, więc nie dla ludzi oczekujących zabawy, knajpek,życia nocnego itp. totalna cisza. Nam pasowało . Do miasteczka z rozrywką autobus co 20 min za 1,5 euro.Plaża bezpośrednio przy hotelu z leżakami, parasolami, bez tłoku , bardzo fajna chociaż kamienista. Ludzi bardzo mało- byliśmy 5-12 wrzesień. To nie jest hotel do którego chcielibyśmy wrócić ,ale jesteśmy w miarę zadowoleni z pobytu.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Dobra

    IULIIA, Kraków 01.09.2020

    Zgłosiłam o tym ze nie działa klimatyzacja. Niestety nie naprawili .Polecam z dziecmi . Basejny super. Personal miły .

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Udany pobyt

    Bozena Elzbieta, Warszawa 29.08.2022

    Pobyt udany. Miejsce prawie bez zastrzeżeń. Nie wiemy tylko dlaczego Rainbow nie korzysta z całości hotelu (wg. informacji z recepcji hotelu klienci Rainbow nie mieli możliwości wynajmu pokoi w nowszym pawilonie bo biuro nie podpisało umowy). Wyżywienie jak na all inclusive bardzo dobre. Pewne zastrzeżenia do napojów. W pobliżu kilka tawern więc jak komuś znudzi się wyżywienie hotelowe zawsze może coś zmienić. Przystanek i podstawowe sklepy w zasięgu marszu. Dojazd do Chanii bez problemu. Możliwość korzystania z wypożyczalni samochodów (w hotelu dwie, w pobliskich miejscowościach - kilkanaście).

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Opina

    ZUZANNA BOŻENA, BYDGOSZCZ 10.09.2019

    Było super, miejsce hotel jest super, dwie baseny i blisko plaża.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem