Opinie o Silver Beach Kreta

Kategoria lokalna 4

5.3/6
(637 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Kreta - IX 2022

    Janusz, Gorzow Wielkopolski 01.05.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2022

    Hotel budżetowy, jako miejsce noclegu może być. Posiłki to najgorsza część pobytu. Wybór minimalny, powtarzalny ale za tę cenę akceptowalny. Wypożyczyć samochód i zwiedzać ! Dodatkową korzyścią podczas zwiedzania są posiłki poza hotelem.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Bardzo udany pobyt

    Maciej, --- 19.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony pobytem w tym hotelu. Wszystko tak jak być powinno, zero niespodzianek (zgodne z ofertą). Hotel położony w zacisznym miejscu, tuż przy samej plaży. Dobry dojazd do Chanii i okolic autobusem komunikacji publicznej. Pokoje w porządku, sprzątane codziennie na życzenie. Największy plus - wyżywienie (pyszne, świeże, różnorodne). Bardzo dobra, atrakcyjna cenowo oferta. PS. Polecam wycieczki fakultatywne - ciekawe miejsca, dobrzy piloci (przewodnicy).

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Polecam hotel ale nie biuro

    Petr, Pribram 20.08.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    W hotelu spedzilismy 8 dni poczatkem lipca z programem all inclusive. Pokoje bez zarzutow chociaz lazienka wedlug mnie nie odpowiada 4 gwiazdkowemu hotelu. W jedzeniu wielki wybor chociac pod koniec pobytu juz byl problem s powtarzalnoscia. Jedyne co mi sie nie podobalo bylo podejscie w przypadku wyjazdu poza hotel na caly dzien. Zamiast calodniowego jedzenia byly bagietka z serem, sznka i pomidorem ( za kazdym razem to samo) pomaranc i woda. (Tym stylem mielismy jedzenie 3 razy) a w ostatni dzien jak potrzebowalismy dodac ze wzgledu na pozny wyjazd kolacje to zazadano 15 Eur od osoby. Dalszy problem nie jest hotelu ale biura. Pokoje sa max do 11, 12 godziny w dzien wyjazdu a wyjazd o 22 z hotelu. Nawet jak se chcialem oplacic dodatkowo za pozostanie to sie nie dalo bo nastepna grupa przyjezdzala o 21:30 i nie mieli czasu posprzatac. Bardzo sie rozmysle czy drugi raz pojade z Rainbow

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Małe rozczarowanie

    Arek, Warszawa 10.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    To nasz trzeci pobyt w Grecji w czerwcu. Oceniam go jako najsłabszy. Zarezerwowaliśmy wyjazd w lutym i wszystko wyglądało dobrze. Na papierze. Z pierwotnego wylotu do Grecji o godz 13 z Warszawy po pięciokrotnym przekładaniu wylotu zrobiła się godz 21.10 . Na miejscu byliśmy następnego dnia o 3.30 . Tak więc stracony został jeden dzień z pobytu. Sam hotel położony nad samym morzem i jeżeli dostanie się pokój z wyjciem na plażę to jest super. Pokój trochę przygnębiający klasy hotelu dwóch gwiazdek. Obsługa miła i uprzejma. Najwięcej zastrzeżeń mamy do oferty all inclusive. Bardzo skromna oferta. Śniadania po 3 dniach wychodzą bokiem. Trochę lepiej z resztą posiłków jednak daleko im do jakości i wyboru z dwóch innych naszych pobytów w hotelach all inclusive. Żadnej oferty dla dzieci jeśli chodzi o menu.Generalnie jeśli ktoś planuje dłuższy pobyt tak ja my 11 dniowy to chyba trzeba się dobrze zastanowić.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem