Opinie o Silver Beach Kreta

Kategoria lokalna 4

5.3/6
(641 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Moje wakacje w Silver Beach na Krecie

    Danuta, WROCŁAW 28.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    W Silver Beach spędziłam dwa tygodnie na przełomie września i października (23.09 - 7.10.2018). Hotel położony jest praktycznie na odludziu. Do najbliższej małej miejscowości Gerani chyba około 1 km, a droga wiedzie wśród trzicin o wysokości 4-5 metrów. W Gerani przystanki autobusowe w różne strony, więc nawet dla tych, którzy nie korzystają z wypożyczalni samochodów na miejscu, możliwość podróży i indywidualnego zwiedzania . Hotel bardzo przytulny,kameralny (składający się z niskich budynków), zadbany, ukwiecony. Przy hotelu dwa baseny. Mieliśmy wygodny dwupokojowy apartament z aneksem kuchennym i tarasem. Pokoje sprzątane co drugi dzień, pościel i ręczniki zmieniane dwa razy w tygodniu. Wyżywienie bardzo dobre, urozmaicone. wszystkie trzy posiłki w formie bufetu i do tego lokalne napoje alkoholowe ( piwo, wino ). Plaża taka sobie niezbyt szeroka, żwirkowo kamienista, łącząca się z hotelowym zadbanym trawnikiem i drzewa, w cieniu ktorych można odpocząć na leżaku. Polecam ten hotel wszystkim, ktorzy nie lubią odpoczywać w tłumie i hałasie, cenią sobie spokój i jednocześnie chcą dużo zwiedzić zarówno indywidualne, jak i skorzystać z organizowanych na miejscu wycieczek. Tak więc sam pobyt w Silver Beach oceniam bardzo pozytywnie i wszystko byłoby wspaniale gdyby nie podróż na Kretę i droga powrotna.O ile za fatalne rozpoczęcie imprezy nie można winić Rainbow, bo jest to sprawa linii lotniczych Rayanair, ktora podstawiła uszkodzony samolot, tak że po opóźnionej decyzji startu i dotarciu już do pasa startowego lot jednak odwołano i zarządzono powrót do terminalu. W uszkodzonym samolocie spędziliśmy około trzech godzin zanim zdecydowano o zmianie samolotu.W rezultacie w hotelu na Krecie znależliśmy się nad ranem zamiast przed północą. Niestety fatalne było już zakończenie imprezy i to już z winy organizatora. Chciałabym zaznaczyć, że rezerwację imprezy zrobiono 19.12.2017, a jednym z czynników, ktory o tym zadecydował, była możliwość rezerwacji wylotu i przylotu do Wroclawia w którym mieszkamy. Niestety dwa dni przed wylotem dowiedzieliśmy się, że przylotu do Wrocławia nie będzie. Zmiana umowy dwa dni przed wylotem absolutnie nie powinna mieć miejsca. Trudno rezygnować z impezy, kiedy wszystko już zaplanowane i walizki spakowane, w związku z tym pozostało wwybrać inne lotnisko na powrót. Wybraliśmy najbliższe Katowice, co i tak skutkowało niepotrzebnym wydłużeniem czasu podróży, gdyż podróż z lotniska Katowice do miejsca zamieszkania trwała dwa razy dłużej niż podróż z Grecji do Polski. O dodatkowych niedogodnościach i zmęczeniu nie wspominam, a właśnie tego chciałyśmy uniknąć.W naszej sytuacji nie było to bez znaczenia i żadne 100zł , ktore otrzymałyśmy tego nie zrekompensuje. Ważne jest zaufanie do firmy , a w ten sposób się go nie buduje. I jeszcze jedno, co było już totalnie bulwersujące. Tuż przed odlotem z Chanii do Katowic na tablicy z odlotami ukazał się lot Chania- Wroclaw TVP 9471 obsługiwany przez Travel Service Polska, trochę późniejszy niż nasz do Katowic. Wiadomo rownież, że Rayanair lata do Wrocławia dwa razy w tygodniu przynajmniej do końca poździernika. Czy naprawdę nie można było zorganizować powrotu zgodnie z zawartą wcześniej umową? Nie wiem czy Rainbow zaniedbał sprawę, a może obecnie mniej niż kiedyś przejmuje się swoimi klientami, bo zawsze można ich jakoś upchnąć, a do domu i tak jakoś wrócą. Chcialabym nadmienić, że z imprez organizowanych przez Rainbow korzystałyśmy wielokrotnie, mamy kartę klienta, i dotąd wszystko było ok, stąd takie rozczarowanie, bo poważna firma powinna zawsze poważnie traktować swoich klientow.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Świetny wyjazd

    Sylwia 04.06.2019

    Bardzo udany wyjazd począwszy od kontaktu z konsultantem i rezerwacji wakacji aż po wylądowanie w kraju. Sam hotel wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie - obsługa była bardzo miła i pomocna, a pokoje były dość dobrze urządzone. Dużym plusem jest bliskość plaży, morza i darmowe leżaki dla gości hotelu. Sam hotel położony jest w dość spokojnej okolicy, co może być dużym plusem, jak i minusem. To świetna opcja, żeby odpocząć z dala od miejskiego zgiełku jak i fajna baza wypadowa do dalszych eksploracji wyspy - np. bardzo łatwo dotrzeć komunikają miejską do miasta Chania; warto też wybrać się na wycieczkę lub wynająć samochód aby odwiedzić najsławniejsze plaże np. Elafonisi z różowym piaskiem.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Kreta.Slodkie pomarańcze .

    Bolesław, Skarżysko Kamienna 10.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022

    Jesteśmy z żoną bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu . Bardzo czysto !!! Codzienne sprzątanie , wymiana ręczników , podłogi na mokro . W restauracji czysto , stoliki po każdym sprzatane plus świeże podkłady . Posiłki urozmajcone , ziemniaki w różnej postaci , mięsa różnorodne , słodycze , owoce , napoje alkoholowe i bezalkoholowe . Obsługa uprzejma , dziękuję i proszę na porzadku dziennym . Lezaki parasole na basenie i plaży pachną nowością i dla nikogo nie brakowało . Wycieczki fakultatywne pięknie zorganizowane , wędrówka przez Samarię niezapomniana . Duży plus dla kierowców autobusów którzy w tak trudnych warunkach jak wysokie góry zakorkowane ulice jeździli plynnie i bez zastrzeżeń . Dziekujemy Rainbow za kolejny udany wyjazd . Pozdrowienia dla całego zespołu . Bolesław i Kamila Dopieralowie .

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Pobyt

    Marlena 25.09.2017

    Bardzo jestem z rodzina zadowolona z pobytu w rym hotelu. Hotel kameralny tylko 51 pokoi, jedzienie urozmaicane . Blisko płazy brak bitwy o leżaki. Nie trzeba ramo rezerwować . Niedaleko hotelu na prawo jest tawerna gdzie w piątek organizowane są wieczory greckie . Ok 200 m do przystanku autobusowego . Za 2.20 euro mizna pojechać do Chanii. Hotel jest tez świetna baza do podjechania np autem na plaże w Elafonisi . My byliśmy tez autem w Iraklonie (podróż 2 godziny) skąd z portu popłynęliśmy katamaranem na wyspę Santorini . W hotelu nie ma animacji . Ale Nam to nie przeszkadzało gdzyz dzieci mamy duże. Spokój i bliskość płazy rewelacja

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem