Opinie o Creta Palm Hotel & Apartments

Kategoria lokalna: A

5.3/6
(173 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.2
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    mogło być lepiej

    Ewelina, Sokołów Małopolski 16.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel czysty i zadbany, pokój w porządku, jedzenie świeże, czuliśmy się po nim dobrze ale są pewne minusy - po przybyciu do hotelu nie było przygotowanego dla nas pokoju, po podróży musieliśmy chwilę czekać aż rozwiążą „problem” i dali nam nie ten pokój który wybraliśmy i mieliśmy w umowie, następnego dnia kazali nam przyjść o 11 po klucz do odpowiedniego pokoju co popsuło nam plany już na samym początku bo planowaliśmy wycieczkę od rana, -jedzenie było monotonne, praktycznie zero owoców, -obsługa zwłaszcza przy barze była miła tylko dla wybranych osób (oprócz pana barmana i pani sprzątającej), -bar który zaliczał się do all inclusive był tylko przy recepcji a za resztę trzeba płacić a mając pokój w najbardziej oddalonym budynku jest to uciążliwe, -łazienka dla osób które oddali pokój a chcą się odświeżyć przed lotem powrotnym jest obskurna, drzwi zarówno do toalet jak i prysznica się nie zamykają bo nie ma zamków albo są popsute , druga osoba musi stać i pilnować by drzwi się nie otworzyły

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Udane wakacje w tym hotelu

    Magdalena, Łódź 03.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel dobrze położony w miejscowości Stalos. Wokół sklepy i tawerny. W pobliżu hotelu przystanek autobusowy, który za 1,60€ zawiezie nas do przepięknej Chani. Obsługa w hotelu bardzo miła i pomocna. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki i pościel również wymieniane codziennie. Leżaki przy basenie dostępne nawet po godz 9-10. Jeśli chodzi o jedzenie to dobre ale śniadania bardzo monotonne. Obiady i kolacje już w bogatszej wersji. Napoje obsługa przynosiła niemal natychmiast. Polecam wycieczki na Lagunę Balos( konieczne buty do wody) , Elafonisi oraz Knnossos. Rezydentka Marta to kopalnia wiedzy. Super opowiada o życiu codziennym na Krecie. Jedyny minus, że all inclusive działa do godz 22, później trzeba już za wszystko płacić. Mało animacji ale nam akurat to pasowało. Raczej jest to hotel dla par niż dla rodzin z dziećmi.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Nie polecamy

    Marzena, Działoszyn 14.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel usytuowany w ciekawym miejscu. Blisko plaża, sklepy, bary. Przestrzeń hotelowa bardzo zadbana, dużo zieleni, baseny bardzo czyste, pokoje ogromne z dużymi tarasami. natomiast restauracje pozostawiają wiele do życzenia. Na obdrapanych stolikach leżały tylko plastikowe maty, a spożywanie lunchu (z bardzo słabym wyborem dań) na stolikach przy basenie było totalną porażką. Hotel jest wyraźnie nastawiony na zysk. Gości, którzy wykupili opcję all inclusive traktuje się tutaj jak zło konieczne. Nadmieniam, że kilka razy byliśmy w greckich hotelach z opcją all inclusive. Po pierwsze musisz zapłacić za śniadanie, jeśli jesteś w hotelu wcześnie rano( 8 euro od osoby). Podobnie było w dniu wyjazdu. Hotel opuszczaliśmy o 23.50. O godz. 11.00 odcięto i zabrano nam opaski - wszystkim członkom rodziny, ( zawsze z opaską siłowaliśmy się w samolocie, żeby ją zdjąć) i mogliśmy korzystać z opcji all inclusive za opłatą ( lunch 16 euro , kolacja 20 euro , napoje dodatkowo płatne średnio 9 euro za drinka, piwo lub wino, podczas gdy w restauracjach obok zjedliśmy pyszne dania z kuchni greckiej za 15 euro). Szkoda, że biuro podróży nie poinformowało nas o tym, kiedy kupowaliśmy wycieczkę. Jeżeli bierzesz packet lunch ( kanapkę , pomarańczę, kawałek ciasta i butelkę wody), nie masz prawa pojawić się na stołówce. Wróciliśmy wcześniej z wycieczki, poszliśmy na lunch, z którego w połowie posiłku zostaliśmy w niegrzeczny sposób wyproszeni ( do dziś nie wiem jak kelner odkrył, że braliśmy o 7 rano packet lunch – no cóż w hotelu była totalna inwigilacja). Napoje w barze dostępne były od godz 11.00 do godz. 22. , podczas gdy kolacja trwała do godziny 21.45. , dodatkowo z opcji all można było korzystać tylko w jednym z dwóch pool barów. Przy lunchu i kolacji napoje trzeba było zamawiać u kelnerów, których było zdecydowanie za mało. Niejednokrotnie napoje dostaliśmy po skończonym posiłku. Ogromnym brakiem profesjonalizmu wykazała się jedna z barmanek, która na naszych oczach uczyła młodą pracownicę jak oszukać klienta przy nalewaniu drinków. Nie było też możliwości wypożyczenia ręczników za kaucją, mało sympatyczne panie w recepcji kazały nam zapłacić za ręcznik 17 euro za 10 dni. Z przykrością stwierdzam, że jesteśmy bardzo rozczarowani niegościnnością i dziwnymi zasadami panującymi w tym hotelu. Nie czuliśmy się w tym hotelu jak goście ( w końcu zapłaciliśmy niemałe pieniądze za pobyt). Hotel zdecydowanie powinien zrezygnować z opcji all, a wynajmować tylko pokoje gościom, którzy za wszystko będą słono płacić.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem