Opinie o Eleftheria

5.5/6 (186 opinii)

Kategoria lokalna 3

5.5/6
186 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 6.0/6

    Ogólne zadowolenie

    Hotel bardzo przyjemny, w cichej okolicy ale niedaleko od plaży i głównej ulicy (Ok 10 min spacerkiem w dół do plaży). Hotel czysty, jedzenie bardzo dobre, obsługa miła i pomocna. Basen z pięknym widokiem na morze. Pokoje standardowe, skromnie wyposażone, ale z balkonem albo tarasikiem na parterze. Jedyny minus to może trochę przestarzała łazienka. Tak to wszystko super! Bardzo zadowoleni byliśmy z pobytu.

    Kasia - 26.08.2020

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Wakacje na Krecie

    Wakacje na Krecie spędziłam z córką i uważamy je za bardzo udane. Hotel bardzo ładny, czysty z miłą i zawsze uśmiechniętą obsługą, z którą można porozumieć się po angielsku, ale także po polsku (2 osoby mówią po polsku). Pokoje sprzątane codziennie, często wymieniane ręczniki i pościel. Spory kawałek trzeba przejść do plaży, ale dla nas nie stanowiło to problemu mimo, że powrót pod górkę. Posiłki smaczne i urozmaicone. Jedyny mankament to sąsiad hodujący kury, indyki i jak się okazało pawie, które zaczynały koncert koło 3 rano. Nas niestety budziły. Koleżanki które poznałyśmy podczas pobytu, miały pokój z drugiej strony budynku i nie słyszały hałasu. Co do rezydenta, to nie miałyśmy zbyt wiele kontaktu oprócz spotkania powitalnego. Na spotkaniu jednak Pani rezydent przekazała sporo interesujących informacji. Plaża szeroka, piaszczysta, bardzo ładna. W większości leżaki płatne, ale my znalazłyśmy takie, gdzie opłatą było kupienie czegoś do picia, Ogólnie jesteśmy bardzo zadowolone.

    Małgorzata, Kraków - 15.10.2016

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Kameralny hotel z serdeczną obsługą.

    Spędziliśmy z żoną wspaniały tydzień w hotelu Eleftheria na słonecznej Krecie. Hotel położony jest na wzniesieniu z pięknym widokiem na morze. Składa się z trzech budynków. Wizualnie stanowią jeden kompleks, połączone drugą-ostatnią- kondygnacją. Całość oplata i łączy piękna kwiecista roślinność oraz dość okazałe palmy. Na terenie jest dość skromny ale wystarczający plac zabaw. Przy hotelu funkcjonuje basen, który spełnia oczekiwania pod względem gabarytów i jakości. Głębokość bezpieczna, iście familijna 1.4m. Przy basenie tradycyjnie znajduje się bar, gdzie można skosztować freddo cappuccino z lodem :). Największym skarbem hotelu są ludzie tam pracujący. Kreteńczycy z natury są życzliwi ale obsługa hotelu stanowi kwintesencję życzliwości. Pierwszego dnia pobytu zgłosiłem prośbę wymianę dwóch pojedynczych łóżek na jedno podwójne. Za dwie godziny w pokoju znajdował się podwójny materac z nowym posłaniem. Wyżywienie było urozmaicone i co najważniejsze świeże. Codziennie na kolację dwa rodzaje mięs plus ryba. Forma podania tych dań zawsze była inna. Dodatkowo różne sałatki i co bardzo mnie ucieszyło - pyszne ciasta:). Posiłki ze względu na obostrzenia związane z covid 19, podawane były przez panie o uśmiechniętych oczach - na ustach miały maseczki. Utrudnienia nie powodowały specjalnych kolejek po posiłek. Pokoje skromne, standardowo wyposażone z balkonem. Łazienka z wanną i tu jedyny minusik. Dobre wrażenie przesłania zasłonka prysznica nad wanną. Dół zasłonki żył własnym życiem. Przypadłość wielu hoteli. Ze względu na wspomniane obostrzenia należało zgłosić w recepcji prośbę posprzątania pokoju, wymiany ręczników i uzupełnienia środków czystości. Prośbę spełniały panie sprzątające w tym samym dniu. Na każdym piętrze, półpiętrze , przy wejściach stoją płyny do dezynfekcji. Na terenie hotelu obowiązuje nakaz noszenia maseczek. Na zewnątrz, na ulicy i na plaży pomimo urzędowego nakazu nikt maseczki nie nosił - mowa o turystach i miejscowych. Rezydent, Pan Maciek, Magic stanowi pozytywny przykład opiekuna wycieczki. Od początku do końca wszyscy czuli się bezpiecznie i usatysfakcjonowani wyczerpującymi odpowiedziami na każde pytanie. Podczas wycieczek fakultatywnych pan Maciek przekazywał wiele ciekawostek poważnych i humorystycznych. Oczywiście muszę wspomnieć o plaży, którą dzieli od hotelu około 800m. Brzmi poważnie ale nie taki diabeł straszny. Dla tych co spożyli za duży posiłek do dyspozycji jest bus hotelowy, który na każdą prośbę zwoził na plażę i z powrotem nawet jedna osobę. Chociaż spacerek z dnia na dzień stawał się coraz lżejszy. Plaża szeroka, piaszczysta i czysta. A przede wszystkim ze względu na ograniczoną ilość turystów i kończący się sezon PUSTA. Większość sklepów i restauracji było otwarte ale świeciły pustkami. Podsumowując trafiliśmy w dziesiątkę z ofertą RAINBOW.

    Piotr, Kamienna Góra - 07.10.2020

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Bardzo przyjemne miejsce.

    Bardzo fajny hotel, szczególnie dla osób szukających odpoczynku w ciszy i spokoju. Wieczorami na balkonie wśród przepięknej roślinności, zamiast wrzasku dzieciaków, słychać cykady. Teren hotelu bardzo zadbany. Dla Rainbow przeznaczony jest trzeci, budynek, co dla nas miało tę zaletę , że udając się na posiłek, przechodzi się przez ogrody. Dla nas dużym plusem, było oddalenie hotelu o ok.800m od głównej ulicy, dzięki temu, zamiast zgiełku ulicznego, można się wsłuchać w odgłosy przyrody. Dla osób, mających problem z chodzeniem (szczególnie pod górę), dostępny jest hotelowy bus kursujący od i do hotelu. Bus kursuje o wyznaczonych godzinach ale jeżeli się zadzwoni do recepcji i podjedzie na każdą prośbę. Posiłki i jakość obsługi są najmocniejszą stroną hotelu. Różnorodność dań zadowoli każdego. Posiłki są wydawane w dośc szerokim przedziale czasowym (obiadokolacje od 18:30 do 21:00), dzięki temu można swobodnie zaplanować dzień. Jeżeli pomimo tego nie będzie nas na śniadaniu lub kolacji, obsługa po wcześniejszym zgłoszeniu w recepcji, dostarczy śniadanie w postaci pudełkowej a kolację do pokoju. Szczególne słowa uznania należą się rezydentce Rainbow Alicji M. Pobyt był bardzo udany.

    Katarzyna i Daniel, Zielonka koło Bydgoszczy - 12.09.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    9/9 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem