Kategoria lokalna 5
4.5/6
Bardzo dobry hotel, lekkie problemy z wifi w pokoju, animacje bardzo dobre, czas spędzony będę wspominał dobrze
Dariusz, Wrocław - 25.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023
1/1 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel sam w sobie ładny, bardzo czysty, wokół dużo zieleni i pięknych kwiatów, ale co do pokoju to dostaliśmy jeden z najgorszych jakie były, na parterze bezpośrednio przy basenie, gdzie w nocy od głośnej muzyki przy zamkniętym oknie wszystko słychać, sam pokój duży i czysty, ale niestety w łazience nieprzyjemny zapach kanalizacji, gdzie przy otwartych drzwiach , cały nieprzyjemny zapach roznosił się po pokoju. Basen i plaża bardzo fajne, basen czysty z dużą ilością leżaków, plaża z bezpośrednim zejściem. Jedzenie bardzo smaczne, urozmaicone, szeroki wybór dań, napoje do wyboru do koloru,
Iza i Tomasz, Tychy - 25.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
4/4 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Na plus: -prywatna plaża + basen zaraz obok -baldachimy przy basenie (można się fajnie skryć przed słońcem) oraz dużo parasoli na plaży -jedzenie -położenie (blisko do Rethymno, Chani oraz jezioro Kournas). Dodatkowo obok przystanek autobusowy -obsługa (miło i bez problemów) Na minus: -na pewno nie jest to 5 gwiazdek, raczej słabe 4 (podatek 10euro/dzień za ten hotel i wyimaginowane 5 gwiazdek gruba przesada) -pokoje (największy minus tego hotelu) - głęboki PRL, łazienki kiepskie, łóżko twarde, generalnie PRL -przekąski między posiłkami -ostatni dzień bez noclegu i all inclusive - tak się loty ułożyły, że 1 dzień mieliśmy tylko pół doby, a ostatni dzień kończył sie o 11 rano, a wylot o 1 w nocy :) Musieliśmy wykupić za 60euro dodatkową dobę. Wiem, że to nie jest wina hotelu, ale może warto by dogadać się z Rainbow, które tak to rezerwuje bo to jest jakiś dramat.
Poznań - 29.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
5/6 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel, obsługa ok nie mniej zgodnie z zawartą umową hotel miał posiadać 4 gwiazdki na miejscu okazało się że jest 5 gwiazdek co wiązało się z większą opłatą klimatyzacyjną co zwiększa koszty. Do 5 gwiazdek to chyba daleko- pościel zmieniona 3 razy, ręczniki co drugi dzień, nasz pokój zlokalizowany w skrzydle z personelem oraz przechowalnią bagażów
Grażyna Anna, Wałbrzych - 06.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024
1/1 uznało opinię za pomocną