Opinie klientów o Kalyves Beach

5.1 /6
326 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Art 28.07.2022

Najgorszy hotel 4-ro gwiazdkowy w jakim byłem.

Jakość świadczonych usług przez hotel w takiej cenie oferowanej przez biuro Rainbow to skandal. W restauracji dało się zjeść tylko produkty podawane na śniadanie. Obiady i kolacje nie nadawały się do jedzenia. Jadalne były tylko frytki, których wiecznie brakowało bo szybko znikały a na następne porcje trzeba było czekać i czekać. Jak się pojawiło jadalne mięso lub pizza to błyskawicznie znikały i nie można było liczyć na szybkie uzupełnienie posiłku. Zresztą pizzę (była tylko 3 razy przez dwa tygodnie) donoszono po kilka kawałków, które błyskawicznie znikały a następne porcje czekało się jakieś 10 minut. Jeśli nie wstrzelisz się w moment podania pizzy lub innego jadalnego posiłku to nigdy się nie doczekasz. Powszechnym był widok frytek i bułek na talerzach gości hotelowych.

0.5/6

Tomasz, Gniezno 06.08.2019

Cudowna wyspa, ale nie z Rainbow

Przejdę do konkretów i faktów: Na początek pomimo terminu zarezewowanego i opłaconego!! już na koniec roku 2018, 3 miesiace przed wylotem odwołanie możliwości wylotu z Poznania. Rainbow absolutnie nie poczuwał się do winy, oferując uwaga! 50zł zniżki na dojazd z okolic Poznania do Warszawy. Drugi temat - zakwaterowanie w przepięknym hotelu uwaga! W pomieszczeniu bez okien i tarasu! Po rozmowie z obsługą okazało się, że rok temu było to... pomieszczenie gospodarcze. Po interwencji w recepcji zostaliśmy przeniesieni do normalnego pokoju. Na deser strzelanina w hotelu - brzmi jak z filmu. Udokumentowane na zdjeciach. Miejscowi urzadzili sobie strzelnice oddajac nad ranem kilka strzałów w okna restauracji. Cud, że nikt nie ucierpiał. Najlepsze w tym wszystkim tłumaczenie Pani Rezydent z Rainbow , która początkowo zaprzeczyła wszystkiemu. Po mojej stanowczej odpowiedzi stwierdziła, ze taka tutaj "tradycja". Podejście Firmy do Klienta przerażające, wycieczki fakultatywne z tym biurem to kpina. O tym i innych sytacjach plus załączone filmiki i zdjecia umieszcze na najważniejszych portalach oraz podam adres do korespondencji. Pierwszy raz od wielu lat zostałem potraktowany nie jako Klient, a konieczne zło...
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem