Kategoria lokalna: A
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wypoczynek udany :)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ladny chociaż przydał by mu się remont. Ładna plaża, dobre jedzenie (ale nic wybitnie smacznego), bardzo miła i kompetentna rezydentka.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogółem co do urlopu, był to nasz drugi w grecji, jestesmy zadowoleni hotel troche stary ale bylo ok.bylismy pd koniec czerwca takze było jeszcze pusto,ale zaraz na początku lipca zaczeło sie zjezdzać dużo turystów,najgorsi z angli,pokoje male ale czyste ,tyle ze do łazienki musielismy przejść przez łózko tzw.dostawke,sprzatane co dzień ,po zostawieniu napiwku panie lepiej się postaraja.,co nie zadowoleni jestesmy to do biura rainbow,to juz drugi raz się zawiedliśmy;wylot mielismy miec o 11.15 jak sie okazalo zostal zmieniony na 13.30 niestety dowiedzieliśmy sie dopiero w warszawie ,pozniej spakowano nas w samolot i siedzielismy do 16 w samolocie z powodu niby ze na krecie jest jakis problem, Pozniej musielismy czekac jeszcze 20 min bo pogoda sie zmienila, niestety bylismy z dziecmi kanapki w samolocie szybko sie skonczyły,(zostalismy bez jedzenia )takze dotarlismy ok.19 na krete ,a do hotelu niestety ok 21, takze na kolacje nie zdązylismy,co prawda kolacja byla w pokoju kanapki,nasz poprzedni wyjazd na zakynthos tez był taki ze dwa dni stracilismy na dojazd przylot wieczorem i wylot nam zrobili o 6 rano,takze dwa dni do tyłu,natomiast na krecie wylot był zaraz po obiedzie , hotel polecam.co do biura troche z respektem,pisałem do nich skarge ale o... mnie całowicie,pisałem emaile jak i listownie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój Po przyjezdzie dostalismy pokój z 3 łóżkami- bylismy w 4 osoby, noc musielismy jakoś spędzić na tych 3 łóżkach. Niestety pokój nie został wymieniony, tylko dostawiono łóżko polowe, które zawaliło calkowicie pokój, nie można było swobodnie przejść, brak mozliwosci przestawiania pozostalych lozek, czy szafek, ewidentnie nie był to pokój dla 4 osób. Lazienka mikroskopijna, prysznic doskownie rozpadający się. Pokoje dla turystów z Niemiec czy UK- w duzo lepszym standardzie. Baseny malutkie, brak możliwości poplywania, bylo kilka osób to można było sobie co najwyżej w nich postac. Dla turystów z Rainbow- opcja All inclusive, ale dla turystów z zagranicy- All inclusive plus, także dla Polaków kawa z automatu, drinki lokalne, dla zagranicznych- kawa z ekspresu ciśnieniowego, drinki firmowe. To nie bylo fajne, nie bylismy o tym poinformowani przy zakupie wycieczki. Jedzenie: dosc monotonne, ale każdy znalazł cos dla siebie, dokladano, jak się kończyło. Plaża- bezpośrednio przy hotelu zawsze byly duze fale, ale im dalej w prawo- super plaża, plytka i ciepła woda- super dla dzieci i doroslych. Jako baza wypadowa- samochodem ok, ale jesli ktoś chcial autobusem, to najpierw dojazd do Chanii i dopiero z Chanii dalej. Animacje wieczorne- bardzo fajne, codziennie coś innego, angazowanie publicznosci. Animatorka dla dzieci- slabo zaangażowana, nie potrafila zachęcić do zabawy wiekszosc dzieci obecnych podczas naszego pobytu. Rezydentka- p.Asia, bardzo zaangażowana, super opowiada na wycieczkach fakultatywnych. Gęsi i kaczki przy kanale obok byly dodatkową atrakcją, chetnie podpływają. Generalnie pobyt w skali maks 4/6. Bylo w miarę ok, ale nie był to najlepszy pobyt na jakim bylam, na pewno nie chcialabym wracać do tego hotelu.