Opinie klientów o Kavros Beach

4.3 /6
574 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Zuzanna 27.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Fajna lokalizacja i to chyba na tyle

Lokalizacja do zwiedzania bardzo dobra, zwłaszcza jak się wypożyczy auto. Basen z widokiem na morze szkoda, że tak krótko otwarty. Jeśli chodzi o pokoje z widokiem na morze to całkiem spore, aczkolwiek raczej bym to nazwała widokiem na krzaki, które zasłaniają morze. Proszę się nie nastawiać na jakiekolwiek ochłodzenie klimatyzacja w pokoju, bo jej moc chłodzenia to bardziej jak mały wiatraczek, który przy prawie 40 stopniowym upale absolutnie nic nie daje. Jeśli przylatuje się nad ranem przed 6, nie ma co liczyć na pokój do 15, ale jako że wysoki sezon to nic się na to nie poradzi. I na koniec wisienka ma torcie, czyli jedzenie w tym hotelu. Przed wyjazdem czytaliśmy opinie i widzieliśmy przeróżne. Niestety było naprawdę okropne, nawet jak na 3 gwiazdkowy hotel. Bardzo mały wybór, codziennie praktycznie to samo i tak samo obrzydliwe. Dodatkowo zapewniające problemy żołądkowe. Z początku myśleliśmy, że przykładowo cynamon w spaghetti bolognese to tylko jakiś przypadek, że komuś się coś pomieszało, ale tego typu cuda to tam chyba norma.

2.0/6

Waldemar 23.09.2022

Wrzesień 2022

2 gwiazdki za miejsce (plaża, basen) Użycie w ofercie słowa restauracja to nadużycie - stołówka z PRLu i to z wczesnych lat (jedzenie fatalne, kawa z termosa...) warto jeść poza hotelem. Pokoje tylko w części głównej "przypominają" te z oferty zdjęciowej ( 2 miejsca lekko oddalone od budynku głównego) my trafiliśmy fatalnie ( klima rozlatująca się, szyby brudne...) ale klima padła i po reklamacji trafiliśmy do budynków głównych. Wifi szybkość i zasięg jak z lat 90siatych. Z Reinbow w samej Grecji jesteśmy 4-raz i nigdy nie wystawiliśmy złej opinii i nie jesteśmy klientami 5ciu gwiazdek.

2.0/6

Kuś 08.10.2019

Wczasy pazdziernik 2019

Hotel pod wzgledem architektury ok pokoje niektore wyremontowane,room servis do bani o wymiane recznikow trzeba bylo sie prosic nie wspominajac o myciu I zamiataniu podlogi plus wymiana kosza ze smieciami.Jedzenie ludzie gdzie tu jest sanepid na 7 dni pobytu tray dni sadzone w pokoju jazdy czlonek rodziny struty I zero reakcji ze strony hotelu czy rezydenta biura podrozy. Jedna wielka porazka

2.0/6

Ewa, Wrocław 04.09.2014

Koszmarny hotel w uroczej okolicy

Gdyby nie piękna okolica,słońce, bliskość plaży i widoku morza z okna.Pobyt uważałabym za koszmar.Dramatyczne,kiepskiej jakości jedzenie,nieświeże.Wiele osób skarżyło się na dolegliwości żołądkowe.Kawa nie ma nic wspólnego z kawa.Może ktoś z biura wybierze się tam na wczasy anonimowo i sprawdzi przez 2 tygodnie jak mu się odpoczywa i odpowie uczciwie na pytanie czy wysłałby tam swoich bliskich?Tylko niech ,to będzie ktoś kto lubi schludność, czystość,dobre jedzenie. Pokoje o bardzo niskim standardzie,łazienki zniszczone.Jakość sprzątania dramatyczna,myslę,że myto wszystko tym samym płynem-chlor i jedną ścierką.Pościel nie zmieniana, ręczniki raz w tygodniu.Stoły na stołówce wycierane mokrą ścierką o zapachu chloru, nikt ich później nie wyciera na sucho.Alkohole najsłabszej jakości, napoje z proszku rozwadniane.Animacja na żałosnym poziomie-lepiej żeby jej nie było-miało nie być!!!Myślę,że renomowane biuro nie powinno mieć tej oferty u siebie.Tym bardziej,że wszyscy skarżą się na ,to samo a tam nikt niczego nie zmienia.Może należy zamknąć hotel odremontować pokoje,zagrzybioną klimatyzacje i zniszczone łazienki.Stołówka duszna, wokół kuchni nieprzyjemne zapachy.Brak opieki rezydenta może lepiej zainwestować w ratownika? Odechciewa się urlopu.Ratowało nas piękno przyrody, ciepła woda i pobliskie morze oraz ciekawe okolice i własne towarzystwo.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem