Opinie klientów o Kavros Beach

4.3 /6
566 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Kaśka 12.09.2019

Większość wakacji spędziliśmy walcząc z zatruciem pokarmowym

Dzisiaj wróciliśmy z wakacji w Kavros Beach. Wrześniowy turnus zarezerwowaliśmy w Rainbow w czerwcu, pani z biura zapewniała nas, że dawniej hotel miał problemy ze stołówką, ale osobiście jako biuro pomogli dofinansować remont i zadbać o kuchnię i teraz klienci wracają zadowoleni. Niestety, to hotelowa kuchnia przyczynia się do mojej niskiej oceny tych wakacji, ponieważ mocno ją "odchorowaliśmy". Po dwóch dniach pobytu pochorował się nasz półtorej roczny syn, biegunka, wymioty i temperatura pod 39 stopni przez dwa dni. Pod koniec turnusu pochorowała się córka ( wymioty kilkanaście razy w ciągu dnia), do tego stopnia, że lekarz nie chciał wydać zgody na lot do kraju. Uzyskaliśmy zaświadczenie lekarskie "fit to fly" na dwie godziny przed zbiórką do autobusu na lotnisko, a i tak córka wymiotowala w samolocie... Mimo pięknej plaży, fajnego basenu, pokoju w dobrym standardzie, że względu na kuchnie odradzam to miejsce, szczególnie ludziom z małymi dziećmi. Pomijając zatrucie jedzeniem, sam smak i zapach potraw pozostawia wiele do życzenia, najgorsze są śniadania, codziennie najtańsze parówki w każdej postaci, słabej jakości wędlina i ser. Nasze "all inclusive" z każdym kolejnym posiłkiem zamieniało się w "all excluded"...pod koniec jedliśmy głównie chleb, dżem i ryż, a zapachy że stołówki powodowały mdłości...

2.0/6

Anna 19.09.2022

Uwaga na zatrucia pokarmowe! Straciłam 3 dni z pobytu chorując.

Przed przyjazdem do hotelu pani z biura podróży przekonywała mnie, że opinie na temat zatruć pokarmowych w hotelu są już nieaktualne, co okazało się finalnie nieprawdą. Nigdy w życiu się tak nie zatrułam, a jedzenie hotelowe to porażka i nie zasługuje na miano "all inclusive". Standardy epidemiczne ani ogólnie higieniczne nie są przestrzegane: między innymi każdy schyla się do zamrażarki z lodami i dosłownie w niej nurkuje (nakłada sobie lody) , masło, dżemy i tym podobne- w otwartych misach (Nie spotkałam się z tym nawet w Afryce) . Nie polecam także wegetarianom i weganom- skończycie jedząc nieświeże warzywa, którymi końcowo i tak się zatrujecie. Zachorowała praktycznie cała moja rodzina, a do mnie wzywano lekarza. Kolejna wada to rozwadniane napoje (na oczach zainteresowanych) , piwo, wino.- Nic w tym obiekcie nie wygląda tak dobrze, jak w opisie.

1.5/6

Niezadowolony klient 30.10.2018
Termin pobytu: październik 2019

Serdecznie odradzam!!!!

Byliśmy na wakacjach na 12 dni koniec sierpnia początek września. Jedzenie to jest koszmar, pół wyjadu wyjęta z życia (wymioty, biegunka, silne bóle brzucha) mimo, iż piliśmy tylko swoje napoje bo powiedziano nam, że ludzie chorują tam ze względu na bakterię w wodzie w całej Krecie (co oczywiście było absolutną bzdurą). Podczas całego turnusu wszyscy skarżyl się na to samo - jedzenie. To skandal, że Rainbow wysyla tam swoich klientów. Powinni karać ludzi, którzy po pierwsze tam podają takie jedzenia a po drugie tych, którzy wogule zachęcają do wycieczek w tamto miejsce!!!

1.5/6

Kate 04.09.2016
Termin pobytu: październik 2016

Jak szybko schudnąć na wczasach

W pełni zgadzam się z opinią Sebastiana.Byłam w Kavros Beach z dzieckiem 11 dni.Był to nasz czwarty pobyt w Grecji,niestety najgorszy.Biegunka przez 8 dni,potem zaczęliśmy jadać w pobliskich tavernach i jak ręką odjął. Pokój ładny,wyremontowany z widokiem na morze,sprzątany codziennie.Cudowna ,czysta i ciepła woda,plaża brudna,nie sprzątania, pełno petów i śmieci.Leżaki i parasole stare "rezerwowane"od 7 rano.Basen czysty z fajną muzyką.Największą tragedia to restauracja.Brak klimatyzacji!!!Przeokropny zaduch i smród.Jedzenie wielokrotnie przetwarzane,to co nie zostało zjedzone na obiad,trafiło na kolację np.w formie sałatki.Okropna,juz gotowa bardzo mocna herbata.Po napoje do kolacji trzeba było biegać do baru przy basenie!!!co było nielada wyczynem przy większej ilości dzieci,chyba,że dzieci by piły wino,które jako jedyne było dostępne w restauracji.Na śniadanie jajecznica z proszku,raz na 10 dni jaka sadzone. Przez pierwszy tydzień pobytu na śniadanie świeże pieczywo, w drugim tygodniu podawane zeschnięte.Przez 11 dni to samo ciasto na śniadanie i podwieczorek.Animacje dla dzieci po rosyjsku,polskie dzieci i inne stały i się patrzyły.W recepcji Polka mało pomocna i chyba znudzona swoją pracą.W recepcji również brak klimatyzacji.Podróżują od ponad 20 lat z różnymi biurami,pierwszy raz z Rainbow i chyba ostatni.Pani rezydentka chętnie sprzedawał wycieczki ale zapytana czy na Elafonisi są leżaki i parasole powiedziała,że nie wie i tyle.Na wycieczce Pani pilot namawiała usilnie do zakupu produktów w zwiedzanych miejscach a hitem był tekst,że po zakupie bransoletki w klasztorze wszystkie jej problemy się skończyły.Reasumując hotel fajnie położony, moźna robić sobie wycieczki lokalnymi autobusami,które są punktualnie i czyste.Plaża do przyjęcia i fantastyczna woda i niestety to tyle.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem