Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Angelika, Bynowo 21.08.2019
Kavros Beach
ogólne wrażenie raczek pozytywne, dla gości dostępne 3 czyste baseny, kort tenisowy, animator, minusem była lokalizacja części ekonomicznej po drugiej stronie ruchliwej ulicy i dwa osobne łóżka dla pary, które ciężko było połączyć. Pokój schludny, ale bez szału, serwis sprzątający pojawiał się praktycznie codziennie i nie było żadnego robactwa jak to piszą niektórzy. Jedzenie smaczne, nie zatruliśmy się, jednak jedzenie poza obiadami bardzo monotonne (śniadania-głównie parówki, ciasta- codziennie takie samo z kremem, jako warzywa prawie tylko pomidory). Minusem był brak możliwości otrzymania lunch boxów, za to fajna opcja z zamówieniem późniejszej kolacji lub wcześniejszego śniadania (niestety tu dostępne tylko produkty na zimno: chleb, jogurt, płatki, brak nawet owoców). Bardzo przyjemna obsługa, zwłaszcza za barem, drinki z obfitą ilością alkoholu, sympatyczny animator, który organizował mecze siatkówki, tenisa stołowego, zumbę w wodzie a nawet wieczorne imprezy. Dogodna lokalizacja hotelu do różnych atrakcji wyspy i przystanek autobusowy oraz sklep praktycznie pod samym hotelem.
3.0/6
Dominik, Warszawa 28.09.2018 Termin pobytu: wrzesień 2018
Zadowalający stosunek jakości do ceny
Hotel był czysty, pracownicy pracowici i pomocni, lokalizacja fantastyczna, morze ciepłe, plaża przyjemniejsza niż na zdjęciach. Jest jednak wiele rzeczy, z których nie jesteśmy zadowoleni. Jedzenie było fatalne, ledwo jadalne, a z reguły nie odmawiam jedzenia. Opis hotelu nie mówi, że Kavros Garden jest po drugiej stronie ruchliwej ulicy bez świateł a nawet przejścia dla pieszych. Wifi przy recepcji działało tak źle, że musiałem czekać 15 minut na wysłanie zwykłego maila.
3.0/6
KATERYNA, Łódź 12.10.2019
W miarę okej
Sam hotel,jest okej ,trzy części hotelowe,miałam kavros garden,spokój chisza.
2.5/6
Justyna, Łódź 12.08.2021
Bardzo średnio
Hotel zdecydowanie nie zasługuje na 3*. Wiadomo, że greckie 3* nie równają się polskim, jednak kilka razy byłam na wakacjach w innych greckich hotelach 3-gwiazdkowych i tam standard był zdecydowanie lepszy, a nie jestem osobą bardzo wymagającą. Hotel składa się z trzech kompleksów: Kavros Beach I i II oraz Kavros Garden. Pokoje typu economy są w Kavros Garden, który znajduje się po drugiej stronie autostrady (Oczywiście oferta Rainbow o tym nie informuje). Co do pokoi hotelowych, to ja wybrałam opcję standard i dzięki temu warunki mieszkalne były zdecydowanie lepsze. Pokoje nie były sprzątane codziennie, tylko na życzenie, ale i z tym był kłopot - w ciągu całego pobytu zamówiliśmy sprzątanie 2x, przy czym za drugim razem było posprzątane byle jak, lustro w łazience nieumyte, a pościel niewymieniona. Najgorsze w całym pobycie było wyżywienie - na śniadanie praktycznie cały czas to samo, zamiast masła- miks tłuszczowy, zamiast mleka- woda zabarwiona na biało, kolację można podsumować w dwóch słowach: kurczak i ziemniaki. Jedynie na obiad rzucili czasem jakieś owoce morza. . Jeśli ktoś jedzie na wycieczkę wcześnie rano, przed godzinami, w których serwują śniadanie, hotel nie zapewnia lunch boxów, a ,,wczesne śniadanie", które składa się z chleba, wędliny, sera i ciasta. Do tego żadnych warzyw ani nawet tego miksu tłuszczowego. Opcja all inclusive na barze jest bardzo ograniczona i krótko dostępna (do 22), z drinków serwują tylko wino białe/czerwone, piwo, brandy, ouzo i raki. Animacji brak. Na plus dobre położenie obiektu i ładna plaża. Ogólnie nie polecam tego hotelu, traktowałam go jako bazę wypadową, jak ktoś chce spróbować greckiej kuchni, to na pewno nie ma czego w tym hotelu szukać.