Opinie klientów o Kavros Beach

4.3 /6
563 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Urszula Danuta, Calgary 09.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Wakacje na Krecie, okolice Chanii.

Wyjazd był dla mnie typowym wyjazdem odpoczynkowym. Ogólnie pobyt był przyjemny, okolice piękne, ale tylko dlatego, że chciałam żeby taki był. Jeśli trwałabym przy moich oczekiwaniach to byłabym rozczarowana. Zacznę od pozytywnych doświadczeń. Wszystko co dotyczy komunikacji biura Rainbow e-mail, texting, telefony wszystko było świetne. Dziękuję na pewno skorzystam ponownie. Jeśli chodzi o hotel to tutaj już nie wrócę i nie polecam również turystom. Największym problemem było to, że nasz budynek znajdował się nie w części hotelowej tylko po drugiej stronie bardzo ruchliwej ulicy. Ulica bez przejścia dla pieszych i sznurek nieustających pojazdów. Tam trzeba było dojść na każdy posiłek. Wiec stres wielokrotny w ciągu dnia. Jeśli masz dzieci ze soba to już na pewno tam nie chcesz mieszkać! Zgroza ta ulica! Przy naszym budynku był duży basen i trochę ciszej. Przystanek na autobus do Chania czy Heraklion przed hotelem. Supermarkety, sklepiki i pyszna kawiarnia z wyrobami greckimi i grecką kawą. Warto odwiedzić codziennie! Lokalizacja na przeciwko stacji benzynowej po drodze do naszego budynku. Polecam! Bardzo dobra taverna na przeciwko naszego budynku Garden na romantyczna kolacje pod winoroślami. Greckie jedzenie! Pyszne i ceny przystępne. Polecam wycieczke na Balos (różowa plaża). To by w sumie wystarczyło, ale jest połączona z inna wyspa Gramvousa i to nie koniecznie musi być. To takie ruiny murów obronnych, kto chce może wyjść a plaża taka sama jak w Balos tylko mniejsza. Woda piękna tak samo. Ja miałam wrażenie, że to taki chwyt turystyczny, żeby kupić lunch i napoje na statku ponownie, bo wszyscy musza zarobić. Długość wyczeczki od 8h rano do 20h. Zdążysz na kolacje w hotelu bo do 21h. Na śniadanie już nie bardzo, bo od 7:30h, ale jak się pośpieszysz to na pewno się uda. Autobus podjechał pod hotel punktualnie.

2.5/6

BARTOSZ, Szczecin 23.09.2019

Hotel piękny widoki super,ale jedzenie poniżej krytyki

Wczoraj wróciliśmy z wakacji w tym hotelu,nie wiem czym było to spowodowane,ale oboje z małżonką mamy straszne ewolucje żołądkowe.Pół nocy spędziłem w Toalecie gdzie leciało ze mnie raz górą raz dołem,żona zaczęła cierpieć już w drodze powrotnej z Poznania do Szczecina.Ogólnie jedzenie było wstrętne,zimne, śmierdzące,monotonne i nie nadawało się do jedzenia.Gdybym nie miał zegarka nie odróżniłbym obiadu od kolacji,wydawało mi się ,że w Grecji podstawę jedzenia będą stanowiły warzywa,a tu nic z tego,oprócz zwiędłych pomidorów ,ogórków i cebuli nie było nic innego.Podobnie było z owocami-były tylko pokrojone na malutkie kawałki jabłka i pomarańcze,identyczna sytuacja była z napojami.Po za tym atmosferę na stołówce psuły wałęsające się bezpańskie koty na obecność których nikt nie reagował.Jedynym plusem były przepiękne widoki rozciągające się z hotelu.

2.5/6

Wojciech, Sosnowiec 29.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Opinia

Czytając opinie i jadąc do tego hotelu zastanawialiśmy się co zastaniemy pod względem czystości oraz jedzenia. Niestety niektóre opinie o jedzeniu są jak najbardziej prawdziwe, jest to hotel trzy gwiazdkowy w Grecji, więc cudów wymagać nie można, natomiast wraz z dziewczyną dostaliśmy dolegliwości żołądkowych, które trwały 3 dni. Rozmawiając z innymi osobami w tym hotelu nie tylko my zmagaliśmy się z takimi problemami. Wybór jedzenia mały, śniadania monotonne. Na pewno nie jest to hotel dla osób wymagających pod względem jedzenia. Natomiast nawet uważając na to, co się je w tym hotelu można się zatruć. Złe jedzenie, hotel nadrabia miłą obsługą, gdyż zostaliśmy przeniesieni z części ekonomicznej (Kavros Garden) do części Kavros Beach. Przez kłopoty z pozyskaniem klucza do sejfu zostaly nam zwrócone pieniądze. Do czystosci w hotelu nie mamy zastrzeżeń, pokoje były czyste i posprzątane, teren hotelu również

2.5/6

Kinga 17.08.2022

Pobyt w Kavros

Myślę, ze zamieszczam obiektywną opinię o hotelu. Pobyt rezerwowaliśmy z mężem w ofercie first minute ( wrzesień 2021) i jak zapewniał nas kierownik jednego z biur Rainbow - otrzymać mieliśmy pokój standardowy- w głównym budynku hotelu. Tymczasem po przyjeździe zakwaterowani zostaliśmy w pokoju "standard" ale w budynku dawnego hotelu Yassou Kriti- leżącego po tej samej stronie ulicy co budynek główny, kilkadziesiąt metrów dalej. Do tego budynku należy oddzielny basen z wewnętrznym barem. Owszem- panuje tam na pewno większy spokój niż na basenie w budynku głównym, natomiast nie było to to, co rezerwowaliśmy. Teren hotelu bardzo zadbany, panie codziennie sprzątają bałagan jaki zostawiają kulturalni wczasowicze podczas nocnego biesiadowania przy basenie ( kubki, kiepy, porozlewane alkohole, papiery itp). Pokój: wygodne na całe szczęście łózko, duży balkon, działająca TV i klimatyzacja. Sprzątanie na wcześniejsze zamówienie. Jedzenie: niestety opinie o tym, ze jest słabe są prawdziwe. Nikt się wprawdzie nie otruł- jak niektórzy twierdzą, ale pozostawia wiele do życzenia. Pierwszy raz spotkałam się z tym aby przez 10 dni kuchnia nie serwowała frytek ( dzieci raczej niezadowolone). Poza tym bardzo ograniczony wybór dań, niemal codziennie to samo. Jajecznica, puree ziemniaczane z proszku, kurczak w każdej postaci smakuje tak samo. Jak jest spagetti to nie zawsze podadzą ser do posypania, jak są jajka to tylko na twardo. Kawa i herbata dostępne tylko w porze posiłków. Podsumowując: brakuje dobrego managera, który powinien zrobić przede wszystkim porządny przegląd całego obiektu. Nikt nie wymaga aby w hotelu 3 gwiazdkowym były złote klamki, ale miło by było gdyby były klamki które się nie zacinają. W pokoju jest szafa i komoda, ale jak sie je otworzy to potem nie można zamknąć bo drzwiczki się ni domykają. W przypadku łazienki: brak półek nad umywalką- kosmetyki przez 10 dni w kosmetyczce na podłodze, brak sitka w odpływie umywalki- miła Panie uważajcie na biżuterię- jak cos wpadnie to raczej nie do odzyskania. Prysznic mały, półka na kosmetyki niby jest, ale jak się położy na niej szampon to spada na podłogę. Brak wieszaków na ręczniki- generalnie bieda. To są drobne usterki, ale po kilku dniach stają się uciążliwe i gdyby ktoś dokonał porządnego przeglądu i je naprawił to byłoby już super. Co do jedzenia- przede wszystkim zmiana szefa kuchni.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem