Opinie o Kavros Beach

4.3/6 (644 opinie)

Kategoria lokalna B

4.3/6
644 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Mieszane uczucia

    Niedawno wróciłam z wakacji w hotelu Kavros Beach. Zacznę od wydarzenia, które sprawiło, że po pobycie w ośrodku pozostał duży niesmak. Jak powszechnie wiadomo w hotelach z opcją all inclusive nie jest dozwolone wynoszenie jedzenia ze stołówki. Jednakże znalazłam się w sytuacji, kiedy jadąc na 10 godzinną wycieczkę (hotel nie zapewnia lunch boxów ani cena wycieczki nie obejmuje obiadu) chciałam zrobić sobie dwie (!) kanapki na drogę. Zauważył to jeden z pracowników, prawdopodobnie kierownik stołówki. Zaczął na mnie krzyczeć, że nie tak wolno, zagroził, że będę musiała zapłacić karę. Wskazując palcem w moim kierunku, kazał pilnować mnie jednej z kelnerek, która do końca pobytu w stołówce nie odstępowała mnie ani na krok. Po prostu potraktowano mnie jak złodzieja. W ofercie biura, ani na spotkaniu organizacyjnym nie zostałam poinformowana o takiej ewentualności. Co do pozostałych aspektów zgadzam się z większością recenzujących. Jedzenie i picie niesmaczne, ale do wytrzymania. Sprzątanie pokojów mogłoby być dokładniejsze. Sprzątaczki nie wymieniały ręczników, często nie dawały papieru toaletowego, wyrzucały tylko śmieci i wycierały podłogę. Okolica przepiękna, plaża kilka kroków od hotelu, znakomita lokalizacja do wycieczek we własnym zakresie. Pod tym względem naprawdę polecam. Mimo wszystko po pobycie pozostał niesmak i na pewno nie powtórzę wizyty w tym hotelu.

    Kamila - 28.07.2018  | Termin pobytu: wrzesień 2018

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Zmieniłem dotychczasowego touroperatora i mnie pokarało!

    Niestety jak zawsze zaczęlo się od tego, że konsultant na infolinii Raibow nie wyprowadził mnie z błędu. Jesli nie znał na tyle hotelu to jeszt nie przeszkolony, jesli wiedziła to jeszcze gorzej. Rezydentka, która nie potrafi wygzekowoać od obsługi hotelu naprawy drobnej usterki też nie buduje zaufania do firmy. Po dwóch dniach nabawiliśmy się (całą trójka) roztroju żoładkada tego stopnia, że wymagana były wizyta lekarska dla całej trójki. Tak więc od środy nie korzystaliśmy z programu all i większośc posiłków jedliśmy juz poza hotelem. I było cos na rzeczy bo w sobotę przed wejściem do stołowki stał pracownik hotelu i pilnował by wszyscy dezynkofali ręce. O tym wyjezdzie chcę jak najszybciej zapomnieć. Gdyby nie to, że to moja ukochana Kreta to ocena byłaby jeszcze niższa i to zdecydowanie niższa.

    Wiesław, Gdańsk - 22.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Dobry hotel z tragicznym kucharzem

    Cześć, hotel jak na 3* całkiem przyzwoity. Bezpośrednio przy plaży, na której nie ma tłoku. Mieszkałem w pokoju z dopłatą za "widok na morze". Warto dopłacić, gdyż wtedy mieszka się w przyzwoitym pokoju w głównym hotelu z basenem i bezpośrednio przy plaży. Dużym plusem jest miła polskojęzyczna obsługa recepcji - ukłony dla sympatycznych i życzliwych pań: Agaty i Natalii. Położenie hotelu w Kavros sprawia, że jest on fajną bazą wypadową na wycieczki samochodem po Krecie. Wypożyczalnia aut po drugiej stronie ulicy. Warto wypożyczyć i wybrac się na parę wycieczek - jest co oglądać. Po drugiej stronie ulicy także parę sympatycznych i niedrogich knajpek ratujących przed śmiercią głodową. I w tym miejscu kończą sie pochwały i przechodzimy do wyżywienia: tragiczne, z małym wyborem i urozmaiceniem kwalifikujące kucharza do kary śmierci lub co najmniej cieżkich galer. Podsumowując: fajny hotel z miłą obsługą, ale polecam z wyżywieniem w opcji tylko śniadania (też kiepskie, ale można zjeść jogurt na miejscu). Opcja all inclusive odpada, bo i tak będziecie jedli w okolicznych knajpkach, w których alkohol jest także niedrogi, a dużo lepszy:)

    JACEK, WARSZAWA - 29.08.2018  | Termin pobytu: sierpień 2018

    12/16 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Niewart swojej ceny

    Hotel daleko odbiegający od tego co powszechnie nazywa sie dobrym standardem. Nie mamy wygórowanych wymagań, ale cuchnąca łazienka i jedzenie którym sie zatrułam to wystarczająco zeby zepsuć urlop - do tego nieuprzejmy Pan w recepcji - ogólnie niemiło, niesympatycznie - nie polecam. Przez ten paskudny hotel w tym roku jedziemy na wakacje z Neckermannem.

    Ewa Siemianowice Śląskie - 31.03.2014

    13/15 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem