Opinie o Kavros Beach

Kategoria lokalna: B

4.3/6
(684 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie dla rodzin z dziecmi

    Pavel, ------ 25.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Odpoczywaliśmy tutaj jako rodzina z dwojgiem dzieci. Hotel jest całkiem niezły. Średnia wieku gości to 55+. Wyżywienie w restauracji jest monotonne. Program animacyjny jest minimalny i skierowany głównie do osób starszych. Brakuje atrakcji dla dzieci. Sprzątanie pokoju odbywa się tylko na życzenie, zgłoszone z jednodniowym wyprzedzeniem. Aby zająć leżak na plaży, trzeba wstać o 6 rano i zostawić na nim ręcznik jako rezerwację. Z pozytywnych stron: przyzwoity pokój, ładny widok, całkiem dobra plaża.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Mieszane uczucia

    Kamila 28.07.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Niedawno wróciłam z wakacji w hotelu Kavros Beach. Zacznę od wydarzenia, które sprawiło, że po pobycie w ośrodku pozostał duży niesmak. Jak powszechnie wiadomo w hotelach z opcją all inclusive nie jest dozwolone wynoszenie jedzenia ze stołówki. Jednakże znalazłam się w sytuacji, kiedy jadąc na 10 godzinną wycieczkę (hotel nie zapewnia lunch boxów ani cena wycieczki nie obejmuje obiadu) chciałam zrobić sobie dwie (!) kanapki na drogę. Zauważył to jeden z pracowników, prawdopodobnie kierownik stołówki. Zaczął na mnie krzyczeć, że nie tak wolno, zagroził, że będę musiała zapłacić karę. Wskazując palcem w moim kierunku, kazał pilnować mnie jednej z kelnerek, która do końca pobytu w stołówce nie odstępowała mnie ani na krok. Po prostu potraktowano mnie jak złodzieja. W ofercie biura, ani na spotkaniu organizacyjnym nie zostałam poinformowana o takiej ewentualności. Co do pozostałych aspektów zgadzam się z większością recenzujących. Jedzenie i picie niesmaczne, ale do wytrzymania. Sprzątanie pokojów mogłoby być dokładniejsze. Sprzątaczki nie wymieniały ręczników, często nie dawały papieru toaletowego, wyrzucały tylko śmieci i wycierały podłogę. Okolica przepiękna, plaża kilka kroków od hotelu, znakomita lokalizacja do wycieczek we własnym zakresie. Pod tym względem naprawdę polecam. Mimo wszystko po pobycie pozostał niesmak i na pewno nie powtórzę wizyty w tym hotelu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Zmieniłem dotychczasowego touroperatora i mnie pokarało!

    Wiesław, Gdańsk 22.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Niestety jak zawsze zaczęlo się od tego, że konsultant na infolinii Raibow nie wyprowadził mnie z błędu. Jesli nie znał na tyle hotelu to jeszt nie przeszkolony, jesli wiedziła to jeszcze gorzej. Rezydentka, która nie potrafi wygzekowoać od obsługi hotelu naprawy drobnej usterki też nie buduje zaufania do firmy. Po dwóch dniach nabawiliśmy się (całą trójka) roztroju żoładkada tego stopnia, że wymagana były wizyta lekarska dla całej trójki. Tak więc od środy nie korzystaliśmy z programu all i większośc posiłków jedliśmy juz poza hotelem. I było cos na rzeczy bo w sobotę przed wejściem do stołowki stał pracownik hotelu i pilnował by wszyscy dezynkofali ręce. O tym wyjezdzie chcę jak najszybciej zapomnieć. Gdyby nie to, że to moja ukochana Kreta to ocena byłaby jeszcze niższa i to zdecydowanie niższa.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Dobry hotel z tragicznym kucharzem

    JACEK, WARSZAWA 29.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Cześć, hotel jak na 3* całkiem przyzwoity. Bezpośrednio przy plaży, na której nie ma tłoku. Mieszkałem w pokoju z dopłatą za "widok na morze". Warto dopłacić, gdyż wtedy mieszka się w przyzwoitym pokoju w głównym hotelu z basenem i bezpośrednio przy plaży. Dużym plusem jest miła polskojęzyczna obsługa recepcji - ukłony dla sympatycznych i życzliwych pań: Agaty i Natalii. Położenie hotelu w Kavros sprawia, że jest on fajną bazą wypadową na wycieczki samochodem po Krecie. Wypożyczalnia aut po drugiej stronie ulicy. Warto wypożyczyć i wybrac się na parę wycieczek - jest co oglądać. Po drugiej stronie ulicy także parę sympatycznych i niedrogich knajpek ratujących przed śmiercią głodową. I w tym miejscu kończą sie pochwały i przechodzimy do wyżywienia: tragiczne, z małym wyborem i urozmaiceniem kwalifikujące kucharza do kary śmierci lub co najmniej cieżkich galer. Podsumowując: fajny hotel z miłą obsługą, ale polecam z wyżywieniem w opcji tylko śniadania (też kiepskie, ale można zjeść jogurt na miejscu). Opcja all inclusive odpada, bo i tak będziecie jedli w okolicznych knajpkach, w których alkohol jest także niedrogi, a dużo lepszy:)

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Niewart swojej ceny

    Ewa Siemianowice Śląskie 31.03.2014

    Hotel daleko odbiegający od tego co powszechnie nazywa sie dobrym standardem. Nie mamy wygórowanych wymagań, ale cuchnąca łazienka i jedzenie którym sie zatrułam to wystarczająco zeby zepsuć urlop - do tego nieuprzejmy Pan w recepcji - ogólnie niemiło, niesympatycznie - nie polecam. Przez ten paskudny hotel w tym roku jedziemy na wakacje z Neckermannem.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    59

    proszę nie wybierać tego hotelu

    Magda 29.09.2016 | Termin pobytu: październik 2016

    hotel położony przy pięknej plaży ale mankamenty nie równoważą tego faktu. Pierwszy z nich to ruchliwa ulica, odgłosy z której są odczuwalne i utrudniają sen. Drugi i istotny do fatalne jedzenie, niesmaczne, zimne i obrzydliwe. Co więcej powodujące niestrawność , co skutkowało tym, że przestalismy się stołować i ryzykować zdrowie. Fakt zgłosiłam do rezydenta. Wakacje zepsute i nie chodzi o pieniądze tylko o to, że taka usługa turystyczna w ogóle nie powinna się znaleźć w ofercie biura, z którym jeździmy od lat i pozostawaliśmy w przekonaniu, że renoma którą się cieszą wylucza taki standard usług.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt 11-18 .07.2021

    Marzena 19.07.2021

    Hotel fajnie zlokalizowany. W moim przypadku to tyle. Biuro nie informuje, że po przylocie rannym trzeba czekać na pokój do 15tej. Pokoje nie są jednakowe. W tych co byliśmy niby standard to gorzej niż w hostelu w Polsce. Plaże reklamują piaszczystą a to nic nie ma z tym wspólnego. Duże wiatry, 2 razy czerwona flaga. Jedzenie koszmar. Nic związane z Grecją. Na 7 dni raz ser feta i to z ograniczeniem. Po 3 dniach ma się dosyc parówek, kuurydzy, siekanej kapusty itp. Z mięsa nie ma co wybrać. Kolacja jest w większości resztkami z obiadu Jak przyjdzie się od razu to zimne. Leżaki ???? O 6 tej rano trzeba rezerwować. Rezydentka niepomocna

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    opinia

    Eliza, Czarnków 17.07.2019

    W lipcu 2019 gościliśmy w Kavros Beach na Krecie. Stara część hotelu położona uroczo, niestety po przyjeździe dowiedzieliśmy się, że nasz pokój mieści się w Kavros Garden, dlatego radzimy dokładnie dowiedzieć się gdzie będą pokoje, albowiem hotel ma trzy obiekty. Nasz Garden dzieliła ruchliwa droga przez którą przechodziliśmy na posiłki lub na plażę. Pokoje skromne, nawet bardzo, jednakże było czysto, klimatyzacja mało sprawna, z za okna smród bliżej niezidentyfikowany. Posiłki - temat rzeka- śniadania nader skromne i każdego dnia ten sam repertuar tj ser, wędlina, pomidor, jogurt, jajka pod każdą postacią, kawa podła, wstrętna. Reszta posiłków względna - kucharz nie doprawia potraw, ale nie zatruliśmy się wbrew wcześniejszym ostrzeżeniom. Nasz wybór podyktowany był lokalizacją, ponieważ chcieliśmy zwiedzić wyspę- świetny transport lokalny ( tanie autobusy, które kursują co godzinę w stronę Chani i Rethymno spod hotelu ). Niestety aby dotrzeć do Heraklionu trzeba uwzględnić przesiadkę w Rethymno. Polecamy ten hotel tym, którzy nie chcą przesiedzieć swoich wakacji na hotelowym basenie. Dla dzieci są animacje, również dla aktywnych organizowane sa zajęcia w basenie i gimnastyka, natomiast wieczorem taneczne atrakcje.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Nigdy więcej Kavros Beach

    Małgorzata 06.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Nie polecam!!!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    45

    Jednym słowem masakra !!!!

    magdziak2016 10.10.2016 | Termin pobytu: kwiecień 2017

    Wykupiliśmy z mężem wakacje w hotelu Kavros Beach w terminie 18-28.09.2016, czytaliśmy wcześniej opinie o hotelu, jedzeniu, położeniu itd jednak stwierdziliśmy, że ludzie mogą przesadzać z tym, że jedzenie monotonne, bo wiadomo, że każdemu nie dogodzisz. I to był błąd. Zarezrwowaliśmy pokój dwuosobowy, dostaliśmy czteroosobowy, numer 402 (polecam, pokój świeżo po remoncie, albo dopiero co oddany do użytku), pokój z widokiem na mini ogród i płot :/ Dzięki tej lokalizacji codziennie o 4:30 budziło nas pianie piekielnego koguta i gęganie inneg ptactwa. Pokoje były sprzątane tragicznie, sprzątanie polegało na pościeleniu łóżek i przejechaniu wokół nich brudną ścierą, łazienka ani razu nie ruszona ( we własnym zakresie zakupiliśmy środki antybakteryjne do toalety itd), podczas prysznica, jeśli używałam za dużo żelu pod prysznic to wybijało nam wodę, mydliny itd z kratki odpływowej znajdującej się na podłodze w łazience. Podczas naszego pobytu sąsiadom (mieszkaliśmy na parterze) wybiła kratka z szambem znajdująca się na zewnątrz. Jedzenie to jest coś nie do opisania, Pomijam fakt, że opcja all inclusive to jakaś kpina (ilość, wybór porażający), to co było na obiad zostało przerobione na kolacje. Pomieszczenie bez włączonej klimatyzacji (pomimo tego, że znajdowała się ona w restauracji), sposób Greków na upał, to otware okna w pomieszczeniu gdzie serwowano posiłki. Jedzenie nieświeże, zepsute (odrazam surówki, w szczególności z czerownej kapusty, jeden rzut oka wystarczy żeby stwiercić,że składa się z lekko zgniłych warzyw), zapach jedzenia pierwszy raz w życiu wywoływał u mnie odruch wymiotny. 3 dnia pobytu zachorowałam, całyd dzień i noc z głowy, wymioty, biegunka itd, jak mi się udało dojść do siebie to zachorował mój mąż. Pani w recepcji powiedziała, że jest to wirus w powietrzu. Jest to podłe kłamstwo, bo nikt z okolicznych hoteli nie chorował na podobne przypadłości, tylko mieszkańcy naszego resortu. Dobra rada dla wybierających się, zaopatrzcie się w karty Ekuz, pomogą one Wam w przypadku wizyty w szpitalu itd. Zabierzcie z Polski swoje leki i nie stołujcie się w hotelu, w tawetnach obok jest naprawdę niezłe jedzenie za niewielkie pieniądze.Jedynym plusem hotelu jest jego położenie bezpośrednio przy plaży (pomijam, że nagminnie leżaki zajmowane są na cały dzień a nikt znich nie korzysta). Dla tych którzy wybrali pokoje ekonomiczne to radzę aby się dwa razy zastanowili, albo dopłacili do pokojów standard (wielokrotnie byliśmy świadkami kłótni turystów z recepcjonistkami odnośnie warunków panujących w Gardenie).Mam nadzieję, że więcej będzie takich komentarzy o jedzeniu i Rainbow Tours coś z tym zrobi, bo to jest jawna kpina z ludzi, że można takie coś sprzedawać.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem