Opinie klientów o Kavros Beach

4.3 /6
577 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Damian, Pułtusk 03.08.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

ZNAKOMITA BAZA WYPADOWA DO ZWIEDZANIA ZACHODNIEJ CZĘŚCI WYSPY

Byliśmy razem z dziewczyną od 18.06 na tydzień. Początek sezonu, więc ludzi nie było aż tak dużo. Pogoda była przez cały tydzień bajeczna (temperatura nie schodziła poniżej 30 stopni). Woda też była już cieplutka.

4.5/6

Ania 13.08.2017

super wakacje

Lipiec 2017 napewno zapisze się w mojej pamięci bardzo miło dzięki tygodniowi spędzonemu na Krecie. Miałam duże obawy przy wyborze tego hotelu ale bardzo się cieszę że wszystkie negatywne opinie okazały się nieprawdziwe. Hotel położony przy samej plaży i blisko deptaku przy którym znajduje się mnóstwo knajpek i kawiarni oraz oczywiście sklepów z pamiątkami. Ale wróćmy do hotelu, piękna roślinność, cudowne położenie, czyste pokoje, przemiła obsluga - tylko ta która nie mówi po polsku, była mówiąca po polsku blondynka z kręconymi włosami w recepcji, która miała totalną zlewkę na jakiekolwiek prośby, natomiast reszta obsługi reagowała natychmiast. Jedzenie było smaczne - choć po 3 dniach zrobiło się monotonne, ale to przeważnie wszędzie jest podobnie. Nie spodziewajmy się wykwintnych potraw po 3 gwiazdkowym hotelu. Ogromną zaletą hotelu jest rozdzielenie w 3 osobnych obiektach, z których można korzystać do woli, czyli jeśli przy jednym basenie krzyczą dzieci, można spokojnie iść do innego i cieszyć się ciszą lub krzyczeć z innymi dziećmi. Mam uwagi co do obsługi rezydenta - Artura - pewnie jego nieogarnięcie wynika z tego że miał za dużą liczbę turystów na głowie, uwaga do biura - może warto wzmocnić załogę:).

4.5/6

Adam, Alwernia 23.10.2019

Kavros

Hotel położony w pięknie zagospodarowanym ogrodzie , Garden już nie tak piękny ale niezły . Pokoje czyste ,sprzątane codziennie.Jedzenie słabe szczegolnie śniadania np margaryna ,zółty ser wyrób seropodobny ,nie najgorszy wybór przy obiadach ,kolacjach. Obsługa miła i pomocna. Dwa spore baseny i plaża sprawiały że każdy mógł znaleźć miejsce dla siebie, .Dobre miejsce na wypoczynek za przyzwoitą cenę

4.5/6

PATRYCJA, Legnica 11.10.2019

Ocena pobytu - wrzesień 2019

Jeśli chodzi o sam hotel wszystko ok, obsługa miła i sympatyczna, panie sprzątające także. W restauracji stale dbano o utrzymanie porządku. Położenie i lokalizacja to chyba największa zaleta hotelu. Wokół znajdują się supermarkety, przystanek autobusowy, stacja benzynowa, wypożyczalnia samochodów oraz liczne bary, restauracje a także stoiska z pamiątkami. Do Rethymnonu około 15-20 km. Balos i Elafonisi- ok. 2 godzin jazdy. Hotel posiada trzy obiekty i trzy baseny, z każdego można korzystać wedle uznania. Plaża piaszczysto-kamienista. Hotel znajduje się dosłownie przy morzu. Wraz z chłopakiem otrzymaliśmy pokój w obiekcie znajdującym się po drugiej stronie ulicy. Pokój bardzo duży, trzy łóżka, łazienka, dwa balkony(jeden od strony ulicy, drugi zaś z widokiem na basen i hotel),w pełni wyposażony aneks kuchenny, suszarka na pranie, suszarka do włosów, klimatyzacja, telewizor. Na wczasy wybraliśmy się rodziną, bardziej stawialiśmy na zwiedzanie niż na komfort więc nie oczekiwaliśmy cudów, tym bardziej, że czytaliśmy opinie gości, które są różne. Jednak w jednej kwestii mogę się z niektórymi zgodzić i jest to jedzenie. W ostatni dzień pobytu dopadło nas zatrucie pokarmowe, także radziłabym ostrożnie dobierać jedzenie na talerz. Najlepsze według mnie były śniadania, ciasta zazwyczaj się powtarzały, kawa i herbata serwowana z rana a także popołudniami w godzinach 15-17. Piwo słabe. Wieczorami przy kolacji były organizowane czasem animacje dla dzieci. Duża ilość leżaków przy basenie i plaży. W hotelu w recepcji pracuje Pani Natalia, która wszystko wytłumaczy i pomoże, jeśli ktoś nie zna języka. Całość pobytu oceniłabym 4,5/6.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem