Opinie klientów o Kiani Beach

5.1 /6
414 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.6
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

AGNIESZKA, WARSZAWA 12.05.2019

Byle jako

Hotel jest bardzo mały, składa się z 2 części, nowsza po drugiej stronie szosy z widokiem na działające gospodarstwo rolne (pobudka pianiem koguta w cenie). Starsza część hotelu bliżej morza, ale praktycznie bez plaży. Pierwszy pokój z grzybem, po interwencji rezydentki zamieniony na nieco lepszy. Jedzenie poprawne, bardzo monotonne. Jedyny bar przy basenach, z słabymi przekąskami.

2.5/6

Urszula, Nadarzyn 05.09.2019

Hotel 3 gwiazdkowy

Hotel oficjalnie nazywa się Kiani Beach Resort (bez żadnych gwiazdek), posiada wyróżnienia w konkursach, ale nie spełnia kryterium ***** hotelu przyznawanego przez certyfikaty EOT - ten hotel nie posiadał tego certyfikatu. Hotel położony na odludziu, nic w koło nie ma do najbliższego miasteczka jest ok 5 km lokalną drogą lub ok 3 km plażą (chodź do plaży jej daleko z piasku mnóstwo pociętych patyków, kamieni, itp.) . Pokoje kiepsko sprzątane, jedzenie fatalne - jajecznica z jajka w proszku. Do lepszego pokoju dopłaciłam na miejscu 200 euro, ponieważ dostaliśmy pokój rodzinny w piwnicy. Przestrzegam przed all inclusive to ściema - za mrożoną kawę trzeba płacić za drinki płacić albo pić obrzydlistwo które dają lokalną whisky, które smakuje jak najgorsza wódka od ruskich. Łazienki przemywane szmatą tylko podłoga. Z plusów polscy animatorzy - zjeżdżalnie dla dzieci, niestety z zimn a wodą- ciągle w obiegu, pogoda. Hotel się bardzo ceni 40 euro klimatycznego. Hotel bez porównania z Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa, który faktycznie jest 5 gwiazdkowy, proponuję w tych samych pieniądzach pojechać do Mitsis - Kiani Beach Resort uważam za stratę pieniędzy - nie jest wart swojej ceny i nie umywa się do hoteli 5 gwiazdkowych.

2.5/6

Kaz 11.08.2020

Bardzo skromne jedzenie

Hotel byl o zanizonym standarcie napewno nie wygladal na 5 gwiazdek jedzenie bylo skromne a lezaki goscie zajmowali juz o 7 rano wiekszosc byla zajeta mimo ze hotel wystawial napisy ze nie mozna ale jak ludzie to robili to nic na to nie reagowali, bylo mniej lezakow niz gosci mimo COVID-19 gdzie bylismy zapewniani ze oblozenie hotelu jest mniejsze ze wzgledu na bezpieczenstwo hotel byl pelen, stolikow w restauracji czesto brakowalo wiec tez bylo mniej niz gosci. Ogolnie nie polecam hotelu jesli lubicie spokojne luksusowe wakacje gdzie nie musicie walcczyc o stol czy lezak a lubicie dobre jedzenie z duzym wyborem to nie ten hotel.

2.0/6

Jaroslaw, Krosno 14.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

rozczarowanie

Nie polecam. Zwracajcie uwagę na które lotnisko ląduje samolot. My nie zwróciliśmy uwagi i wylądowaliśmy w Heraklionie 2,5godz. dojazdu do hotelu, w materiałach reklamowych jest mowa o lotnisku w Chani 0,5 godz. od hotelu. Pokoje w bardzo kiepskim stanie. Toaleta zakamieniona tak ,że czegoś takiego jeszcze nigdy nie widziałem, grzyb w kątach, kilka razy smród z kanalizacji było czuć. Jedzenie monotonne, wybór niby duży ciągle to samo, codziennie było coś ekstra na osobnym stanowisku ale bez zachwytu. Największe wzięcie miała pizza i frytki. Jeżeli chodzi o allinclusive to największym zaskoczeniem zdecydowanie na 'nie' był podwójny standard tzn. allinclusive i ultraallinclusive który nie występował w naszej ofercie. Ultraallinclusive posiadali klienci z Anglii, Francji. Różnica polegała na dostępie do brandowych alkoholi, specjalnych kaw, wino butelkowe do kolacji itp. a najbardziej denerwowało podejście obsługi i barmanów. Ultraallinclusive w ekstra szklankach i prawie bez czekania, allinclusive czekasz, bo brak porysowanych szklanek plastikowych !!!, niechętna obsługa i drink z węża nalany - nie była to kwestia napiwków bo ogólnie nie widziałem żadnych płatności. Jeżeli chodzi o snack bar to były naleśniki i lodówka z lodami lub z kanapkami z serem białym lub jakieś owoce. Lody słabe, brakowało patyczków. Obiekt względnie ogarnięty na zewnątrz, leżaki fajne i wystarczająca ilość - nie trzeba gonić i zajmować rano chyba że się chce w pierwszej lub drugiej linii od morza. Obsługa w ciągu dnia rzadko sprząta, nie zbiera kubków czy śmieci, czasem na noc nie jest to posprzątane. Plaża piaszczysta, kilka kamieni, nie jest utrzymywane przez hotel. Śmieci walają się wszędzie, rury odwodnieniowe wystające z brzegu sprawiają wrażenie kanalizacji wpuszczonej do morza pośrodku plaży - masakra, nie miło było nawet przechodzić koło tego. Co z tego że tłumaczą się zabezpieczeniem linii brzegowej, niech zrobią to wizualnie jakość akceptowalnie, pozbierają śmieci, zlikwidują glony na wylotach. Animacje bardzo słabe, dzieci nie chciały iść. Z atrakcji to była przejażdżka osiołkiem i zdjęcia z myszką miki. Plac zabaw ok, autodrom i automaty dodatkowo płatne. Poza hotelem nic ciekawego. Wypożyczalnia samochodów na miejscu, sklepik w hotelu. Nie polecam, to nie ma nic wspólnego z 5 gwiazdkami, chyba że codzienne sprzątanie i ręczniki. Nie wiem czy porównałbym do 3 gwiazdek.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem