Opinie o Creta Princess Aquapark & Spa (ex. Louis Creta Princess)

5.1/6
(86 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.2
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel dla niewymagających !!!

    Joanna, Włocławek 18.09.2022

    Obiekt ogólnie bardzo ładny .genialnie wychodzi na zdjęciach !, duże baseny, zjezdżalnie - raj dla dzieciaków , palmy ,zadbany ogród etc. Pokoje nieduże, ale większość z bocznym widokiem na morze-brawo dla architekta ! Ogólnie czysto, codziennie sprzątane. Jedzenie dobre ,choć nie ma przepychu ,może pocovidowa oszczędność została ??mało ryb ,owoców morza! Minusy: kiepska kawa z ekspresu( rozpuszczalna), słabe drinki, najgorszy brak sezonowych owoców !!!!arbuz czy melon szybko znikał....zero winogron w Grecji we wrześniu to wstyd !!!!!! Nie wiem za co plaża dostała Błękitną flagę ,bo jest zaniedbana, brudna, porozrywane parasole ,,,średnio to wygląda !!!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Średni hotel ze średnią ofertą all inclusive.

    Piotr, Kraków 21.07.2021

    Hotel nadgryźnięty zębem czasu. W pokojach czysto, obsługa bardzo pomocna, sprzątanie i wymiana ręczników codzienna. Bardzo fajne zjeżdżalnie i baseny. Niestety niezgodności w opisie hotelu. Brak statku pirackiego oraz zjeżdżalni dla dzieci.... Bardzo słabe śniadania, praktycznie jajka na kilka sposobów....Jeśli ktoś myśli, że popróbuje kuchni greckiej to się zawiedzie, niestety...Z owoców tylko jabłka, grejpfruty i pomarańcze., arbuzy i melony. Brzoskwiń ani słychu ani widu... z rybami i owocami morza tak samo. Plaża i kąpiele morskie praktycznie niemożliwe. Trafiliśmy na duże fale, bardzo kamienista plaża nie nadająca się dla dzieci.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Średni hotel ale miła obsługa i dobre drinki

    PIOTR, JOZEFOSLAW 01.08.2022

    Hotel dość stary, położony na samym końcu Maleme. Z jednej strony dzięki temu to spokojne miejsce (duży plus), z drugiej brak jakiejkolwiek rozrywki przy plaży w okolicy. Plaża kamienista i brzydka ale czysta. Pokoje codziennie sprzątane ale niestety zapach na korytarzach nieraz był wręcz nieznośny. Obsługa bardzo miła, a szczególnie jeden z barmanów, który przygotowywał drinki z pasją i to jest chyba największy atut tego hotelu. Spory plus też za duże baseny i zjeżdżalnie. Jedzenie przeciętne, może poza restauracją azjatycką. Leżaki bezpłatne na plaży i przy basenie, zawsze znalazły się jakieś wolne.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rzetelna ocena Hotelu

    Aurelia Gawłowska 04.07.2022

    Pokój był bardzo wygodny. Została spełniona nasza prośba o dodatkowe posłanie. Wygodna łazienka. Bardzo ładny balkon z mini suszarką. Obsługa hotelu bardzo miła i sympatyczna. Wszędzie czysto. Niemniej jednak były i złe strony hotelu. Źle działająca winda, za szybko się zamykała ( kilka razy przycięła nam rękę), mały wybór owoców ( w sytuacji gdy obok w Markecie Synka było ich więcej), brak zup- raptem 3 razy podano zupę, dość monotonne jedzenie. Bardzo słabe były animację.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Kiepska obsługa z wyjątkami, słaba plaża

    Sebastian Artur, --- 01.07.2021

    Jeżeli liczysz na ładną plażę, to nie w tym hotelu. Wygląda jak nieposprzątana i zakurzona "budowa". Ogólnie bardzo słaba obsługa z nielicznymi wyjątkami. Te wyjątki to Irin w barku przy basenie (robi kawę mrożoną z lodami i naprawdę się stara) i Valentina w SPA (godzinny głęboki masaż właśnie taki był i trwał 75 minut). Zamiast ludzi w recepcji można wyciąć ich zdjęcie z podpisem "nic nie mogę, covid protokol". Przykładem niech będzie prośba o boxa na wycieczkę zakupioną u rezydenta lub próba zostawienia kluczyków z wypożyczonego auta z pieniędzmi za dodatkowy dzień. Twierdzili, że nic nie mogą przyjmować, po czym po 15 minutach przyjmowali gotówkę za opłacenie sejfu i opłatę klimatyczną. Szczytem było już potraktowanie nas w ostatni dzień, kiedy dzień wcześniej usłyszeliśmy, że pokoje trzeba opuścić do godz. 11 i dostaniemy możliwość wejścia do pokoju na pół godz. w celu wzięcia prysznica (lot o 19tej). Rano przed śniadaniem pracownik potwierdził nam, że tak właśnie będzie, po czym przy oddaniu kluczy do pokoju o 11tej dowiedzieliśmy się, że nic z tego, bo "covid protkol". Najgorsze jest to, że większość obsługi (im ważniejszy tym gorzej) nie nadaje się do pracy z "żywymi ludźmi", odmowa sprawiała im istną satysfakcję. Jedynie kobieta na recepcji rozwiązywała szybko bieżące problemy, jak np. niedziałający sejf. Obiecała się sprawą zająć i tak było, szkoda że była rzadko. Jedzenie przeciętne, na stołówce konieczność noszenia maseczki i rękawiczek foliowych. Pokoje stare, ale czyste, łazienka mała. Animacje (?) jeżeli tak można to nazwać są po to, aby mieli wpisane, że były. Rezydent jest zainteresowany jedynie sprzedażą tego, z czego ma prowizję. Jeżeli pytasz o coś innego nie jest zainteresowany rozmową, a większość tego co mówi się nie potwierdza. Przykładem jest wycieczka pożyczonym autem na Balos (gdzie jego zdaniem nie da się dojechać, a nawet zdjęcia w google parkingu przeczą jego słowom - na szczęście zrobiliśmy tak jak chcieliśmy będąc tam cały dzień, a nie 2 godziny). Rezydentka z innych hoteli, z którą byliśmy na wycieczce w Knossos to istne przeciwieństwo naszego. Mnóstwo wiedzy, super kontakt. Ogólnie nigdy nie poleciłbym nikomu wakacji w tym konkretnym hotelu i z tym rezydentem.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Creta princess

    Żaneta, Dębska Kuźnia 30.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022

    Nie polecam tego hotelu. Hotel nadający się do generalnego remontu. Baseny z uszkodzonymi kafelkami na których dzieci kaleczą sobie nogi. Kuchnia bardzo słaba bardzo mały wybór. Woda w basenach zimna aż nie chciało się korzystać z basenów. Lokalizacja bardzo słaba na uboczu. Plaza miala byc zwirowa a byla wrecz kamienista.Ogólnie za taki urlop biuro powinno zwrócić pieniądze. Człowiek chciał wypocząć na urlopie a tylko stracił nerwy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem